eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Warszawa: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ .
Numer ogłoszenia: 97160 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA AKADEMII OBRONY NARODOWEJ ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków czystości, na potrzeby AON, wg podziału na 2 części.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zmniejszenia ilości zamawianych środków czystości w stosunku do ilości z Załącznika nr 1, jednak w sumie ich wartość nie może przekroczyć 20% wartości umowy brutto. 2. Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części zamówienia: tj. od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. 3. Miejsce wykonania zamówienia : magazyn Zamawiającego na terenie AON. 4. Sposób realizacji umowy: 1) Zamówienie będzie realizowane w siedzibie Zamawiającego w miejscu przez niego wyznaczonym. 2) dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych; 3) zamówienia będą przesyłane faksem, lub telefonicznie i potwierdzone faksem, w których Zamawiający wyszczególni: 2) nazwę i adres Wykonawcy; 3) nazwę i adres Zamawiającego; 4) numer i datę zamówienia; 5) asortyment i ilość; 6) datę realizacji zamówienia; 7) miejsce dostarczenia towaru; 4) zamówienie będzie opatrzone podpisami upoważnionych osób i pieczęcią Zamawiającego; 5) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 8:00 do 14:00; 6) korekta zamówień dokonywana będzie faksem z dobowym wyprzedzeniem, najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed dniem dostawy; 7) w szczególnych przypadkach Wykonawca przyjmie doraźne zamówienie, z pilnym trybem realizacji dostawy asortymentów którymi dysponuje;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.12-1, 33.76.30.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : Na część I - 2200,00 zł Na część II - 300,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę musi wykazać że wykonał lub nadal wykonuje w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedna dostawę której przedmiotem zamówienia była lub jest dostawa środków do utrzymania czystości, (przy czym wartość dostawy była nie mniejsza niż: dla części I zamówienia - 80.000,00 zł brutto, dla części II zamówienia - 10.000,- zł brutto. W przypadku składania oferty na część I i II - wartość dostawy nie może być mniejsza niż : 80.000,00 zł brutto) z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonane i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn (należy podać przyczyny) wykonawca nie może uzyskać poświadczenia). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów metoda spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypis z Krajowego Rejestru o Kosmetykach- dla mydła do rąk w płynie do dozowników, oraz dla mydełka hotelowego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypis z Krajowego Rejestru o Kosmetykach- dla mydła do rąk w płynie do dozowników, oraz dla mydełka hotelowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy; 2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany, 3) zmiany ilości zamawianych środków czystości w stosunku do Załącznika nr 1,z zastrzeżeniem, że w sumie nie zmniejszy to wartości brutto umowy o więcej niż o 20% .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak na wstępie, budynek nr 4 pokój 128. Koszt SIWZ - 6,60 PLN + koszty wysyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 - pokój nr 210a (II piętro)...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki czyszczące, dezynfekujące, polerujące, produkty do pielęgnacji ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYN DO MYCIA PODŁÓG z PCV, TERAKOTY LASTRICO l. 1500, MLECZKO DO CZYSZCZENIA POWIERZCHNI CERAMICZNYCH I METALOWYCH l 800, EMULSJA DO MYCIA I KONSERWACJI PODŁÓG PCV, LINOLEUM I GUMOLEUM 1000 l,PASTA DO PODŁÓG SAMOPOŁYSKOWA AKRYLOWA (antypoślizgowa) 1000 l, UNIWERSDALNY PROSZEK DO PRANIA 210 kg ŻEL DO WC O PODWÓJNYM DZIAŁANIU 1500 l, KOSTKA SANITARNA BARWIĄCA WODĘ (krążek do spłuczek WC) 2000 szt MYDŁO DO RĄK W PŁYNIE DO DOZOWNIKÓW (5l) 300 l, ŻEL DO USUWANIA KAMIENIA I RDZY 500 g - 600 l,PROSZEK DO SZOROWANIA POWIERZCHNI CERAMICZNYCH (urządzenia sanitarne)600 kg PŁYN DO RĘCZNEGO MYCIA NACZYŃ 300l ,PIANKA ANTYSTATYCZNA DO PIELĘGNACJI MEBLI (aerozol) 150 l, PŁYN DO BEZSMUGOWEGO MYCIA SZYB Z ROZPYLACZEM 500 ODŚWIEŻACZ POWIETRZA W SPRAYU 30, PŁYN DO PIELĘGNACJI PODŁÓG POKRYTYCH WOSKIEM LUB OLEJEM 150 l, ZMYWACZ DO PODŁÓG WOSKOWYCH 150 l, WOSK DO PARKIETU NIEZWILŻANY WODĄ 150 l,ŻEL DO UDRAŻNIANIA RUR 150 l MYDEŁKO HOTELOWE 160 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.12-1, 39.83.12.12-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalistyczne środki czyszczące;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne środki czyszczące:ZAPACHOWY ŚRODEK MYJĄCY 100 l, PŁYN DO PODŁÓG PCV 350 ll, PŁYN DO KONSERWACJI PARKIETÓW 75 l, PŁYN DO ZMYWANIA WODOODPORNYCH POWIERZCHNI ORAZ WYKŁADZIN PODŁOWGOWYCH 200l, ŚRODEK DO EKSTRAKCYJNEGO CZYSZCZENIA DYWANÓW 100 l,PŁYN DO MYCIA TWORZYWA SZTUCZNEGO I BIUREK 18 l , EMULSJA PIELĘGNACYJNA DO PODŁÓG WOLNA OD SOLI METALICZNYCH 100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.12-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.