Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-26
Opole: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część I - pn. Przygotowanie dokumentacji projektowej w ramach RPO WO 2007-2013,
Część II - pn. Rozliczanie i kontrola projektu w ramach RPO WO 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 97147 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I - pn. Przygotowanie dokumentacji projektowej w ramach RPO WO 2007-2013, Część II - pn. Rozliczanie i kontrola projektu w ramach RPO WO 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I - pn. Przygotowanie dokumentacji projektowej w ramach RPO WO 2007-2013, Część II - pn. Rozliczanie i kontrola projektu w ramach RPO WO 2007-2013. Szczegółowe przedmioty zamówienia znajdują się w osobnych załącznikach do SIWZ pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla cz. I, dla cz. 2. Ww. załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy niniejszego postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga przeprowadzenia minimum trzech usług szkoleniowych (przez usługę szkoleniową rozumie się szkolenie lub cykl szkoleń objęty jedną umową z odbiorcą), (CPV 80500000-9), o tematyce podobnej/zbliżonej do Przygotowania dokumentacji projektowej w ramach programów operacyjnych Unii Europejskiej lub Rozliczanie i kontrola projektu w ramach programów operacyjnych Unii Europejskiej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj.: - wykonanie co najmniej 2 usług (szkolenie lub cykl szkoleń) o wartości min. 100.000,- zł każda, - oraz wykonanie co najmniej 1 usługi (szkolenie lub cykl szkoleń) o wartości min. 50.000,-zł. Gdzie w każdym ze szkoleń lub cyklu szkoleń o wartości min. 100.000,- zł uczestniczyło co najmniej 150 osób oraz gdzie w każdym ze szkoleń lub cyklu szkoleń o wartości min. 50.000,- zł uczestniczyło co najmniej 75 osób. Wykazując co najmniej 3 usługi i załączając do tych usług referencje warunek jest spełniony, bez względu na to czy Wykonawca składa ofertę na jedną czy na obie części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga potencjału technicznego niezbędnego do przeprowadzenia szkoleń opisanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dotyczy części I i części II). W celu potwierdzenia niniejszego warunku należy złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku gdy: 1)wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (przyczyny niezależne od Wykładowcy uniemożliwiające mu dotarcie na szkolenie takie jak choroba wykonawcy, wypadek drogowy itp. zdarzenia losowe (nieprzejezdność drogi, wichura), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3)nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa, 4)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 5)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących RPO WO 2007-2013 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej, 6)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związanym z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 7)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 8)nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy do 30 % jego wartości brutto, o której mowa w §5 umowy (dot. odpowiednio części I lub części II). 9)wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwo.opole.pl/bip/index.php?id=1077
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych DOA pok. 136 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych DOA pok. 136 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013: Część I - pn. Przygotowanie dokumentacji projektowej w ramach RPO WO 2007-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013: Część I - pn. Przygotowanie dokumentacji projektowej w ramach RPO WO 2007-2013. Szczegółowe przedmioty zamówienia znajdują się w osobnych załącznikach do SIWZ pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla cz. I. Ww. załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013: Część II - pn. Rozliczanie i kontrola projektu w ramach RPO WO 2007-2013..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizacji i przeprowadzeniu specjalistycznych szkoleń dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013: Część II - pn. Rozliczanie i kontrola projektu w ramach RPO WO 2007-2013. Szczegółowe przedmioty zamówienia znajdują się w osobnych załącznikach do SIWZ pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla cz. 2. Ww. załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu.
- Budowa miejsca gromadzenia odpadów wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego przy Al. Wincentego Witosa 26 w Opolu
- Remonty i bieżące utrzymanie jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- [U/6/TP/2024] Usługa ochrony w obiektach i podczas organizowanych wydarzeń
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd systemów wentylacji w tunelu
- Usługi szkoleniowe dot. projektu szkoleniowego dla pracowników MON i żołnierzy pełniących służbę w komórkach organizacyjnych MON- realizacja zadania polegającego na przeprowadzeniu szkoleń - II części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo. Znak sprawy: IA1.283.27.2024.MK
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.