eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › REWITALIZACJA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU EŁCKIEJ KOLEI WĄSKOTOROWEJ NA POTRZEBY MUZEUM HISTORYCZNEGO W EŁKU - I ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97106 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Ełk: REWITALIZACJA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU EŁCKIEJ KOLEI WĄSKOTOROWEJ NA POTRZEBY MUZEUM HISTORYCZNEGO W EŁKU - I ETAP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach O si priorytetowej - "Kultura i d ziedzictwo" Działanie - "Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjne go Województwa W armińsko - Mazu rskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41180-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50092-2017; 53275-2017; 55620-2017; 59103-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19300 Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REWITALIZACJA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU EŁCKIEJ KOLEI WĄSKOTOROWEJ NA POTRZEBY MUZEUM HISTORYCZNEGO W EŁKU - I ETAP

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.12.20 17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówieni a jest rewitalizacja i zagospod arowanie terenu Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby Muzeum Historycznego w Ełku, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Ope racyjnego Województwa Warmińsko -Mazurskiego na lata 2014-2020. Inwestycja zlokalizowana w centr um Ełku, powyższy teren jest wp isany do rejestru zabytków. Całość zadania inwestycyjnego składa się z 3 etapów, tj.: - Etap I - Przebudow a budynku stacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu (Strefa F - Zielony Skwer; Strefa G - Plac Stacyjny) - Etap II - Zagospodarowanie terenu (Strefa C - Park Odkrywców Kolei Strefa; D - Droga wewnę trzna; Strefa E - Strefa Garażowa) - Etap III - Budowa nowej siedziby muzeum wraz z zagospodarowaniem terenu (Strefa A - Nowa Siedziba Muzeum Historycznego w Ełku; Strefa B - Plac muzealny). 1.1. Zakres za mówienia Zakres za mówienia obejmuje realizację jedynie I etapu inwestycji, w tym: a) przebudowę i a daptację budynku sta cyjnego o powierzchni zabudowy 317m2 i kubaturze 2720m3, b) oznakowanie i dostosowani e pomieszczeń do wymogów przeciw pożarowych wg opracowanej instru kcji bezpieczeństwa pożarowego, c) rozbiórkę budynku gospodarczego o powierzchni zabudowy 56,7m2 i kub aturze 242m3, d) rozbiórkę wia t i obiektów tymczasowych, w tym: - obiekt o powierzchni zabudowy 17m2 i kub aturze 42m3, - obiekt o powier zchni zabudowy 25m2 i kubaturze 74m3, - obiekt o powierzchni zabudowy 16m2 i kubaturze 48m3, e) rozbiór kę rampy z wiatą na torach, f) rozbiórkę schodów przy likwidowanych wejśc iach do budynku stacyjnego, g) przebudowę ogrodzeni a terenowego, tj. (demontaż, piaskowanie, cynkowan ie i malowanie proszkowe wszyst kich przęseł, oczyszczenie i dwukrotne malowanie istniejących słupków, słupki w nowej lokalizacji wyko nać identycznie jak przęsła, wykonanie fundamentów, ponowny montaż przez skręcanie), h) przełożenie or az wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych, i) zagospodarowanie terenu zielenią wysoką i nisk ą wraz z pielęgnacją, j) budowę obiektów terenowych: - rampa dla niepełnosprawnych, - rampa na torach, - brama wjazdowa, - brama ze śmietnikiem, k) wykonanie elementów małej arch itektury, w tym: ławki parkowe , kosze, obudowa skrzynki gazowej, l) wykonanie oświetlenia zewnętrzne go, m) budowę i przebudowę zewn ętrznych sieci (wodociągowej, gazowej, kanalizacji sanitarnej, elektryc znej i teletechnicznej) wraz z przyłączami, n) ewen tualne odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych lub te renów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych, o) wykonanie dokume ntacji powykonawczej w 2 egzemp larzach: - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego dla budynku stacyjneg o, - projekt tymczasowej organi zacji ruchu, - dokumentacja geodezyjna powykonawcza, - oświadczenia kie rowników robót, - inspekcja TV wykonanych sieci sanit arnych, - opracowanie z badań archeologicznych, - prot okoły z badań i pomiarów przepr owadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty n iezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. UWAGA: Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza w yposażenie stałe budynku opisane w pkt. 5.9 opisu technicznego. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zo bowiązany będzie: a) zapewnić nadzór archeologa nad wykonywanymi pracami budowlanymi oraz uzyskać po zwolenie WKZ na prowadzenie badań archeologicznych, b) zapewnić na dzór konserwatora zabytków nad wykonywanymi pracami budowlanymi, c) opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budow y oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na cza s budowy, rozebrania i doprowad zenia terenu przyległego do stanu pierwotnego wraz z opłatą za cza sowe zajęcie tego pasa, d) zape wnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej prac y w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt wykonawc zy "Rewitalizacja tere nu i obiektów Ełckiej Kolei Wąskotorowej wraz z budową nowej siedziby muzeum historyc znego w Ełku - 1 etap ", szczegółowe specyfikacje techniczne. Załączo ne przedmiary robót są przykład owe, określające orien tacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamó wienia, ułatwiając tym samym sk alkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy d o późniejszego rozliczenia umow y - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realiz acji. W cenie oferty należy uwz ględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedm iarze, a które należy wykonać z godnie z projektem wykonawczym. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowani a ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niez będnych do wykonania umowy a wy nikających z załączonego projektu. Wykonawca wyłoniony w ramach nin iejszego postępowania zobowiąza ny będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy u bezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedm iotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 PLN. 1.2. Wymagania ogólne Za mawiającego w zakresie realiza cji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte mater iały do wykonania przedmiotu za mówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 k wietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentual nie nazwy materiałów w dokument acji podano jako przykładowe i określające ich standard technic zny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określon emu w dokumentacji lub ten stan dard podwyższają. UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacj i Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonani a prac budowlanych pod nadzorem osób upr awnionych zgodnie z ustawą "Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z póź n. zmianami" oraz "O ochron ie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003r 1.3. Wymagania Zamawia jącego w zakresie zatrudnieni a pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający w ymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wyko nujących wskazane poni żej czynności w tra kcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c ) roboty budowlane, d) roboty z wiązane z zagospodarowaniem zielenią, e) roboty związane z wykonaniem naw ierzchni utwardzonych, f) robot y związane z wykonaniem sieci i instalacji, g) inne czynności związane z wyk onywaniem bezpośrednio prac bud owlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg te n dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośre dnio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. p racowników fizycznych. Wymóg ni e dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania c zynności kontrolnych wobec wyko nawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umo wy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynności . Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierd zenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwośc i w zakresie potwierdzenia speł niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie r ealizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w ty m wezwaniu terminie wykonawca p rzedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdze nia spełnienia wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób w ykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wyko nawcy lub podwykonawcy o zatrud nieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określen ie podmiotu składającego oświad czenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem c zynności wykonują osoby zatrudn ione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rod zaju umowy o pracę i wymiaru et atu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub po dwykonawcy; b) poświadczoną za zgod ność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonu jących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczen ie wykonawcy lub po dwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporząd zony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych p racowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawa rcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zid entyfikowania; (Uwaga: Wyliczen ie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimiz acji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisa mi ww. ustawy.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lu b podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający pr zewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umo wnej w wysokości określonej w i stotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówien ia publicznego. Niezłożenie prz ez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w c elu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umo wy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lu b podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności . 1.3.5. W przy padku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, za mawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Pa ństwową Inspekcję Pracy. 2. GW ARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45453000-7, 45262700-8, 45330000-9, 45310000-3, 45233200-1, 45112710-5, 45340000-2, 45316110-9, 45231110-9, 45232410-9, 45231220-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT3116283.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PHU MASTER Łukasz Staniszewski, , ul. Tuwima 5/33, 19-300, Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3101110.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2680290.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5146311.22
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.