eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › Zapewnienie edukacji przedszkolnej na najwyższym poziomie poprzez podniesienie jakości bazy dydaktycznej w przedszkolu w Koziegłowach i w oddziałach pozamiejscowych przedszkola w Koziegłowach zlokalizowanych w miejscowości Stara Huta" Przebudowa związana z adaptacją poddasza w budynku Przedszkola Publicznego na potrzeby oddziału przedszkolnego oraz adaptacją pomieszczeń na parterze na kuchnię w Starej Hucie przy ul. Szkolnej 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 97102 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Koziegłowy: Zapewnienie edukacji przedszkolnej na najwyższym poziomie poprzez podniesienie jakości bazy dydaktycznej w przedszkolu w Koziegłowach i w oddziałach pozamiejscowych przedszkola w Koziegłowach zlokalizowanych w miejscowości Stara Huta" Przebudowa związana z adaptacją poddasza w budynku Przedszkola Publicznego na potrzeby oddziału przedszkolnego oraz adaptacją pomieszczeń na parterze na kuchnię w Starej Hucie przy ul. Szkolnej 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.1 Infrastruktura wychowania przedszkolnego, Poddziałanie 12.1.2 Infrastruktura wychowania przedszkolnego - RIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 506497-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Koziegłowy, krajowy numer identyfikacyjny 15139850500000, ul. Plac Moniuszki 14, 42350 Koziegłowy, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 343 141 219, faks 343 141 219, e-mail izp@kozieglowy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kozieglowy.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zapewnienie edukacji przedszkolnej na najwyższym poziomie poprzez podniesienie jakości bazy dydaktycznej w przedszkolu w Koziegłowach i w oddziałach pozamiejscowych przedszkola w Koziegłowach zlokalizowanych w miejscowości Stara Huta" Przebudowa związana z adaptacją poddasza w budynku Przedszkola Publicznego na potrzeby oddziału przedszkolnego oraz adaptacją pomieszczeń na parterze na kuchnię w Starej Hucie przy ul. Szkolnej 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.06.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy obejmuje m. in.: Roboty przygotowawcze - zagospodarowanie placu budowy oraz jego oznaczenie, zabezpieczenie elementów nieremontowanych przed zniszczeniem. Roboty demontażowe- demontaż obróbek blacharskich, elementów znajdujących się na elewacjach, stolarki okiennej przewidzianej do wymiany, instalacji odgromowej, pokrycia dachowego, konstrukcji dachu Roboty wyburzeniowe - skucie fragmentów stropów i ścian, skucie warstwy wierzchniej stropu na piętrze Roboty ziemne - wykop pod ocieplenie piwnic i nowe fundamenty. Prace pomiarowe - wytyczenie projektowanych otworów oraz ścian działowych. Roboty murowe - wznoszenie fragmentów ścian Roboty betonowe i zbrojarskie - konstrukcyjne elementy monolityczne oraz podłoża pod posadzki. Wykonanie izolacji - w fazie początkowej izolacje przeciwwilgociowe, następnie cieplne i akustyczne. Roboty malarskie i impregnacyjne Roboty instalacyjne - montaż nowej instalacji elektrycznej, sanitarnej i odgromowej Roboty ociepleniowe Roboty tynkowe i okładzinowe. Roboty montażowe- obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe, okna, nawiewników, elementy elewacji(m.in. lampy, dzwonki, tablice informacyjne) Roboty posadzkarskie. Roboty dekarskie i blacharskie - opierzenie i pokrycie dachu. Roboty ciesielskie - deskowanie i stemplowanie stropu, montaż konstrukcji dachu. Roboty brukarskie - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę: decyzja nr 630/16 z dnia 04.11.2016 r., w szczególności Wykonawca zobowiązany jest uzyskać po wykonanych pracach w imieniu zamawiającego od właściwego organu nadzoru budowlanego pozwolenie na użytkowanie. Zadanie po wykonaniu musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust.8 pkt1 ustawy pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera: Projekt budowlany i wykonawczy branży architektura i konstrukcja, projekt budowlany i wykonawczy branża elektryczna, projekt budowlany i wykonawczy branża sanitarna, STWiOR oraz przedmiary, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45331100-7, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45333000-0, 45331210-1, 45331110-0, 45210000-2, 45111100-9, 45111220-6, 45320000-6, 45410000-4, 45421000-4, 45223210-1, 45400000-1, 45260000-7, 45262500-6, 45431000-7, 45450000-6, 45220000-5, 45311000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1837455.27
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
A1 Projekt Sp. z o. o., , ul. Techniczna 1, 41-906, Bytom, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1586700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1586700
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2079119.50
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.