eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o łącznej powierzchni nie przekraczającej 2 500 ha, położonych na terenach 10 gmin powiatu płockieg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Płock: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o łącznej powierzchni nie przekraczającej 2 500 ha, położonych na terenach 10 gmin powiatu płockiego, tj.: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Drobin, Mała Wieś, Radzanowo, Słupno, Stara Biała i Wyszogród
Numer ogłoszenia: 97084 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676777, faks 024 2676848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o łącznej powierzchni nie przekraczającej 2 500 ha, położonych na terenach 10 gmin powiatu płockiego, tj.: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Drobin, Mała Wieś, Radzanowo, Słupno, Stara Biała i Wyszogród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Wykonawca: 1) we własnym zakresie i na własny koszt pozyska z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej przy Starostwie Powiatowym w Płocku Ewidencja Gruntów i Budynków - wypisy z rejestru gruntów oraz mapy ewidencyjne obrębów obejmujące działki leśne objęte pracami urządzeniowymi, 2) sporządzi uproszczone plany urządzenia lasów, w tym zaktualizuje powierzchnie lasów, zgodnie z: a) ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 45, poz. 435 z późn. zm.), b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. Nr 256, poz. 2151), 3) w pracach taksacyjnych uwzględni: a) grunty ujęte w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako lasy (Ls), b) grunty zalesione nie ujęte w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako lasy (Ls), c) grunty pokryte roślinnością o charakterze leśnym (samosiewy), nie ujęte w ewidencji gruntów jako lasy, a spełniające kryteria definicji lasu określonej w art. 3 ustawy o lasach, 4) w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym na gruncie a ewidencją gruntów sporządzi wykaz tych powierzchni, z uwzględnieniem danych osobowych i adresu zamieszkania właściciela działki oraz nr ewid. działki, 5) uproszczone plany urządzenia lasów wykona w sposób zapewniający trwałość wydruku (aby druk nie rozmazywał się po zamoknięciu), 6) mapy gospodarcze wykona w 3 egzemplarzach na podkładach map ewidencyjnych, pokolorowane według gatunków głównych. Grunty zalesione i samosiewy wyróżni dodatkowo poprzez zakreskowanie. Po jednym egzemplarzu mapy dołączy do każdego egzemplarza opracowania, umieszczając je w kieszeni (kopercie) na końcu każdego planu, 7) o wykonaniu projektów planów dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych w danej gminie powiadomi pisemnie Zamawiającego i właściwego wójta/burmistrza gminy oraz wyłoży projekty planów do publicznego wglądu na okres 60 dni w siedzibie właściwego urzędu gminy. Po 1 egzemplarzu projektów uproszczonych planów urządzenia lasów przedłoży także Zamawiającemu - celem ich przeglądu, wniesienia ewentualnych uwag oraz wykorzystania na spotkaniach gminnych z właścicielami lasów; weźmie udział w tych spotkaniach, 8) przyjmie w terminie 30 dni od daty wyłożenia projektów planów ewentualne zastrzeżenia i wnioski zainteresowanych właścicieli lasów dotyczące projektów planów, kwalifikując je na te, które można od razu rozpatrzyć oraz te, które należy przekazać Staroście Płockiemu celem wydania decyzji w sprawie uznania lub nie uznania zastrzeżeń i wniosków, 9) skoryguje projekty planów, w odniesieniu do których Starosta Płocki uwzględnił zastrzeżenia i wnioski oraz w zakresie stwierdzonym przez Zamawiającego, także w przypadku, gdy postępowanie w sprawie uznania lub nie uznania zastrzeżeń i wniosków zostanie zakończone po upływie terminu wykonania zadania, 10) uzyska opinie dotyczące projektów uproszczonych planów urządzenia lasów od Nadleśniczego Nadleśnictwa Płock, 11) przekaże Staroście Płockiemu uproszczone plany urządzenia lasów: a) w wersji papierowej, w twardej oprawie introligatorskiej z nazwą obrębu ewidencyjnego na grzbiecie okładki, obejmujące poszczególne obręby - w 3 egzemplarzach, b) w wersji elektronicznej w formacie pdf na płytach CD lub DVD, obejmujące poszczególne gminy - w 2 egzemplarzach, c) w wersji papierowej - karty zadań dla poszczególnych właścicieli lasów pn.: Zadania w zakresie gospodarki leśnej - po 1 egzemplarzu. Egzemplarze w wersji papierowej (w tym mapy gospodarcze) podpisze i opieczętuje..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3348 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5) wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom objętym przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji). 6) wniosą wadium zgodnie z opisem podanym w pkt 6, 7) spełnią pozostałe warunki specyfikacji (w tym złożą ofertę zgodnie z treścią specyfikacji). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków będzie stanowiło podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oryginał dokumentu wadialnego lub kserokopię przelewu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji), 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 9) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom objętym przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - minimum 2 prace (wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji), 10) harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia obejmujący zakres prac, ich wartość oraz termin realizacji (wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59 09-400 Płock.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólnej, pokój nr 212 pon. - pt. w godz. od 8:00-15:00 lub za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.