eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Dostawa i montaż demontowalnej sceny mobilnej o wymiarach podestu 5,0 x 6,0 m dla Gminy Kotla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Kotla: Dostawa i montaż demontowalnej sceny mobilnej o wymiarach podestu 5,0 x 6,0 m dla Gminy Kotla
Numer ogłoszenia: 97012 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla , ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, faks 076 8318308.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż demontowalnej sceny mobilnej o wymiarach podestu 5,0 x 6,0 m dla Gminy Kotla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sceny demontowalnej: Scena demontowana, mobilna o wym. 5,0 x 6,0 x 4,6 m z łukowym zadaszeniem scenicznym, osłonięta z trzech stron siatką wiatroprzepuszczalną, spełniająca wszelkie kryteria bezpieczeństwa, konstrukcji aluminiowej na podwoziu stalowym zabezpieczonym przed korozją. Dopuszcza się odchylenia od wskazanych wymiarów do granicy 2%. Rama przyczepy ma być wykonana z profili stalowych, podparta na dwóch osiach, ustawiona i wyprofilowana za pomocą czterech podpór. Elementy stalowe mają być zabezpieczone antykorozyjnie poprzez piaskowanie i pomalowanie. Przyczepa musi być wyposażona w hamulec najazdowy. Podest sceniczny ma się składać z jednej stałej i dwóch ruchomych, rozkładanych części. Elementy mają być wykonane z profili aluminiowych (EN AW-6005 AT6). Pokrycie atestowaną wodoodporną płytą antypoślizgową. Dach przyczepy ma się składać z jednej stałej i dwóch ruchomych, rozkładanych części opartych na minimum czterech słupach. Elementy mają być wykonane z profili aluminiowych (EN AW-6005 AT6). Pokrycie atestowaną ognioodporną plandeką PCV o gramaturze 650 g/m2 w kolorze szarym lub innym materiałem równoważnym. Ściany boczne z siatki kotarowej A203 przepuszczającej powietrze lub z innego materiału równoważnego. Podnoszenie dachu na maksymalną wysokość 4,6 m ręczne, za pomocą siłowników hydraulicznych (na wyposażeniu). Wyposażenie: Wykonane z profili aluminiowych schody z poręczą umożliwiające wejście na scenę; Aluminiowe barierki zabezpieczające boki i tył podestu; Koło zapasowe; Skrzynka narzędziowa wraz z podstawowym zestawem narzędzi i kluczy do kół; Gaśnica i trójkąt ostrzegawczy; Całkowita masa przyczepy ze sceną mobilną nie może przekroczyć 2000 kg. Przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty, musi być zgodny z Polskimi Normami oraz spełniać wszelkie wymagania przepisów bhp i p.poż. Przyczepa ze sceną mobilną winna spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu w tym świadectwa homologacji. Montaż sceny: Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie wykonana przez Wykonawcę transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, wszelkie dokumenty niezbędne do dokonania przez Zamawiającego rejestracji pojazdu. Montaż sceny wykonany zostanie na terenie rekreacyjnym boiska sportowego w Kotli lub innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego w promieniu do 8 km od miejscowości Kotla wraz z przeszkoleniem obsługi (do 3 osób) w montażu i demontażu sceny. Wykonawca dostarczy pisemną instrukcję obsługi i zapewni bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji, oraz zapewni serwis pogwarancyjny. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.33.00 - Przyczepy 44.21.23.20 - Konstrukcje różne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 4 do SIWZ, że wykonał dostawę co najmniej trzech przyczep (sceny mobilnej) na kwotę minimum 60 000 zł. netto każda; Spełnia, nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: a) Wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek działania osób trzecich. b) Nieprzewidzianych okoliczności formalno - prawnych. c) Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. d) Zmiany istotnych postanowień umowy, o których mowa w ppkt. 1) muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza okreś1enie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonanie zmian, pod rygorem nieważności, wymaga podpisania aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kotla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana jest w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.