eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Pełnobranżowy nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji polegającej na modernizacji centrum miejscowości Zakrzówek - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Zakrzówek: Pełnobranżowy nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji polegającej na modernizacji centrum miejscowości Zakrzówek - etap I
Numer ogłoszenia: 97009 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53605 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 81 8215002, faks 81 8215002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnobranżowy nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji polegającej na modernizacji centrum miejscowości Zakrzówek - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) nadzór nad prawidłowym wykonaniem inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową (z wyłączeniem budowy pomnika, który nie jest objęty zadaniem inwestycyjnym) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 2) Wykonywanie wszystkich obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25, 26 i 27 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 3) Rozliczenie budowy z Wykonawcą robót. 4) Rozliczenie budowy z Zamawiającym. 5) Kontrola zgodności realizacji inwestycji z przyjętym w umowie harmonogramem realizacji. 6) Inspektorzy zobowiązani są do odbioru robót zanikających zgłoszonych do odbioru wpisem w dzienniku budowy w terminie 3 dni od momentu dokonania takowego wpisu. 7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 8) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 9) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót. 10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 11) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad i kontrolowanie rozliczeń budowy. 12) Inspektorzy zobowiązani są do bieżącego informowania Zamawiającego o realizacji robót, ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu realizacji inwestycji. 13) Inspektorzy zobowiązani są do bieżącej kontroli realizacji robót poprzez wizytowanie terenu budowy w całym okresie realizacji robót. 14) Udział w czynnościach odbioru końcowego robót, jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi oraz stwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze. 15) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji. 16) Opiniowanie ewentualnych Podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę pod względem zgodności z wymogami określonymi w materiałach przetargowych. 17) Opiniowanie ewentualnych wniosków Wykonawcy robót w sprawie dokonania zmian personelu wskazanego w ofercie i przedłożenie jej Inwestorowi do zatwierdzenia. 18) Analizowanie harmonogramu robót, wnioskowanie do wykonawcy robót o jego ewentualną korektę bądź zmianę i przedkładanie Inwestorowi do zatwierdzenia. 19) Bieżąca kontrola zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym; 20) Weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy robót wszelkich materiałów wbudowywanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę robót wszelkich dla nich koniecznych prób i testów. 21) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz. 22) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami zamówienia i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 23) Kontrolowanie ilości i wartości prowadzonych robót w okresach miesięcznych; finansowe rozliczenie poszczególnych zadań oraz potwierdzanie protokołów odbioru urządzeń lub przyjęcia materiałów, z podaniem miejsca ich składowania. 24) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, przedstawicieli Instytucji Wdrażającej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli. 25) Uczestniczenie w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do odpowiednich instytucji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 26) Wnioskowanie o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót w uzasadnionych przypadkach oraz opiniowanie wnioskowanego przez wykonawcę skrócenia terminu wykonania prac. 27) Przygotowywanie i przekazywanie Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach materiałów źródłowych do sporządzenia przez Zamawiającego projektu sprawozdań i dokumentów wynikających z zawartej umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązanie się ze zobowiązań umownych, a także poświadczanie i opiniowanie dokumentów i sprawozdań przygotowywanych przez wykonawcę robót budowlanych tj. m.in.: a) zatwierdzanie i przekazywanie Zamawiającemu sporządzonych przez Wykonawcę robót robót częściowych protokołów odbioru robót poświadczających częściowe świadectwa płatności wystawione przez Wykonawcę robót, b) przygotowanie innych materiałów źródłowych, które będą niezbędne do właściwego prowadzenia przez Inwestora sprawozdawczości i rozliczeń w ramach procedur unijnych i wymagań odpowiednich instytucji, c) sprawozdanie końcowe z realizacji umowy. 28) Sprawdzanie zestawień wykonanych robót składanych przez wykonawcę robót i potwierdzenia ilości wykonanych robót i kwoty do wypłaty w terminie do 7 dni od złożenia zestawienia przez wykonawcę. 29) Przyjmowanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych wykonawcy na powyższy zakres. Przekazywanie zaopiniowanych wniosków Zamawiającemu. 30) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. 31) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. 32) Stwierdzenia w miarę potrzeb zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru wewnętrznego robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę; 33) Współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowego utrzymania dróg w rejonie budowy, dróg przyległych jak i objazdowych. W przypadku ewentualnych powstałych zdarzeń w trakcie prowadzenia budowy Wykonawca robót przygotowuje dla Zamawiającego propozycje koniecznych działań. 2. Niezależnie od wyżej określonych obowiązków, Zleceniobiorca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym w zakresie: 1) Nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 2) Uczestniczenia w przygotowaniu i koordynacji umów na dostawę energii elektrycznej, wody, itp., niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego, 3) Uzyskania wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji, 4) Sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 5) Udziału w przygotowaniu rozliczeń związanych z realizacją niniejszej inwestycji dofinansowanej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętej PROW na lata 2007 - 2013, 6) Udziału w opracowywaniu raportów, sprawozdań okresowych i wniosków o płatność dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego. 3. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Roboty budowlane nie obejmują budowy pomnika i fundamentu pod pomnik.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja centrum miejscowości Zakrzówek - etap I współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającego warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Michno Biuro Obsługi Inwestycji PRO-INWEST, ul. Lubelska 115, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6502,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41574,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.