eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja budynku i modernizacja boisk LO nr 30 przy ul. Wolność 1/3" sprawa nr 17/ZP/17.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 96964 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Warszawa: Wykonanie instalacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja budynku i modernizacja boisk LO nr 30 przy ul. Wolność 1/3" sprawa nr 17/ZP/17.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 52284-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 224 435 600, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja budynku i modernizacja boisk LO nr 30 przy ul. Wolność 1/3" sprawa nr 17/ZP/17.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

17/ZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja budynku i modernizacja boisk LO nr 30 przy ul. Wolność 1/3" 2.Zakres robót obejmuje: a) Wymianę centralnego ogrzewania. b) Wymianę wody ciepłej i cyrkulacji. c)Modernizację węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki i robót elektrycznych. 3. Wytyczne dla Wykonawcy a) Budynek placówki oświatowej w trakcie prowadzenia prac będzie obiektem czynnym. b)Prace głośne i uciążliwe dla użytkownika budynku prowadzone poza okresem wakacyjnym mogą być wykonywane w godzinach popołudniowych, nocnych i w weekendy. c)Miejsce na zaplecze budowy wskaże Dyrektor LO nr 30 na terenie działki zajmowanej przez szkołę.d)Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być zgodna z wymogami Prawa Budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, obowiązującymi normami technicznymi. e)Zapewnienie nadzorów technicznych, specjalistycznych i odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne np.: VEOLIA S.A. w trakcie prowadzenia robót i po ich wykonaniu, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i obioru przedmiotu zamówienia określają: 4.1.Dokumentacja wykonana przez Studio Budowlane "Unity"s.c. ul. Kędzierskiego 2/66, 01-493 Warszawa która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: a) Projekt modernizacji węzła cieplnego instalacje sanitarne Technologia i automatyka w Liceum Ogólnokształcącego nr 30 przy ul. Wolność 1/36 w Warszawie. b) Projekt modernizacji węzła cieplnego instalacje elektryczne w Liceum Ogólnokształcącego nr 30 przy ul. Wolność 1/36 w Warszawie. c) Projekt wykonawczy wymiany instalacji centralnego ogrzewania w Liceum Ogólnokształcącego nr 30 przy ul. Wolność 1/36 w Warszawie. d)Projekt wykonawczy wymiany instalacji wody ciepłej i cyrkulacji w Liceum Ogólnokształcącego nr 30 przy ul. Wolność 1/36 w Warszawie. e)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacje elektryczne węzła cieplnego. f)Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych do projektu modernizacji węzła cieplnego instalacje sanitarne, technologia i automatyka. g) Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych do projektu wykonawczego wymiany instalacji wody ciepłej i cyrkulacji. h)Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych do projektu wykonawczego wymiany instalacji centralnego ogrzewania. i) Przedmiary robót do celów informacyjnych w branżach sanitarna - 3 szt. i elektryczna. 4.2. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z w/w dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. 5. Charakterystyka obiektu: Budynek główny szkoły jest obiektem trzy kondygnacyjnym, podpiwniczonym, zbudowanych został w latach 70-tych. Budynek główny został wykonany w technologii prefabrykowanej wielkoblokowej ze stropami z płyt kanałowych. Budynek jest wyposażony w instalacje wody ciepłej i zimnej, kanalizację, instalację gazową, inst.hydrantów ppoż., instalację elektryczną. Dach budynku pokryty papą. Powierzchnia użytkowa 3.329,7m2.Powierzchnia zabudowy 1.463,5m2. Kubatura 15.484m2. 6.Zgodnie z art.29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.), Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) osoby wykonujące czynności związane z montażem instalacji sanitarnej oraz pracami ogólnobudowlanymi. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktowa i deliktową. 8.Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert - patrz Część XIII SIWZ. Niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy zgodnie z postanowieniami Kodeksu cywilnego (5 lat od daty podpisania protokołu końcowego).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45331000-6
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45330000-9, 45311000-0, 45321000-3, 45453000-7, 45111000-8, 45317000-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT562112.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Maciej Kasperkiewicz Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe , , Cmentarna 2, 87-300, Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 457028.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 639600
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.