eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Rozbiórka budynku stołówki i łącznika przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Łódź: Rozbiórka budynku stołówki i łącznika przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi
Numer ogłoszenia: 96946 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, fax 042 6621666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku stołówki i łącznika przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka budynku stołówki i łącznika przy ul. Żubardzkiej 2A w Łodzi Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe budynku stołówki B z łącznikiem A2 na posesji przy ul. Żubardzkiej 2a w Łodzi. Roboty określone zostały w Planie rozbiórki budynku stołówki i łącznika oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik nr 8 i 8a do SIWZ; 1. Zakres przedmiotu umowy: a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (PBiOZ), z akceptacją projektanta i inspektora nadzoru zamawiającego; b) rozbiórka budynku stołówki B i łącznika A2; c) staranny demontaż okien PCV w celu odzysku; d) zamurowanie pozostających otworów w budynku nierozbieranym (po łączniku w poziomie piwnic i parteru wraz z niezbędnym zabezpieczeniem izolacją przeciwwodną) wg zaleceń inspektora nadzoru; e) rozbiórka: nawierzchni z płyt drogowych betonowych, płyt chodnikowych oraz krawężników; f) segregacja odpadów powstałych po robotach rozbiórkowych; g) wywiezienie gruzu i odpadów z terenu rozbiórki oraz ich utylizacja zgodnie z wymaganiami Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr.62.poz.628 z późn. zmianami); h) wykonanie zabezpieczeń pozostających wykopów w postaci barierek BHP wraz z tablicami ostrzegawczymi; i) uporządkowanie terenu po robotach rozbiórkowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: Planem rozbiórki budynku stołówki i łącznika wykonanego przez: NOW Biuro Architektoniczne Sp. z o.o. 90-057 Łódź, ul. Sienkiewicza 75/77; Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (roboty rozbiórkowe, roboty rozbiórkowe drogowe); Pozwoleniem na rozbiórkę - Decyzja nr I.RUB/9/2007 z 23.03.2007r; Zatwierdzonym planem BiOZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie :spełnia, nie spełnia. Fakt niespełnienia warunków tzn. brak złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków oraz udokumentowania spełniania warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy złożą wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie, przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników; dokument nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy; dokument nr 3 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej w/w oświadczenie składają wszyscy uczestnicy. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 4 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(załącznik nr 4 do SIWZ); dokument nr 5 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 3 do SIWZ); dokument nr 6 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (między innymi aktualny wpis na listę członków samorządu zawodowego, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji technicznych w budownictwie); dokument nr 7 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: dokument nr 8 - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na dzień składania oferty na kwotę min. 500 000 PLN. Wykonawca zobowiąże się do przedłużenia ważności polisy lub innego dokumentu do czasu zakończenia i odebrania robót przez zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa ją każdy z uczestników. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu nr 1 wykonawca winien złożyć: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokumenty o których mowa w lit. a, b, c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy przedłożą również wraz z ofertą: a) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; b) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) uchwałę wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) wyrażającą zgodę na zawarcie umowy z zamawiającym w przypadku wygrania przetargu, zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych, o ile taki dokument jest wymagany prawem do zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bip.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:15, miejsce: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi, 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32, Kancelaria, pok.25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny Rozwój infrastruktury szkolnictwa artystycznego ze środków MK i DN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.