eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Prace geodezyjne i kartograficzne - regulacja przebiegu dróg - Ratno Dolne, Wambierzyce, Raszków, Tłumaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Radków: Prace geodezyjne i kartograficzne - regulacja przebiegu dróg - Ratno Dolne, Wambierzyce, Raszków, Tłumaczów
Numer ogłoszenia: 96941 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków, ul. Rynek 1, 57-420 Radków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8735000, fax 074 8735015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne i kartograficzne - regulacja przebiegu dróg - Ratno Dolne, Wambierzyce, Raszków, Tłumaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace geodezyjne i kartograficzne - odtworzenie sieci dróg - regulacja dróg - Ratno Dolne, Wambierzyce, Raszków, Tłumaczów na działkach: Obręb Ratno Dolne: 383; 405; 586; 517; 526; 551; 550; 524; 525; 518, Obręb Wambierzyce: 591; 592; 619/1; 593; 606; 627; 625; 626, Obręb Raszków 151;230;241;197, Obręb Tłumaczów 761;756;755/1; 754/1; 431/2; 753/1; 752/1; 749/1; 774, 773/1; 769/1; 471/1. W tym podział nieruchomości będzie dotyczył działek oznaczonych geodezyjnie: - Obręb Ratno Dolne 517; 526; 551; 550; 518, - Obręb Wambierzyce 592; 625; 626, - Obręb Raszków 230; 197, - Obręb Tłumaczów 754/1; 753/1;752/1; 749/1; 774; 773/1; 769/1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.32.00 - Usługi opomiarowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 171.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (załącznik nr 2 do specyfikacji): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej: - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia wykorzystywanego w tej działalności, - za szkody wynikłe z wadliwego wykonania czynności lub prac. 2.dysponują co najmniej 4 pracownikami z uprawnieniami zawodowymi nadanymi w następujących zakresach: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. Nr 240, poz. 2027 z 2005r.). 3.Dysponują narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym wykazem: 1) sprzęt komputerowy (2 zestawy) 2) sprzęt pomiarowy (2 stacje pomiarowe - tachimetry elektroniczne), 3) licencjonowane programy zapewniające realizację zamówienia, 4) pozostały sprzęt ogólnie stosowany w pracach geodezyjnych i kartograficznych 3.W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wykaz narzędzi i urządzeń (załącznik nr 6 do siwz) do wykonania zamówienia, którymi dysponują z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy, wynajęty, dzierżawiony, użyczony itp. Jeśli ww. sprzęt nie będzie własnością Wykonawcy zobowiązany jest on załączyć do wykazu oświadczenie ( zgodne z art. 233 kk), że ma on zabezpieczony sprzęt ( zgodnie z pkt 8.2.3 siwz) na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania. 4. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez: analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - metodą (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty; 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.pisemne oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 2 do SIWZ, 5.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej: - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i posiadania mienia wykorzystywanego w tej działalności, - za szkody wynikłe z wadliwego wykonania czynności lub prac. 6. wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia (dane o zatrudnieniu w firmie Wykonawcy) - załącznik nr 4 do siwz, 7. wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1, 8. wykaz wyposażenia technicznego firmy i oprogramowania ( załącznik nr 5 do siwz) niezbędnego do wykonania zamówienia, z podaniem informacji czy sprzęt użyty do realizacji zamówienia jest własnością wykonawcy czy wynajęty, 9. upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym -załącznik nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkow.biuletyn.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do godz. 16.00, a w piątki od 7.00 do 15.00 w Urzędzie Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, pok. nr 2 b..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, pok. nr 10 ( sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.