eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziechowy › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych we wszystkich sołectwach Gminy Radziechowy-Wieprztj. Radziechowy, Wieprz, Przybędza, Brzuśnik, Bystra, Juszczyna oraz ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Radziechowy: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych we wszystkich sołectwach Gminy Radziechowy-Wieprz: tj. Radziechowy, Wieprz, Przybędza, Brzuśnik, Bystra, Juszczyna oraz ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu
Numer ogłoszenia: 96913 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziechowy - Wieprz , Wieprz 700, 34-381 Radziechowy, woj. śląskie, tel. 33 8676610 w. 112, faks 33 8676613.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziechowy-wieprz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych we wszystkich sołectwach Gminy Radziechowy-Wieprz: tj. Radziechowy, Wieprz, Przybędza, Brzuśnik, Bystra, Juszczyna oraz ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych we wszystkich sołectwach Gminy Radziechowy-Wieprz: tj. Radziechowy, Wieprz, Przybędza, Brzuśnik, Bystra, Juszczyna oraz ich transport do instalacji regionalnej lub instalacji zastępczej do obsługi regionu. Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na odpady niesegregowane zmieszane kod odpadu 20 03 01 oraz selektywnie zbierane: - popioły z palenisk domowych pod kodem 10 01 01 (żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04), - odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe kody 150101, 150102, 150104, 150105, 150106, 15 01 07, - tworzywa sztuczne ( kody 20 01 39, 15 01 02), - tekstylia kod 20 01 11, - metale kod 20 01 40, - odpady segregowane szkło kod 150107, 200102 - odpady segregowane papier i tektura kod 150101, 200101 - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*, 20 01 34, - odpadów wielkogabarytowych kodzie 20 03 07 oraz zużytych opon o kodzie 16 01 03, - odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych ( tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatory i inne) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33* oraz 20 01 28, 200130, - przeterminowanych leków o kodzie 20 01 32, - inne odpady nieulegające biodegradacji 20 02 03, - odpady zielone kod 200201, 200108 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 20 03 99. Odpady z cmentarzy odbierane mają być pod kodem 20 02 03 - inne odpady nieulegające biodegradacji. Dopuszcza się również kody: 15 01 06, 20 02 01, 15 01 07 15 01 02. Szkło gromadzone będzie łącznie pod kodem 15 01 07 w workach o pojemności 60 litrów zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz - dla nieruchomości zamieszkałych. Dla nieruchomości niezamieszkałych dopuszcza się gromadzenie szkła w pojemnikach 240 litrów, 1100 litrów oraz kontenerach 5m3 oraz 7m3. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu IV zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014 (Uchwała Nr IV/25/1/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24 sierpnia 2012r.) W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z przepełnienia pojemnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Powierzchnia Gminy Radziechowy-Wieprz wynosi 65 km2; Długość dróg na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz wynosi: 81,470 km dróg gminnych i 28,050 km dróg powiatowych. Łącznie dróg gminnych i powiatowych: 109,52 km. Szacunkowa liczba osób zameldowanych w zabudowie: wielolokalowej 151 jednorodzinnej 12 899 Szacunkowa liczba budynków: wielolokalowych 10 jednorodzinnych 3200 nieruchomości niezamieszkałe: Wykaz w/w nieruchomości stanowi załącznik nr 7a i 7b do Specyfikacji. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw w zabudowie jednorodzinnej około 15 budynków. Tereny o utrudnionym dojeździe z uwagi na ukształtowanie terenu wymagające użycia specjalistycznego sprzętu mechanicznego w szczególności: Radziechowy: Kopiec, Suchedla ( końcówka ulicy Różanej - dojazd od Twardorzeczki; Wieprz: Grojec - ul. Pod Grojcem i ul. Kamienna (wąskie uliczki, utrudniona możliwość zawracania), ul. Brzegowa, ul.Sosnowa; Brzuśnik - prawe i lewe skrzydło (wąskie uliczki); Przybędza - ul. Gołowska i do tzw. Pytrarczyków (działka nr 5325/14), tj. nad ul. Leśną, ul. Sosnowa; Juszczyna - górna część wsi, tzw. Zarębniki. Przewidywana ilość odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych, nieruchomościach, na których prowadzona jest działalność gospodarcza, w nieruchomościach zamieszkałych, niezamieszkałych i w części zamieszkałych z terenu Gminy Radziechowy-Wieprz w czasie obowiązywania umowy: - łączna ilość odpadów około 1 385 Mg; - odpady segregowane około 29,2 Mg/miesiąc, 175 Mg w okresie realizacji zamówienia; - odpady niesegregowane około 58,33 Mg/miesiąc, 350 Mg w okresie realizacji zamówienia; - popiół około 125 Mg/miesiąc, 750 Mg w okresie realizacji zamówienia; - odpady wielkogabarytowe oraz opony około 12,50 Mg/miesiąc, 75 Mg w okresie realizacji zamówienia (jeden raz w okresie realizacji zamówienia); - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny około 3,33 Mg/miesiąc, 20 Mg w okresie realizacji zamówienia (jeden raz w okresie realizacji zamówienia); - odpady biodegradowalne około 0,83 Mg/miesiąc, 5 Mg w okresie realizacji zamówienia; - odpady niebezpieczne około 1,66 Mg/miesiąc, 10 Mg w okresie realizacji zamówienia. Łączna szacunkowa ilość odpadów podana przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawiera przewidywaną łączną ilość odpadów z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i w części zamieszkałych. Od nieruchomości niezamieszkałych przewiduje się rozliczanie od ilości odebranych pojemników zgodnie z uchwałą nr XXIV/160/12 Rady Gminy Radziechowy-Wieprz z dnia 6 grudnia 2012r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz określenia stawek za pojemnik. Szacunkowa, przeciętna pojemność pojemników znajdujących się na nieruchomościach niezamieszkałych to 120l. Odpady segregowane poza określonymi w harmonogramie terminami będą przez właściciela posesji dowożone do punktu selektywnej zbiórki. Punkt ten mieści się w Żywcu przy ul. Brackiej 51. Balast - artykuły higieniczne, pieluchy (pampersy), ceramika (fajans, porcelana, talerze), worki i folie budowlane brudne, kalki oraz papiery przebitkowe, zabawki, szyby okienne, szkło nietłukące typu DURALEX, ARCOROC), zabrudzone lub tłuste papiery i folie, lustra i szkło zbrojone, ręczniki papierowe, artykuły wykonane z połączeń tworzyw sztucznych z innymi materiałami - w przypadku segregacji odpadów. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości nie segreguje odpadów balast jest tożsamy z niesegregowanymi (zmieszanymi odpadami komunalnymi). Podane w Specyfikacji ilości odbieranych odpadów przyjęte zostały jako wartości szacunkowe. Rzeczywiste ilości odpadów mogą odbiegać od podanych w Specyfikacji w granicach 20 procent. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i dostarczenia worków do prowadzenia selektywnego zbierania: - papieru, tektury (w tym opakowania, gazety, czasopisma itp.), metali, tworzyw sztucznych, tkaniny - worek w kolorze żółtym o zabarwieniu przeźroczystym z oznakowanym napisem SUROWCE i numerem budynku, o pojemności 100 litrów; - szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła - worek w kolorze białym o zabarwieniu przeźroczystym z oznakowanym napisem SZKŁO OPAKOWANIOWE i numerem budynku, o pojemności 60 litrów; Worki należy przekazywać właścicielowi nieruchomości. Worki na surowce wtórne muszą spełniać następujące wymagania: być wykonane z tworzywa o wytrzymałości nie mniejszej niż dla tworzywa LDPE o grubości minimum 0,02 mm, wyglądać estetycznie, być trwałe i czytelnie oznakowane nazwą i numerem telefonu przedsiębiorcy oraz rodzajem odpadów, jakie mają być do niego zbierane. integralną częścią worka powinien być element umożliwiający jego skuteczne zawiązanie. szacunkowa ilość worków niezbędna do realizacji zamówienia to 30 000 sztuk. Częstotliwość odbioru, harmonogram. Dotychczasowy obowiązujący harmonogram z możliwością zmian: a) surowce wtórne raz w miesiącu (Radziechowy III środa, III czwartek miesiąca), (Wieprz II poniedziałek, II wtorek miesiąca), (Juszczyna III poniedziałek), (Brzuśnik III wtorek miesiąca), (Bystra II środa miesiąca) (Przybędza II czwartek miesiąca) b) balast raz w miesiącu (Radziechowy III czwartek miesiąca) (Wieprz, Brzuśnik, Bystra, Juszczyna II piątek miesiąca) (Przybędza II czwartek miesiąca) c) popiół raz w miesiącu (Radziechowy II czwartek miesiąca) (Wieprz, Brzuśnik, Bystra, Juszczyna II czwartek miesiąca) (Przybędza II czwartek miesiąca) d) gabaryty 1 raz w roku (jesień) e) elektrośmieci 1 raz w roku ( jesień) f) odpady niebezpieczne 1 raz w roku (jesień) Rodzaje pojemników, charakterystyka worków. Na zmieszane odpady komunalne: - o pojemności 110 l; - o pojemności 120 l; - o pojemności 140 l; - o pojemności 240 l; - o pojemności 1,1 m3; - o pojemności 5 m3; - o pojemności 7 m3. Na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: a) bioodpady: - o pojemności 120 l; - o pojemności 140 l; - o pojemności 240 l; - o pojemności 1100 l; b) surowce wtórne: - o pojemności 60 l (worek) - o pojemności 100 l (worek); - o pojemności 240 l; - o pojemności 1100 l; - o pojemności 5 m3; - o pojemności 7 m3; c) żużel: - o pojemności 110 l; - o pojemności 120 l; - o pojemności 140 l; - o pojemności 240 l; - o pojemności 1100 l; - o pojemności 5 m3; - o pojemności 7 m3. Szacunkowa liczba pojemników, opróżnianych z częstotliwością określaną wyżej: Rodzaje pojemników, charakterystyka worków. Na zmieszane odpady komunalne: - o pojemności 110 l; - 240 sztuk - o pojemności 120 l; - 720 sztuk - o pojemności 140 l; - 36 sztuk - o pojemności 240 l; - 180 sztuk - o pojemności 1,1 m3; - 4 sztuk - o pojemności 5 m3; - 2 sztuk - o pojemności 7 m3. - 1 sztuka Na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: a) bioodpady: - o pojemności 120 l; - 10 sztuk - o pojemności 140 l; - o pojemności 240 l; - 3 sztuki - o pojemności 1100 l; b) surowce wtórne: - o pojemności 60 l (worek): 2640 sztuk - o pojemności 100 l (worek): 2760 sztuk - o pojemności 240 l; 12 sztuk - o pojemności 1100 l; - o pojemności 5 m3; - o pojemności 7 m3; c) żużel: - o pojemności 110 l; 180 sztuk - o pojemności 120 l; 360 sztuk - o pojemności 140 l; 12 sztuk - o pojemności 240 l; 240 sztuk - o pojemności 1100 l; 6 sztuk - o pojemności 5 m3; 2 sztuka - o pojemności 7 m3. Rodzaje worków i pojemników oraz ich szacunkowa ilość dla nieruchomości niezamieszkałych, w skład których wchodzą także domki rekreacyjno-letniskowe: Na zmieszane odpady komunalne: - o pojemności 110 l; - 12 sztuk - o pojemności 120 l; - 190 sztuk - o pojemności 240 l; - 38 sztuk - o pojemności 1,1 m3; - 4 sztuk - o pojemności 5 m3; - 2 sztuk - o pojemności 7 m3. - 1 sztuka Na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: a) bioodpady: - o pojemności 120 l; - 10 sztuk - o pojemności 140 l; - o pojemności 240 l; - 3 sztuki - o pojemności 1100 l; b) surowce wtórne: - o pojemności 60 l (worek): - 170 sztuk - o pojemności 100 l (worek): - 180 sztuk - o pojemności 240 l; - 12 sztuk - o pojemności 1100 l; - o pojemności 5 m3; - o pojemności 7 m3; c) żużel: - o pojemności 110 l; 7 sztuk - o pojemności 120 l; 13 sztuk - o pojemności 240 l; 18 sztuk - o pojemności 1100 l; 6 sztuk - o pojemności 5 m3; 2 sztuka - o pojemności 7 m3. Inne niż wymienione w pkt 7 odpady, jakie Wykonawca będzie zobowiązany odbierać w trakcie trwania umowy: - przeterminowane leki z punktów wskazanych przez Zamawiającego po uzgodnieniu telefonicznym. - odpady biodegradowalne, raz w miesiącu po uzgodnieniu telefonicznym. Zestawienie nieruchomości, na których będą odbierane odpady biodegradowalne: Nazwa Miejscowość Ulica i nr budynku Przedszkole Publiczne nr 1 w Radziechowach Radziechowy Św. Marcina 740 Przedszkole Publiczne nr 2 w Radziechowach Radziechowy Główna 596 Publiczne Przedszkole nr 1 w Wieprzu Wieprz Figurów 596 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przybędzy Przybędza 3 Maja 71 Domek letniskowy Brzuśnik 225 Domek letniskowy Bystra 231 Domek letniskowy Juszczyna 49 Domek letniskowy Przybędza Miła BN.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: - w pieniądzu - winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Radziechowach-Wieprzu Nr rachunku 93 8140 0009 0000 0127 2000 0110 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 roku nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 3. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach, stosowną umowę należy złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. 4. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert; 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego). 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. e) Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo zgodzi się na przedłużony okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: Aktualny na dzień składania ofert wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Radziechowy-Wieprz w zakresie odbierania odpadów komunalnych o których mowa w art. 9b - 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ, Aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Ocena spełnia warunku w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych dokumentów wg reguły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (w ramach załącznika nr 5 do Specyfikacji), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej jedną usługę obejmującą odbieranie zagospodarowanie i transport odpadów komunalnych w ilości min 1000 Mg i czasie świadczenia nie krótszym niż sześć miesięcy. Ocena spełnia warunku w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych dokumentów wg reguły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje pojazdami wymienionymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i przystosowanymi do wywozu pojemników i worków wymienionych w pkt III.12 Specyfikacji (w ramach załącznika nr 4 do Specyfikacji). Ocena spełnia warunku w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych dokumentów wg reguły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie oświadczenia w ramach załącznika nr 2 do Specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Podpisany i wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania w dyspozycję Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca polega na tych zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian do umowy może nastąpić: - w razie wystąpienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, m.in.: wystąpienia klęsk żywiołowych, zmiany regulacji prawnych mających wpływ na treść wykonywanej umowy, w razie utraty wymaganych prawem zezwoleń na prowadzenie działalności przez Wykonawcę, jeżeli ilość odbieranych odpadów przekroczy uwzględnioną w cenie ofertowej ilość przewidzianą w pkt III.9 Specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radziechowy-Wieprz, Wieprz 700, 34-381 Radziechowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radziechowy-Wieprz, Wieprz 700, 34-381 Radziechowy pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.