eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYKONANIE KONTROLI GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW I WERYFIKACJI OZNACZENIA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH NA TERENIE GMIN KOLUSZKI I RZGÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-09

Łódź: WYKONANIE KONTROLI GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW I WERYFIKACJI OZNACZENIA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH NA TERENIE GMIN KOLUSZKI I RZGÓW
Numer ogłoszenia: 96864 - 2008; data zamieszczenia: 09.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6337191, fax 042 6329311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KONTROLI GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW I WERYFIKACJI OZNACZENIA UŻYTKÓW GRUNTOWYCH NA TERENIE GMIN KOLUSZKI I RZGÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na przeprowadzeniu kontroli gleboznawczej klasyfikacji gruntów i weryfikacji oznaczenia użytków gruntowych na terenie gminy Koluszki i na terenie gminy Rzgów. 2. Przedmiot prac obejmuje: 1) zgłoszenie robót geodezyjnych, 2) analizę zebranych materiałów, przygotowanie odbitki roboczej, 3) sporządzenie i wysłanie zawiadomień o terminach prac terenowych, 4) pomiar granic użytków i konturów klasyfikacyjnych, 5) wykonanie map zmian konturów klasyfikacyjnych, 6) wykonanie wykazów zmian gruntowych, 7) skompletowanie operatów i przekazanie do zasobu 3. Przedmiotem zamówienia objęte sa nieruchomości wymienione w załączniku nr 1 do Specyfikacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (w szczególności dysponują co najmniej 1 osobą z wykształceniem geodezyjnym z uprawnieniami w zakresie geodezji (2) i 1 osobą posiadającą uprawnienia do aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wg. formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Potencjał kadrowy), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji. 6) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia geodezyjne. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(ów) - o ile dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodzkiwschodni.pl/przetarg.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi ul. Sienkiewicza 3 90-954 Łódź IX Piętro - pokój 912.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi ul. Sienkiewicza 3 90-954 Łódź VIII Piętro - pokój 807.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.