Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Gdańsk: Wykonanie przyłącza wodnego i sieci kanalizacyjnej budynku Oddziału Archiwum Państwowego w Gdyni przy ul Handlowej 11 - część I
Remont elementów ponad dachem budynku Archiwum Państwowego w Gdańsku - Oddział w Gdyni przy ul. Handlowej 11- część II
Numer ogłoszenia: 96846 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe w Gdańsku , ul. Wałowa 5, 80-858 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 301 74 63/64, faks 58 301 83 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.ap.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: archiwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłącza wodnego i sieci kanalizacyjnej budynku Oddziału Archiwum Państwowego w Gdyni przy ul Handlowej 11 - część I Remont elementów ponad dachem budynku Archiwum Państwowego w Gdańsku - Oddział w Gdyni przy ul. Handlowej 11- część II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu przyłącza wodnego i sieci kanalizacyjnej budynku Oddziału Archiwum Państwowego w Gdyni przy ul Handlowej 11 do sieci komunalnej w ul Handlowej zarządzanej przez PEWIK Gdynia. Szczegóły zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów, producentów są przykładowe i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Część II Przedmiotem zamówienia jest Remont elementów ponad dachem budynku Archiwum Państwowego w Gdańsku- Oddział w Gdyni przy ul. Handlowej 11 Ogólny zakres prac remontowych obejmuje: - wymianę elementów wentylacji znajdujących się na dachu budynku - konserwację pokrycia dachowego i remont elementów odwodnienia - wymianę instalacji odgromowej - roboty uzupełniające i remontowe elewacji budynku Szczegółowy zakres prac został opisany w dokumentacji na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załącznik do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie będzie oceniany
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej: 1.2.1.a Część I - dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłączy wodnego i kanalizacyjnego. 1.2.1.b Część II - dwie roboty budowlane polegające budowie, przebudowie lub remoncie dachu o powierzchni co najmniej 100 m2 każda robota.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie będzie oceniany
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Dla części I i części II- Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie będzie oceniany
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) niezbędne będzie wykonanie prac nieprzewidzianych albo przewidzianych ale w innej technologii, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia 2) zostaną stwierdzone błędy projektowe w wyniku których zostanie zlecony projekt zamienny i będzie niezbędny dodatkowy czas na wykonanie zamówienia lub/i zmiana technologii lub sposobu wykonania zamówienia 3) nastąpią zdarzenia losowe mające charakter siły wyższej i będzie niezbędny dodatkowy czas na wykonanie zamówienia 4) zostaną zlecone roboty dodatkowe lub zamienne, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia, 5) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 6) nastąpi niemożliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zmiana cen, skutkująca rażącą stratą jednej ze stron umowy, 7) wystąpią inne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, które wymagają zmiany terminu wykonania umowy 8) gdy zmiany są korzystne dla zamawiającego. 9) w przypadku konieczności poprawienia omyłek, błędów pisarskich 10) przedłużenie terminu wykonania umowy wynika z winy lub na wniosek Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.ap.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Archiwum Państwowym w Gdańsku, 80-958 Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 5 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Archiwum Państwowym w Gdańsku, 80-958 Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 5 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przyłącza wodnego i sieci kanalizacyjnej budynku Oddziału Archiwum Państwowego w Gdyni przy ul Handlowej 11 - część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu przyłącza wodnego i sieci kanalizacyjnej budynku Oddziału Archiwum Państwowego w Gdyni przy ul Handlowej 11 do sieci komunalnej w ul Handlowej zarządzanej przez PEWIK Gdynia. Szczegóły zakres prac znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elementów ponad dachem budynku Archiwum Państwowego w Gdańsku - Oddział w Gdyni przy ul. Handlowej 11- część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont elementów ponad dachem budynku Archiwum Państwowego w Gdańsku- Oddział w Gdyni przy ul. Handlowej 11 Ogólny zakres prac remontowych obejmuje: - wymianę elementów wentylacji znajdujących się na dachu budynku - konserwację pokrycia dachowego i remont elementów odwodnienia - wymianę instalacji odgromowej - roboty uzupełniające i remontowe elewacji budynku Szczegółowy zakres prac został opisany w dokumentacji na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Budowa świetlicy wiejskiej z remizą strażacką w Aniołowie.
- Remont pokrycia dachowego (dach niski +5,3m) oraz remont pokrycia dachowego (dach wysoki +30,56m) wraz z robotami dodatkowymi w TWR Szczecin Goleniów.
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Grębów
- "Modernizacja budynku Teatru - dot. poprawy bezpiecze￱stwa poruszania się po dachu budynku w ramach, której zostaną wykonane pomosty serwisowe, trasy dostępowe i renowacja pokrycia dachu".
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.