eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Modernizacja kotłowni węglowej na paliwo odnawialne (biomasa) w Zespole Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-08

Nowe Miasto Lubawskie: Modernizacja kotłowni węglowej na paliwo odnawialne (biomasa) w Zespole Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim
Numer ogłoszenia: 96832 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni węglowej na paliwo odnawialne (biomasa) w Zespole Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne polegające na modernizacji kotłowni węglowej na paliwo odnawialne (biomasa) w Zespole Szkół im. C.K. Norwida w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. 3 Maja 24 obejmujące swoim zakresem: a) modernizację istniejącej kotłowni węglowej na paliwo odnawialne (biomasa) w budynku głównym o zapotrzebowaniu na moc cieplną 500 kW, w tym: - roboty rozbiórkowe i remontowe budowlane w pomieszczeniach kotłowni, - wymiana instalacji wod.-kan. i c.o. w kotłowni, - wymiana kotła c.o. węglowego na kocioł c.o. na biomasę (brykiet drzewny) o mocy 150 kW (w 2007 r. w kotłowni został wymieniony kocioł c.o. węglowy na kocioł c.o. na biomasę o mocy 350 kW), b) przebudowa pomieszczeń piwnicy w budynku internatu na kotłownię na biomasę o zapotrzebowaniu na moc cieplną 230 kW, w tym: - roboty rozbiórkowe i remontowe budowlane dostosowujące pomieszczenia w piwnicy na potrzeby kotłowni, - wykonanie instalacji wod.-kan. i c.o. w kotłowni, - montaż dwóch kotłów c.o. na biomasę (brykiet drzewny) o mocy 80 kW i 150 kW. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 9, 9a), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 10) oraz przedmiarach robót (Załącznik nr 11)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30 kwietnia 2009 r. do godz. 13:00 Wykonawca wniesie wadium w wysokości 10 000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). Wybór formy wniesienia wadium zależy od wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 5.1.a i d musi spełniać każdy z Wykonawców, warunki opisane w punkcie 5.1.b i c muszą spełniać Wykonawcy łącznie. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do wykonywania robót budowlanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie modernizacji i wykonania kotłowni na paliwo odnawialne (biomasa) o specyfice odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i wykaże się co najmniej 2 wykonanymi (ukończonymi) rzetelnie robotami w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Fakt rzetelnego wykonania robót potwierdzi referencjami od inwestorów, c) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz o odpowiednich uprawnieniach do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Minimalny zakres posiadanych uprawnień to, w stosunku do osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Osoby te obowiązane są przedstawić odpowiednie uprawnienia oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do odpowiedniej izby zawodowej, d) W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia lub sprzętu przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu, e) Wykonawca przedstawi zaświadczenie z banku o posiadanych środkach finansowych w kwocie nie mniejszej niż wartość ofertowa zamówienia lub zdolności kredytowej do wysokości wartości ofertowej zamówienia, f) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot był dopuszczony do obrotu i spełniał parametry określone w dokumentacji technicznej (wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na wykonanie robót, po wykonaniu zamówienia będzie zobowiązany dostarczyć atesty i certyfikaty dopuszczające użyte materiały, sprzęt, wyposażenie do obrotu). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wymóg spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1 oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt 5.1. dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, na przykład wszystkich członków konsorcjum. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, na zasadach określonych w art. 647 1 KC. Wykonawca ma obowiązek wykazać w ofercie zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcom, np. roboty budowlane czy instalacje elektryczne. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z tych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przetargu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz Oferty (Formularz stanowi Załącznik do SIWZ); b) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Załącznik nr 1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje przedstawiciel każdego Wykonawcy. c) kopię dowodu wniesienia wadium. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. w celu potwierdzenia przez wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykaz zmodernizowanych lub wykonanych kotłowni na biomasę - co najmniej dwóch wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (w latach 2004 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia. W wykazie należy podać ich wartość, termin, miejsce wykonania oraz inwestora. Wykonawca winien dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, opinie, protokoły odbioru robót itp.) - (Załącznik nr 2); b) wykaz osób i podmiotów (kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych i elektrycznych, pracownicy fizyczni itd.), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć, dla osób których to dotyczy, kserokopię posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr 3); c) wykaz podwykonawców wraz z zakresem i wartością robót im powierzonych - jeśli dotyczy (Załącznik nr 4); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.2. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. w celu potwierdzenia przez wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, do wysokości wartości zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w oparciu o wzór załącznik nr 5); b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie niższą od wartości zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.3. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a) o których mowa w punkcie 6.1.1. a, b, c - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) o których mowa w punkcie 6.1.1. d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy przedłożą następujący dokument w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Inne: a) Pełnomocnictwo wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) Kosztorys ofertowy szczegółowy, na podstawie którego Wykonawca wyliczył wartość robót. Kosztorys ofertowy winien wynikać ze sporządzonego przedmiaru robót opracowanego na podstawie dokumentacji projektowej. d) elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania (Załącznik Nr 6) tj: - stawka lub stawki za roboczogodzinę /netto/, - wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w % liczony od /R+S/, - wskaźnik narzutu zysku w % liczony od /R+S+Kp/, - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów w % liczony od wartości materiałów /M/. e) oświadczenie, że przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty danego Wykonawcy) zostanie dostarczony Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia na Budowie, (w oparciu o załącznik nr 7) Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowomiejski.bip.net.pl - zakładka przetargi,http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_nowomiejsk.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: RPO Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 6 Środowisko przyrodnicze, Działanie 6.2 Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami, Poddziałanie 6.2.1 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.