To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 96790 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Olsztyn: Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych, pendrive, baterii do komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych, listew przeciwprzepięciowych, monitora, niszczarek, lampy do projektora, ekranu projekcyjnego, klawiatur, modułów światłowodowych, patchcordów światłowodowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66973-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
519653022, ul.
Jagiellońska
91,
10-356
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
895 357 684, faks
895 357 684, e-mail
sekretariat@w-modr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych, pendrive, baterii do komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych, listew przeciwprzepięciowych, monitora, niszczarek, lampy do projektora, ekranu projekcyjnego, klawiatur, modułów światłowodowych, patchcordów światłowodowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZP-26-A-2/17
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych- 25 sztuk, komputera stacjonarnego- 1 sztuki, oprogramowania-26 sztuk, toreb do komputera przenośnego- 27 sztuk, myszy komputerowych- 60 sztuk, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych- 15 sztuk, projektorów multimedialnych- 4 sztuk, pendrive - 50 sztuk, baterii do notebooka- 10 sztuk, dysków zewnętrznych- 2 sztuk, listew przeciwprzepięciowych- 10 sztuk, monitorów - 1 sztuki, niszczarek- 3 sztuk, oryginalnych lamp do projektora Benq SP 840 - 2 sztuk, ekranu projekcyjnego- 1 sztuki, klawiatur- 20 sztuk, modułu światłowodowego wielomodowego SFP - 4 sztuk, modułu światłowodowy jednomodowego SFP- 2 sztuk, Patchcord światłowodowy jednomodowy SC/PC-SC/PC - 2 sztuk, Patchcord światłowodowy wielomodowy LC/PC-ST/PC - 4 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
30213300-8,
48000000-8,
30237270-2,
38652100-1,
30237230-0,
31440000-2,
30237410-6,
30191400-8,
38653400-1,
30237460-1,
30232110-8,
32420000-3,
30230000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT125590.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 120732,82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie (2).
- dostawa jednego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową i wyposażeniem
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń sieciowych
- "Dostawa ultrasonografu bezprzewodowego"
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Wielobranżowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa: "Utworzenie Centrum Leczenia Wad Twarzoczaszki, Mózgoczaszki i Chorób Rzadkich w WSSD w Olsztynie, Zadanie II, Etap 2 - PRZEBUDOWA BUDYNKU B"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.