eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych, pendrive, baterii do komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych, listew przeciwprzepięciowych, monitora, niszczarek, lampy do projektora, ekranu projekcyjnego, klawiatur, modułów światłowodowych, patchcordów światłowodowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-14

Ogłoszenie nr 96790 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.

Olsztyn: Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych, pendrive, baterii do komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych, listew przeciwprzepięciowych, monitora, niszczarek, lampy do projektora, ekranu projekcyjnego, klawiatur, modułów światłowodowych, patchcordów światłowodowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66973-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 519653022, ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895 357 684, faks 895 357 684, e-mail sekretariat@w-modr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, oprogramowania, toreb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych, pendrive, baterii do komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych, listew przeciwprzepięciowych, monitora, niszczarek, lampy do projektora, ekranu projekcyjnego, klawiatur, modułów światłowodowych, patchcordów światłowodowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP-26-A-2/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych- 25 sztuk, komputera stacjonarnego- 1 sztuki, oprogramowania-26 sztuk, toreb do komputera przenośnego- 27 sztuk, myszy komputerowych- 60 sztuk, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych- 15 sztuk, projektorów multimedialnych- 4 sztuk, pendrive - 50 sztuk, baterii do notebooka- 10 sztuk, dysków zewnętrznych- 2 sztuk, listew przeciwprzepięciowych- 10 sztuk, monitorów - 1 sztuki, niszczarek- 3 sztuk, oryginalnych lamp do projektora Benq SP 840 - 2 sztuk, ekranu projekcyjnego- 1 sztuki, klawiatur- 20 sztuk, modułu światłowodowego wielomodowego SFP - 4 sztuk, modułu światłowodowy jednomodowego SFP- 2 sztuk, Patchcord światłowodowy jednomodowy SC/PC-SC/PC - 2 sztuk, Patchcord światłowodowy wielomodowy LC/PC-ST/PC - 4 sztuk.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213300-8, 48000000-8, 30237270-2, 38652100-1, 30237230-0, 31440000-2, 30237410-6, 30191400-8, 38653400-1, 30237460-1, 30232110-8, 32420000-3, 30230000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT125590.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ICOD.PL Spółka z o.o., , ul. Michała Grażyńskiego 51, 43-300, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120732,82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120732,82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161309,86
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.