eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa materiałów medycznych niesterylnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Lubin: Dostawa materiałów medycznych niesterylnych
Numer ogłoszenia: 96768 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych niesterylnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych niesterylnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 4 - Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 39.56.00.00-5, 33.14.16.00-6, 33.14.00.00-3, 33.18.00.00-5, 33.19.20.00-2, 33.16.90.00-2, 33.12.41.10-9, 33.19.80.00-4, 33.19.50.00-3, 33.17.10.00-9, 33.16.10.00-6, 33.15.78.10-6, 33.11.34.10-6, 33.15.00.00-6, 33.72.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom, Zamawiający zastrzega sobie ( po terminie składania ofert ) możliwość żądania: a) próbek, ulotek, stron katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających wymagany opis przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. a)Formularz cenowy, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 siwz, b)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. c)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: a) odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Informację na podstawie art. 26 ust. 1 pkt 2 lit.d) ustawy Prawo zamówień publicznych, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm. ), zgodnie z treścią Załącznika Nr 3 siwz W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej zamiast informacji, o której mowa w pkt. II lit.b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. III. Informacja uzupełniająca : Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą w siwz dla tych dokumentów wspólnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła: a)promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b)ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wartości zastrzeżonej w § 4 umowy, c)zmiany asortymentu wyrobów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę i spełniających wymagania Zamawiającego. 2. W wyniku dokonania zmian ilościowych, o których mowa w pkt.1 lit.b, Zamawiającemu będzie przysługiwało uprawnienie do zmniejszenia wartości realizowanej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do badań EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji ( papier do ekg i elektrody ) zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji (maski 1x użytku, czepki, fartuchy, prześcieradła, ochraniacze na obuwie z flizeliny itp. ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Próżniowy system odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( pojemniki, wkłady workowe 1x użytku, dreny oraz zastawka antyrefluksyjna), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowy niesterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji ( m.in.pojemniki na zużyte igły, kieliszki, pojemniki na kał, dreny, łączniki itp), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby foliowe jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( rękawice, pokrowce na obuwie i fartuchy z folii ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.34.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji (staza, termometry, łopatka i aparaty do RR), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy pierwszej pomocy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( m.in.rescuscytory, laryngoskopy wielorazowe prowadnice do trudnych intubacji), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby z papieru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( podkłady o różnych rozm.) zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby wielokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji (tulipany, miski nerkowe, kaczki szpitalne i baseny szpitalne), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ustniki i pneumotachografy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje (m.in.ustniki, pneumotachograf i nebulizator ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koce termiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koce termiczne - 56 szt, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.34.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pasy do krępowania chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pasy na ręce, nogi, podudzia i brzuch ( 4 pozycje ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siiwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Golarki szpitalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: golarki - 8160 szt, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Metpak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mankiety do szybkiego podawania płynów ( 2 pozycje ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Promienniki i palniki do lampy solux.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( promienniki i palniki do lampy ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( taborety szpitalne, kszesła szpitalne i szafki przyłóżkowe, wieszaki, stoliki i drabinki ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pozycji ( m.in.nożyczki do opatrunków, kleszczyki, imadło, skrobaczki, kulociągi, penseta ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Naklejki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 op. etykietek samoprzylepnych na probówki ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Paski do glikometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paski testowe do glukometra - 60 op., zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Taśma do sterylizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśma do sterylizatora - 55 szt, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Akcesoria do analizatora parametrów krytycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaseta i multipak ( 2 pozycje ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Filtry do lampy solux.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje ( filtr czerwony i niebieski ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Okularki do ochrony oczu dla noworodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 400 szt okularków, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Koce dwustronne i osłonki do termometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje ( koce i osłonki ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wyposażenie diatermi - producenta Erbe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 21 pozycji ( wyposażenie diatermii m.in. uchwyt, kable, elektrody itp ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wyposażenie do respiratora maquet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje ( adapter, czapeczki, maski i końcówki donosowe ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wyposażenie do respiratora Infant Flow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje ( wyposażenie respiratora - układ oddechowy, czapeczki, noski i maseczki ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Części do aparatu do znieczuleń aespire 7100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji ( obudowa miecha, miech, ogniwo, kasetka, pojemnik na wapno i gąbka do pojemnika ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Części do aparatu do znieczuleń excel 210.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji ( m.in. worek tlenowy, maski tlenowe, miech, oudowa miecha, kasetki itp ), zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Tace na leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 szt tacek na leki, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Osłonki do usg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 op. osłonek do usg pudrowych, zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku Nr 3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.