eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej ul. Jana Pawła II w Kolbuszowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Kolbuszowa: Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej ul. Jana Pawła II w Kolbuszowej.
Numer ogłoszenia: 96737 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej ul. Jana Pawła II w Kolbuszowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej ul. Jana Pawła II w Kolbuszowej. 3.2. Miejsce realizacji zamówienia: 36-100 Kolbuszowa, Zarębki dz. nr ewid. 416, 417, 418, 419, 422, 374, 375, 385, 1346, 1347 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: Demontaż istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na głębokość 55 cm Demontaż istniejącego rurociągu betonowego O 500 mm L= 174 m Demontaż istniejących przykanalików betonowych z wpustami ulicznymi O 200 mm L= 24 m Demontaż istniejących studni rewizyjnych - 10 szt Demontaż istniejących studzienek ściekowych - 8 szt Wykonanie rurociągu z rur dwuściennych kielichowych SN8 o średnicy 500 mm na podbudowie z pospółki gr. 20 cm z wymianą gruntu na piasek L= 174 m Wykonanie przyłączy z rur dwuściennych kielichowych SN8 o średnicy 200 mm na podbudowie z pospółki gr 20 cm z wymianą gruntu na piasekL= 24 m Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości do 3m prefabrykowane z betonu klasy C40/50 z dennicą z tworzywa sztucznego i zintegrowanymi przejściami szczelnymi wyposażonymi w uszczelki, na kanale z rur PP 500, fi 1200/500 - z włazami żeliwnymi zatrzaskowymi fi 600 - 40t i pierścieniami odciążającymi - 10 szt Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu z pierścieniem odciążającym i wpustem ulicznym żeliwnym zatrzaskowym - 40t 8 szt Odbudowa nawierzchni asfaltowej z podbudową gr. 55cm składającą się z następujących warstw: a. podbudowa pomocnicza z warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm i dolnej warstwy podbudowy z tłucznia gr. 23 cm b.podbudowa zasadnicza z tłucznia zaklinowanego w górnej części klińcem gr. 12 cm c.warstwa wiążąca BA 0/16 (AC 16 W50/70) gr. 6 cm d.warstwa ścieralna BA 0/12,8 (AC 11 S 50/70) gr. 4 cm Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót i załącznik graficzny będące załącznikami do niniejszej specyfikacji. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Uwaga: 1.Roboty należy wykonać kompleksowo, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa zgodnie z załącznikiem graficznym, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami. 2.Roboty należy wykonywać w oparciu o zgłoszenie o przystąpieniu do budowy (robót), które przed rozpoczęciem robót zostanie dokonane przez Gminę Kolbuszowa. 3.Roboty należy prowadzić, stosując się do projektu organizacji ruchu, który wykonawca jest obowiązany sporządzić. 4.Układanie rur w wykopach prowadzonych w jezdni i chodnikach ul. Jana Pawła II należy prowadzić z wycinaniem istniejącego asfaltu co dotyczy jezdni i rozbiórką krawężników i płyt chodnikowych w chodnikach, w wykopach zabezpieczonych szalunkami oraz wymianą gruntu na piasek z dokładnym jego zagęszczeniem. Rurociąg ułożyć z równomiernym spadkiem na całej długości korygując ewentualną nierównomierność spadków. Stopień zagęszczenia podlega odbiorowi przez Inwestora. Ze względu na lokalizację studni w jezdni asfaltowej i w chodnikach należy zastosować pierścienie odciążające. W strefie wykopów przewidziano odtworzenie jezdni asfaltowej. W miejscach, gdzie jezdnia asfaltowa była przecinana kanalizacją sanitarną, po zagęszczeniu zasypu należy wykonać podbudowę i nawierzchnię zgodnie z punktem 3.3 SIWZ: 5.Rozwiązania techniczne szczegółowo uzgodnić z użytkownikami urządzeń i infrastruktury przed przystąpieniem do robót. 6.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych gwarantujących wysoką jakość, posiadających odpowiednie atesty, cechy producenta, świadectwa i dopuszczenia. 7.Przebudowę kanalizacji wykonać zgodnie z Polską Normą PN-EN 1610 i Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót budowlano montażowych w zakresie instalacji, dotyczący sieci kanalizacyjnej wydane przez COBRTI INSTAL. 8.Zakres rzeczowy obejmuje również wykonanie czynności opisanych w pkt.12.2 SIWZ oraz w samym kosztorysie. 9.Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych na podstawie art. 29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.). Koszty wynikające z tytułu zamiennych rozwiązań ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna: udokumentowanie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat tzn. przynajmniej 2 roboty dotyczące wykonawstwa sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości robót netto (bez podatku VAT) nie mniejszej niż 500 000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie dysponowania osobami (osobą) mogącymi wykonywać funkcję kierowników budowy, posiadającymi wymagane uprawnienia (do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy sieci wodociągowej).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedłożenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane załączniki wymienione w p. 6 oraz: tabelę zakresów robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego zał. 6 do SIWZ; wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy; pełnomocnictwo po podpisania oferty, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; inne dokumenty Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana zawarta zostanie Umowa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy wymienione niżej: I.Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu (terminów) wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia zdarzeń losowych takich jak np. śmierć Wykonawcy (dotyczy to osób fizycznych; b) wstrzymanie budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp. c) niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe intensywne opady deszczu, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót, powodzie) uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętym harmonogramem; d) wystąpienie innych trudnych do przewidzenia okoliczności uniemożliwiających realizację robót zgodnie z harmonogramem lub ich zakończenie w terminie, jak: działanie siły wyższej; okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; II. Sposobu i zakresu wykonania robót w przypadku: a)zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; b)zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c)wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); d)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologiach; e)wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci lub instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (np. bunkry, fundamenty itp.); III. Innych postanowień umowy w przypadkach: a)Zmiany stawek podatku od towarów i usług; b)Zmiany nazwy zadania; c)Zmiany podwykonawców; d)Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. Umowa podlega unieważnieniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 140 i 146 ustawy PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa, pokój nr 23 - P. Kotula.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa - pokój nr 13 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.