eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Konopnica - Światonia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Wartkowice: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Konopnica - Światonia
Numer ogłoszenia: 96722 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wartkowice, Stary Gostków 3d, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, tel. 043 6785105, fax 043 6785170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.bipjst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Konopnica - Światonia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nazwa zadania: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Konopnica - Światonia. 2.Zakres prac obejmuje roboty budowlane na długości 1300m i szerokości jezdni 3,5 m polegające na: 1)wyprofilowaniu istniejącej drogi, 2)mechanicznym zagęszczeniu podłoża, 3)ułożeniu nawierzchni stabilizowanej mechanicznie o grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm z mieszanki żwirowej, która powinna spełniać wymagania normy PNB-11111[2] i PNB-11113[3], a ponadto wskaźnik piaskowy według BN-64/8931-01[4] dla mieszanki o uziarnieniu 0-20 mm, wskaźnik piaskowy powinien wynosić od 25 do 40, 4)plantowaniu i obustronnym profilowaniu poboczy - szerokość 0,75m. 3.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości mieszanki żwirowej użytej do wykonania przedmiotu zamówienia, które potwierdzi wymagania zawarte w SIWZ, przed dniem odbioru końcowego - oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię - na których powinien potwierdzić: Oświadczam, że niniejsze orzeczenie poświadcza jakość mieszanki żwirowej użytej do wykonania przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowościach Konopnica - Światonia zgodnie z wymaganiami zawartymi w §2 ust. 1 pkt 3 umowy nr ........ z dnia ..... . 4.Dokładny opis zamówienia określono w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset). 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem w terminie do 20 maja 2008 r. do godz. 10:00 na rachunek bankowy Gminy Wartkowice - Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 18 9271 0005 0000 0228 2000 0010. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przedmiotu zamówienia. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. 7.Oferta niezabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczona z postępowania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a)wykażą się doświadczeniem przy realizacji jako Wykonawca przynajmniej trzech robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. zadanie obejmujące wykonanie nawierzchni żwirowej na drodze długości co najmniej 0,5 km, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz przedłożą dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (np. referencje); b)wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonywania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5)Wniosą wadium określone w rozdziale XIV niniejszej SIWZ. 6)Udzielą, co najmniej 36 miesięcy gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)wykaz wykonanych robót budowlanych podobnych do przedmiotu zamówienia tj. zadanie obejmujące wykonanie nawierzchni żwirowej na drodze długości co najmniej 0,5 km, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz należy przygotować wg Załącznika nr 4 do SIWZ. 2)dokumenty (np. opinie, referencje) potwierdzające, że wymienione w w/w wykazie usługi zostały zrealizowane należycie. 3)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 5 do SIWZ, 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca składa: 1)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe: 1)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy na realizację zadania do przedstawienia umowy regulującej współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. 2)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. 3)Uwaga: a)Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; b)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; c)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące Wykonawców, a nie pełnomocnika. d)W odniesieniu do warunków postawionych przez Zamawiającego w rozdziale XI SIWZ w zakresie pkt. 1 ppkt. 1, 2, 3 Wykonawcy muszą udokumentować łączne spełnienie kryterium. e)W odniesieniu do wymogu postawionego przez Zamawiającego w rozdziale XI SIWZ pkt. 1 ppkt.. 4 każdy Wykonawca przedstawia oddzielnie swoje dokumenty. f)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwanacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartkowice.bipjst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wartkowice, Stary Gostków 3d, 99-220 Wartkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wartkowice, Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, Pokój nr 8 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.