eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Budowa Kresowej Osady wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu, realizowana w ramach projektu Utworzenie Kresowej Osady oraz nadanie nowych funkcji turystycznych i edukacyjnych szansą dla obszaru poprzemysłowego i popegeerowskiego Gminy Lubaczów - roboty dodatkowe



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Lubaczów: Budowa Kresowej Osady wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu, realizowana w ramach projektu Utworzenie Kresowej Osady oraz nadanie nowych funkcji turystycznych i edukacyjnych szansą dla obszaru poprzemysłowego i popegeerowskiego Gminy Lubaczów - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 96671 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, faks 017 717 36 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Kresowej Osady wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu, realizowana w ramach projektu Utworzenie Kresowej Osady oraz nadanie nowych funkcji turystycznych i edukacyjnych szansą dla obszaru poprzemysłowego i popegeerowskiego Gminy Lubaczów - roboty dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) zasilanie i zabezpieczenie poszczególnych urządzeń w budynku szkoleniowo - warsztatowym z zapleczem gastronomicznym , 2) instalacja nawiewna i wywiewna zaplecza gastronomicznego i sali szkoleniowo - konsumpcyjnej, 3) klimatyzacja w sali szkoleniowo - konsumpcyjnej parteru i piętra, 4) wymuszona wentylacja w pomieszczeniach sanitarnych i technicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie (roboty podstawowe) będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, oś priorytetowa 7. Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 7.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych. Roboty dodatkowe będą sfinansowane w całości z budżetu Gminy Lubaczów.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo- Finansowa Grzegorz Powroźnik, ul. Konery 3/3, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220672,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271427,26

  • Oferta z najniższą ceną: 271427,26 / Oferta z najwyższą ceną: 271427,26

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji inwestycji, w dniu 4.04.2013 r., Wykonawca robót - Firma Handlowo - Usługowo - Finansowa Grzegorz Powroźnik poinformował Zamawiającego, że z powodu braków w dokumentacji projektowej zachodzi potrzeba wykonania robót dodatkowych umożliwiajacych wykonanie (użytkowanie) zamówienia podstawowego. Poinformował on, że nawet wykonując wszystkie roboty zgodnie z posiadaną dokumentacją nie będzie w stanie uzyskać pozwolenia na użytkowanie, gdyż nie będą spełnione wymagania określone w poniższych przepisach: 1) rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. nr 169 z 2003 r., poz. 1650, z późniejszymi zmianami); 1) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690, z późniejszymi zmianami); 3) ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 136 z 2010 r., poz. 14, z późniejszymi zmianami) w związku z rozporządzeniem (WE) nr 851/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady europy z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE polskie wydanie specjalne rozdz. 13 t. 34 str., 319); 4) normy, wytyczne z zakresu najnowszej technologii i zasad wdrażania systemów jakości, w tym systemu HACCP, w zakresie produkcji żywności w placówce żywienia zbiorowego. Ze względu na fakt, że wskutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, Zamawiający, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą i zaakceptowaniu jego kosztorysu ofertowego na roboty dodatkowe, udzielił zamówienia z wolnej ręki w trybie art.67 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zmianami), § 5 pkt 9 umowy z dnia 11.05.2012 r. numer IKR.272.7.2012 oraz protokół konieczności z dnia 28.05.2012 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.