eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Rewitalizacja Śródmieścia - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Zgorzelec: Rewitalizacja Śródmieścia - II etap
Numer ogłoszenia: 96651 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52065 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Śródmieścia - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu dwóch placów zabaw wyposażonych w urządzenia zabawowe, nawierzchnię bezpieczną tłumiącą uderzenie oraz elementy małej architektury. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonane zostaną roboty budowlane składające się z dwóch części, stanowiących całość inwestycji, tj.: 1) I część - dotyczy wykonania placu zabaw zlokalizowanego na działce o nr ewidencyjnym 132/35, Obr. IV, AM-4 w rejonie podwórek przy ul. Daszyńskiego, usytuowanej w strefie A ochrony konserwatorskiej, oznaczonej symbolem A17 MW-U - teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i usługowej. 2) II część - dotyczy wykonania placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Cienistej na działce o nr ewidencyjnym 4 Obręb VII, AM-1 w rejonie parku przy rzece Nysa Łużycka, usytuowanej w strefie K ochrony krajobrazu kulturowego, wpisanej do rejestru zabytków w granicy strefy przewidzianej do przeprowadzenia 1% wód popowodziowych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący realizacji I części w szczególności obejmuje: 1) Ręczne ścinanie, karczowanie krzaków i poszycia 2) Prace demontażowe i rozbiórkowe 3) Demontaż budynku gospodarczego drewnianego i ponowny montaż obok garaży wraz z wybetonowaniem posadzki 4) Roboty ziemne 5) Wykonanie drenażu 6) Wykonanie podbudowy i warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie placu zabaw 7) Wykonanie nawierzchni placu zabaw z płyt bezpiecznych 8) Wykonanie chodników z kostki betonowej 9) Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw 10) Dostawa i montaż małej architektury 4. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący realizacji II części w szczególności obejmuje: 1) Ręczne ścinanie, karczowanie krzaków i poszycia 2) Prace demontażowe i rozbiórkowe 3) Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wywiezieniem i utylizacją 4) Roboty ziemne 5) Wykonanie drenażu 6) Wykonanie podbudowy i warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie placu zabaw 7) Wykonanie nawierzchni placu zabaw z płyt bezpiecznych 8) Wykonanie chodników z kostki betonowej 9) Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw 10) Dostawa i montaż małej architektury 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonane przez Pracownię Projektową ATA, z siedzibą w Lubaniu, przy ul. Cmentarnej 1, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32) ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (tj. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 7. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców 8. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 10. Wymagany okres gwarancji: a) na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SATERNUS SERVICE Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Nowa 32, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 756097,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 597692,31

  • Oferta z najniższą ceną: 597692,31 / Oferta z najwyższą ceną: 854000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.