eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce › DOSTAWĘ KRUSZYWA NA REMONTY BIEŻĄCE DRÓG NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Kołaczyce: DOSTAWĘ KRUSZYWA NA REMONTY BIEŻĄCE DRÓG NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE.
Numer ogłoszenia: 96644 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Kołaczyce, Rynek 1, 38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie, tel. 013 4410065, fax 013 4460258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.kolaczyce.itl.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ KRUSZYWA NA REMONTY BIEŻĄCE DRÓG NA TERENIE GMINY KOŁACZYCE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa kruszywa wraz z remontem nawierzchni dróg z użyciem: a) klińca frakcji 4-31,5 mm - 250 ton, b) kruszywa kamień gruby frakcji 16-63 mm - 473m3, c) kruszywa kruszone frakcji 4-31,5 mm - 704 m3, d) kruszywa naturalnego frakcji 0-31,5 mm - 136 m3, - remont polegający na ręcznym, bądź mechanicznym wypełnieniu ubytków w nawierzchni żwirowej dróg bądź rozścielenie i wyrównanie kruszywa- według potrzeb Zamawiającego. 2. Dostawę kruszywa wymienionego w pkt. 1 na pryzmę na drogi wskazane - według potrzeb Zamawiającego. 3. Wszystkie dostawy realizowane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego, określające miejsce, zakres i jeden z wyżej określonych sposobów realizacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.21.20 - Żwir Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.21.20 - Żwir Oryginalny kod CPV: 14.21.22.00 - Kruszywo Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.22.00 - Kruszywo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówieniach Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) 2. Wykazanie należytego zrealizowania w ciągu ostatnich 3 lat 2 zamówień w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia. 3. Wykazanie posiadania następującego sprzętu do realizacji zamówienia: a) samochód samowyładowczy 5 - 10 ton, b) sprzęt do mechanicznego rozścielenia kruszywa. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: oferta została podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta, treść oferty odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji, zostały załączone wszystkie dokumenty i oświadczenia, poprawnie przedstawiono cenę oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o o dokonaniu wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych, w tym określonych w art. 22 ust. l - w trybie art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Doświadczenie dostawcy wraz z referencjami 3. Wykaz sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urząd Gminy Kołaczyce ul. Burmistrza Wiejowskiego 1. 38-213 Kołaczyce.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urząd Gminy Kołaczyce ul. Burmistrza Wiejowskiego 1. 38-213 Kołaczyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.