eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU INTERNATU W ZSP NR 2 W GRYFINIE NA POMIESZCZENIA ADMINISTRACYJNO-BIUROWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Gryfino: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU INTERNATU W ZSP NR 2 W GRYFINIE NA POMIESZCZENIA ADMINISTRACYJNO-BIUROWE
Numer ogłoszenia: 96634 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000, fax 091 4163002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU INTERNATU W ZSP NR 2 W GRYFINIE NA POMIESZCZENIA ADMINISTRACYJNO-BIUROWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku internatu w ZSP nr 2 w Gryfinie na pomieszczenia administracyjno-biurowe. Kod CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45314310-7, 45232460-4, 45343000-3 1.2 remont stołówki internatu w ZSP Nr 2 w Gryfinie Kod CPV: 45212410-3, 45453000-7, 45310000-3 2. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: 2.1 odnośnie części zamówienia wymienionego w pkt. 1.1: - roboty rozbiórkowe dotyczące ścian posadzek, drzwi okien i naświetli - roboty murowe - wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianie zewnętrznej klatki schodowej - powiększenie otworów drzwiowych - wykonanie nowych ścianek działowych - wykonanie bruzd i przebić w ścianach i stropach - wykonanie nowych warstw posadzkowych - montaż stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie okładzin ściennych i podłogowych - roboty tynkarskie - roboty malarskie ścian i sufitów na parterze i na piętrze oraz klatek schodowych na całej wysokości - malowanie poręczy projektowanych i istniejących klatek schodowych na całej wysokości - izolacja zewnętrzna cokołu - wykonanie opaski wokół budynku oraz okładziny schodów zewnętrnych - modernizacja wejścia do budynku - montaż zadaszenia nad wejściem - montaż poręczy przyściennych i balustrad zewnętrznych - roboty elektryczne - roboty instalacji p-poż : system oddymiania - roboty sanitarne - roboty związane z zagospodarowaniem terenu : wykonanie rampy dla wózków inwalidzkich, wykonanie chodnika z kostki brukowej, wydzielenie 6 miejsc postojowych. 2.2 odnośnie części zamówienia wymienionego w pkt. 1.2: - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana stolarki - okładziny ścienne i podłogowe 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu budowlano-wykonawczego , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 oraz przedmiaru robót stanowiącej zał. Nr 7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności: c) Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 300 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia w tym również: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, d) Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) d) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 300.000 zł każda (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ), za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 300 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia w tym również: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne. g) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia h) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). i) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa) j) Harmonogram rzeczowo-finansowy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 maja 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.