Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-08
Gryfino: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU INTERNATU W ZSP NR 2 W GRYFINIE NA POMIESZCZENIA ADMINISTRACYJNO-BIUROWE
Numer ogłoszenia: 96634 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000, fax 091 4163002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU INTERNATU W ZSP NR 2 W GRYFINIE NA POMIESZCZENIA ADMINISTRACYJNO-BIUROWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku internatu w ZSP nr 2 w Gryfinie na pomieszczenia administracyjno-biurowe. Kod CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45314310-7, 45232460-4, 45343000-3 1.2 remont stołówki internatu w ZSP Nr 2 w Gryfinie Kod CPV: 45212410-3, 45453000-7, 45310000-3 2. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia: 2.1 odnośnie części zamówienia wymienionego w pkt. 1.1: - roboty rozbiórkowe dotyczące ścian posadzek, drzwi okien i naświetli - roboty murowe - wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianie zewnętrznej klatki schodowej - powiększenie otworów drzwiowych - wykonanie nowych ścianek działowych - wykonanie bruzd i przebić w ścianach i stropach - wykonanie nowych warstw posadzkowych - montaż stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie okładzin ściennych i podłogowych - roboty tynkarskie - roboty malarskie ścian i sufitów na parterze i na piętrze oraz klatek schodowych na całej wysokości - malowanie poręczy projektowanych i istniejących klatek schodowych na całej wysokości - izolacja zewnętrzna cokołu - wykonanie opaski wokół budynku oraz okładziny schodów zewnętrnych - modernizacja wejścia do budynku - montaż zadaszenia nad wejściem - montaż poręczy przyściennych i balustrad zewnętrznych - roboty elektryczne - roboty instalacji p-poż : system oddymiania - roboty sanitarne - roboty związane z zagospodarowaniem terenu : wykonanie rampy dla wózków inwalidzkich, wykonanie chodnika z kostki brukowej, wydzielenie 6 miejsc postojowych. 2.2 odnośnie części zamówienia wymienionego w pkt. 1.2: - wymiana instalacji elektrycznej - wymiana stolarki - okładziny ścienne i podłogowe 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu budowlano-wykonawczego , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 oraz przedmiaru robót stanowiącej zał. Nr 7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności: c) Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 300 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia w tym również: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, d) Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) b) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) d) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 300.000 zł każda (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ), za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 300 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia w tym również: roboty budowlane, sanitarne, elektryczne. g) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły wykonania remontu, modernizacji budynku oraz obejmowała wszystkie branże objęte przedmiotem zamówienia h) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). i) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa) j) Harmonogram rzeczowo-finansowy .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 maja 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Gryfino
- Zakup i dostawa płyt drogowych na potrzeby remontu dróg gminnych
- "Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wełtyń o długości 2,68 km" II postępowanie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych oferujących miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.