eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja ujęcia wody Kamień i ujęcia wody Józefinka w Kamieniu. Połączenie ujęć wody. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kamień.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-10

Kamień: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja ujęcia wody Kamień i ujęcia wody Józefinka w Kamieniu. Połączenie ujęć wody. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kamień.
Numer ogłoszenia: 9659 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień , Kamień 139 D, 22-113 Kamień, woj. lubelskie, tel. 082 5671551, faks 082 5671571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkamien.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja ujęcia wody Kamień i ujęcia wody Józefinka w Kamieniu. Połączenie ujęć wody. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kamień..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja ujęcia wody Kamień i ujęcia wody Józefinka w Kamieniu. Połączenie ujęć wody. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kamień. Zadanie Nr 1 - 2012-2013 r. Modernizacja ujęcia wody Kamień i ujęcia wody Józefinka w Kamieniu . Połączenie ujęć wody. Etap I - 2012 r. 1.1.  Modernizacja ujęć wody Józefinka polegać będzie na:   1.1.1. Remoncie istniejącego budynku hydroforni: -  wykonaniu nowej więźby dachowej -  dociepleniu stropu i ścian zewnętrznych -  wymianie stolarki okiennej i drzwiowej -  zwiększenie  szerokości drzwi wejściowych i zamurowanie głównych drzwi do hali technologicznej -  położenie terakoty i glazury -  wykonanie ogrodzenia -siatką na słupkach stalowych wraz z bramą. -  wykonaniu chodników i dróg wewnętrznych. 1.1.2.   Zmianie technologii. -  wymianę istniejącej pompy płaskiej  II stopnia na zestaw pompowy II stopnia-dla        połączonych ujęć, -  demontaż istniejących zbiorników hydroforowych, -  wymianę istniejącej pompy głębinowej w studni S3 ,wodomierzem na   przepływomierz -  wykonanie nowej obudowy studni głębinowej, -  wykonanie połączenia przewodami technologicznymi od studni s3 do stacji  uzdatniania wody w Kamieniu a następnie do zbiornika  wyrównawczego modernizowanej stacji Józefinka. -  wykonanie połączenia wodnego po stronie tłocznej pomp II stopnia obu ujęć, -  zamontowanie pompy popłucznej oraz jej połączenie ze stacją w Kamieniu -   wymianę wewnętrznych  instalacji wodno- kanalizacyjnej, elektrycznej. 1.1.3 .  Wykonanie przyłącza kan. sanitarnej i przyłącza energetycznego.   1.2.  Modernizacja ujęć wody w Kamieniu polegać będzie na :   1.2.1. Remoncie istniejącego budynku  hydroforni i suw : -  pomalowanie pokrycia z blachy, -  położenie terakoty i glazury, lamperii, -  wykonanie ogrodzenia -siatką na słupkach stalowych wraz z bramą,. -  wykonaniu chodników i dróg wewnętrznych , -  wykonanie otworów drzwiowych, 1.2. 2. Zmianie technologii. -   wymianę istniejących odżelaziaczy oraz aeratora na nowe zestawy filtrów- odżelazianie i odmanganianie, -   demontaż istniejących zbiorników hydroforowych, -  wymianę istniejących pompy głębinowych , wodomierzy na przepływomierze w studni S1 i S2, -   wykonanie nowych obudów studni S1,S2. -   wymianę zewnętrznych przewodów technologicznych od studni  S1 i S2 do stacji     wodociągowej, -  wymianę wewnętrznych przewodów technologicznych, -   wymianę wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodno- kanalizacyjnej,     elektrycznej. 1.2.3. Wykonanie przyłącza kan. sanitarnej.   1.3.  Roboty elektryczne i sygnalizacyjne na terenie połączonych ujęć   1.3.1.Roboty elektryczne -   przyłącza kablowe ze złączami ZL-1 poza układem pomiarowym , wprowadzone do     szafek sterowniczych stacji. -  linie kablowe zalicznikowe -  zasilanie pomp głębinowych w studniach s1,s2,s3, -  zasilanie zestawu hydroforowego oraz pompy popłucznej w budynku u.w. Józefinka   1.3.1.Roboty sygnalizacyjne -  linie kablowe sygnalizacji  pracy pomp głębinowych oraz przepływomierzy  w  studniach s1,s2,s3, -   linie kablowe sygnalizacji  pracy zestawu hydroforowego oraz pompy popłucznej      w budynku u.w. Józefinka -  linie kablowe sygnalizacji  poziomu wody w zbiorniku retencyjnym. 1.4. Wykonanie wizualizacji pracy ujęć wody S.U.W. Kamień i Józefinka . System monitoringu i sterowania ujęć wody nie  powinien  być systemem zamkniętym lecz  pozwalać na rozbudowę o inne obiekty , na łatwe sterowanie ,nadzór pracą poszczególnych obiektów studni system monitoringu  rozszerza wiedzę na temat ich pracy -w jakich okresach pracowały poszczególne studnie i z jaką wydajnością, czy są sprawne, ile czasu przepracowały poszczególne agregaty pompowe. Dzięki zastosowaniu technologii GSM objęcie monitoringiem kolejnych obiektów jest bardzo proste i nie generuje wysokich kosztów. Dotyczy ujęć wody , Wolawce ,Rudolfin. Wykaz wielkości mierzonych oraz stanów pracy układu, dostępnych za pomocą systemu Wizualizacyjnego w Stacji Uzdatniania wody Kamień i pompowi wody Józefinka : 1)      - poziom wody uzdatnionej w zbiorniku nr 1 2)      - ilość wody uzdatnionej  w m3 w zbiorniku wody nr 1 3)      - ciśnienie przed filtrem 4)      - ciśnienie za filtrem 5)      - ciśnienie tłoczenia 6)      - rejestracja wszystkich przepływów  wody surowej i uzdatnionej 7)      -rejestracja ciśnienia powietrza w technologii uzdatniania -brak ciśnienia awaria 8)      - rejestracja pracy sprężarek ,dmuchaw ,pomp głębinowych ,zestawu pompowego II ° 9)      - praca zestawu pomp II ° 10)    - praca zestawu pomp II ° 11)  - praca zestawu pomp II ° ,obniżenie nocne ciśnienia wody 12)  - rejestracja nocnych przepływów wody 13)  - praca pomp głębinowych 14)  - awaria pomp głębinowych 15)  - obecność zasilania -zanik napięcia ,powrót napięcia 16)  - sygnalizacja o włamaniu 17)  - sygnalizacja o zalaniu urządzeń -czujnik mokra posadzka 18)  -temperatura w pomieszczeniach stacji uzdatniania , 19)  monitorowanie za pomocą konsoli operatorskiej wszystkich mierzonych i obliczanych wielkości liczbowych -ciśnienie, przepływ, zwierciadła wody ,statycznego  i dynamicznego 20)  monitorowanie alarmów oraz wielkości dwustanowych 21)  możliwość rejestracji wybranych parametrów w zadanym czasie 22)  możliwość wprowadzenia I i lI taryfy energetycznej w funkcji czasu rzeczywistego 23)  możliwość zdalnego nadzoru pompowni za pomocą np. linii telefonicznej, radiomodemów, GSM modemów telefonii komórkowej -optymalny wybór to GSM ,GPRS- system powinien posiadać możliwość powiadamiania upoważnionych osób o awariach występujących na SUW -Kamień, 24)  RAPORT -z systemu monitoringu i wizualizacji powinien  być wygenerowany raport dotyczący : 25)  dobowego rejestru poboru wody ze stacji wodociągowej -wymagania z pozwol. wodnoprawnego- Qśr.-d    , Qdmax.-d  26)  pomiar rzędnych zwierciadła  wody ,statyczne dynamiczne ,oraz  pomiar wydajności studni 1 raz w miesiącu 27)  dobowy pomiar ilości wody popłucznej odprowadzanej do kanalizacji - 1.5. Sieć wodociągowa łącząca ujęcie wody Józefinka z ujęciem wody Kamień 1.6. Przewody tłoczne łączące studnie s1 ,s2,s3 ze SUW a następnie zbiornik wyrównawczy. Łączna długość L=1454 m rura PE 100 SDR11. 125x11,4 1.7. Przewód tłoczny pompy popłucznęj PE 100SDR11, 160x 14,6L=723m 1.8. Przewód tłoczny wodę z zestawu hydroforowego II st.H na wodociąg przez stację uzdatniania PE 100 SDR11 1.9. Przewód tłoczny wodę ze zbiornika na zestaw II stopnia PE 100SDR11, 225x 20,5 L=35 m 1.10. Przewód tłoczny wodę z zestawu hydroforowego II st.H włączenie wodociągu Józefin działki. PE100SDR11, Przewody wymienione prowadzone są w jednym wykopie. Etap II - 2013 r. 1. Budowa sieci wodociągowej łączącej m. Mołodutyn- Strachosław 1.1.Rurociągi PE 100 SDR11, 160x 14,6 L=1663,0m, rurociągi PE 100 SDR11, 90x 14,6 L=6,0m 2. Budowa sieci wodociągowej łączącej m. Kamień -Czerniejów 2.1.Rurociągi PE 100 SDR11, 160x 14,6 L=12728,0m. rurociągi PE 100 SDR11, 90x 14,6 L=24,0m 3. Budowa węzła włączeniowego Kamień - Strachosław 3.1. Przyłacze-przepięcie -wcinki ze średnicy PCV 80 na średnice PE 160 w m. Kamień, węzeł włączeniowy Kamień - Strachosław. Uwaga : Roboty budowlano - remontowe winne być prowadzone bez  przerw w  pracy hydroforni i dostarczaniu wody pitnej dla odbiorców . Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z MPGK Chełm sposób funkcjonowania Hydroforni w Kamieniu w trakcie remontu. Zadanie Nr 2 - 2012 r. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kamień. - wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków, pracujących na bazie biologicznej fermentacji bezglutenowej, - oczyszczalnia o pojemności osadnika 2000L - 22 szt, - oczyszczalnia o pojemności osadnika 3000L - 9 szt, - montaż przepompowni ścieków surowych - 4 szt, - montaż przepompowni oczyszczonych - 4 szt Zadanie Nr 3 - 2013 r. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kamieniu. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 674,0 m bez wykonania przyłączy do mieszkań oraz 1 przepompowni ścieków. Rejon projektowanej przepompowni Nr 1 na działce Nr 1104 obejmuje 260,0 m rurociągu tłocznego i 202,0 m rurociągu grawitacyjnego wraz z jedna studnia betonowa D=1200 mm oraz 6 szt. studzienek rewizyjnych prefabrykowanych z rur karbowanych D-425 mm, a także przebudowę istniejącej studzienki na betonową. Wykonanie przyłącza energetycznego kablowego do przepompowni ścieków. Odcinek kanalizacji sanitarnej zaprojektowany pod drogą powiatową dz. nr 1223 o długości 17,0 m , wraz z wykonaniem 1 szt. studzienki prefabrykowanej z rury karbowanej D=425 mm i włączeniem do istniejącej studzienki prefabrykowanej. Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pobocza drogi powiatowej , oraz opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. Inwentaryzacja geodezyjna całości inwestycji. Podane w opisach przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w ogłoszeniu o zamówieniu, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów materiałów oferowanych jako równoważne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których wartość nie przekroczy 20% uprzedniego zamówienia, to wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki. 2. Roboty dodatkowe zostaną rozliczone na podstawie protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o stawki cen jednostkowych oraz narzutów ujętych w kosztorysie ofertowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 81 400,00 zł, słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy czterysta zł do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2. Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanemu każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym , że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3. Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 52 8187 0004 2003 0070 0261 0004 BS Chełm z adnotacją -Wadium -Nazwa zadania : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja ujęcia wody Kamień i ujęcia wody Józefinka w Kamieniu. Połączenie ujęć wody. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kamień . 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 6. Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 7. Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art.. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 1 mln z każda wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadanie lub dysponowanie sprzętem : - samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t min. 2 szt., - koparka min. 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania lub dysponowania niezbędnej kadry technicznej z odpowiednimi uprawnieniami i przynależność do OIIB minimum - 1 kierownik budowy budownictwa ogólnego, 1 kierownik budowy kanalizacji sanitarnej, 1 kierownik budowy instalacji elektrycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł. Posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC o wartości nie mniejszej niż 1 mln. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmieniać treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.ugkamien.bip.mbnet.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznej znajdującej się pod adresem https.//licytacje.uzp.gov.pl. 2. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne . Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca , aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie na platformie do licytacji przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie /identyfikatorze/. 3. Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek. 4. Wymagania techniczne : Komputer PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz podłączony do sieci internetowej. Zainstalowana przeglądarka : MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilia Firefox w wersji 2.0 lub wyższej. Wykonawca chcący uczestniczyć w niniejszym postępowaniu składa pisemny wniosek o dopuszczalnie do udziału w licytacji wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w licytacji stanowiące załączniki do Ogłoszenia o licytacji zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej https.//licytacje.uzp.gov.pl do systemu aukcyjnego przy użyciu otrzymanego identyfikatora i hasła, Wykonawca uzyska dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Oferty cenowe składane są przez wykonawców w postaci elektronicznej. Oferty te klasyfikowane będą automatycznie na podstawie zaproponowanych cen. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach (grosze należy oddzielić od złotych kropką). Oferta złożona przez Wykonawce winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia tj. kwota 10 000,00 zł-słownie dziesięć tysięcy zł . W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 3 280 721,07 zł brutto. Krok postąpienia (minimalna różnica miedzy kolejnymi ofertami) wynosi 10 000,00 zł brutto. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. Wybrany wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu informację o cenach jednostkowych poszczególnych zadań poprzez wypełnienie formularza ofertowego i kosztorysów ofertowych na poszczególne zadania, załączonych do niniejszego ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego, które następnie staną się załącznikiem do Umowy..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 20.01.2012 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY KAMIEŃ KAMIEŃ 139 D 22-113 KAMIEŃ Pokój nr 10 - Sekretariat.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Data i godzina licytacji zostanie podana w Ogłoszeniu zawartym w B Z P oraz w zaproszeniu Wykonawców.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy. 2. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę obowiązany będzie do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto przedstawionej przez wykonawcę. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach : 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 52 8187 0004 2003 0070 0261 0004 BS Chełm z adnotacją -zabezpieczenie należytego wykonania umowy -Nazwa zadania : Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja ujęcia wody Kamień i ujęcia wody Józefinka w Kamieniu. Połączenie ujęć wody. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Kamień. 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz : Oryginał dokumentu Wykonawca przedłoży i zdeponuje u Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy bezpośrednio przed jej podpisaniem. 5. W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 147 do 151.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

1. Rozliczenie za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury za poszczególne Zadania i Etapy zadań wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu i odbiorze robót zatwierdzonym protokołem odbioru prawidłowo wykonanych prac . 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmieniać treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że, konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest w ramach działania -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- objętego PROW na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego funduszu rolnego na rzecz rozwoju obszarów wiejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.