Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Ciechocinek: Dostawa artykułów plastikowych dla potrzeb PUC S.A. w 2-óch zadaniach - CPV 39200000-4
Zadanie nr 1 - wyroby plastikowe,
Zadanie nr 2 - worki plastikowe oraz formatki
Numer ogłoszenia: 96570 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A. , ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836078, faks 054 2836295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puc.sky.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów plastikowych dla potrzeb PUC S.A. w 2-óch zadaniach - CPV 39200000-4 Zadanie nr 1 - wyroby plastikowe, Zadanie nr 2 - worki plastikowe oraz formatki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów plastikowych dla potrzeb PUC S.A. w 2-óch zadaniach - CPV 39200000-4 Zadanie nr 1 - wyroby plastikowe, Zadanie nr 2 - worki plastikowe oraz formatki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium :Zadanie nr 1 - 700,- zł. Zadanie nr 2 - 1.500,- zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie ze SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puc.sky.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zarządu PUC S. A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zarządu PUC S. A., ul. Kościuszki 10, 87-720 Ciechocinek pok. nr 2-3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów plastikowych dla potrzeb PUC S.A. w 2-óch zadaniach - CPV 39200000-4 Zadanie nr 1 - wyroby plastikowe,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów plastikowych dla potrzeb PUC S.A. w 2-óch zadaniach - CPV 39200000-4 Zadanie nr 1 - wyroby plastikowe,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów plastikowych dla potrzeb PUC S.A. w 2-óch zadaniach - CPV 39200000-4 Zadanie nr 2 - worki plastikowe oraz formatki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów plastikowych dla potrzeb PUC S.A. w 2-óch zadaniach - CPV 39200000-4 Zadanie nr 2 - worki plastikowe oraz formatki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Wymiana źródła ciepła w ciepłowni lokalnej Szkoły Podstawowej nr 3 im. Polskich Olimpijczyków w Ciechocinku
- Dostawę warzyw i owoców dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 5 zadaniach
- Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Komunalnego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej "Ekociech" Sp.zo.o. 87-720 Ciechocinek ul. Wojska Polskiego 33 w okresie 20.06.2024 do 19.06.2025 r.
- Budowa klatki schodowej ewakuacyjnej do Zakładu Przyrodoleczniczego i Fizjoterapii
- Budowa nawierzchni drogi dojazdowej do nieruchomości Słońsk Górny 17 i 17a, Kopernika 41 i 41a, ul. Reymonta w Ciechocinku
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
- Dostawa wyposażenia na potrzeby Żłobka i Przedszkola w Kramsku
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
więcej: Wyposażenie domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.