eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów papierniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Poznań: Dostawa artykułów papierniczych
Numer ogłoszenia: 96564 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86041 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do umowy. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w drodze elektronicznej: 5, 10, 15, 20, 25 oraz 30 dnia każdego miesiąca. W przypadku gdy 5, 10, 15, 20, 25, 30 przypada w sobotę, niedzielę lub święta, zamówienia mogą być składane w pierwszym dniu roboczym przypadającym po sobocie, niedzieli lub święcie. Dostawy konkretnych artykułów papierniczych z załącznika nr 1 do umowy Zamawiający określać będzie Wykonawcy każdorazowo drogą elektroniczną lub w pisemnych zamówieniach składanych w drodze faksowej. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj artykułów papierniczych oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania artykułów. Zmówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 5 dni, licząc od dnia następnego po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. W załączniku nr 2 do umowy podano adresy do których Wykonawca będzie dostarczał artykuły. Koszt dostarczenia i rozładunku artykułów papierniczych należy wliczyć do cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. W przypadku wystąpienia wad w dostarczonych artykułach w okresie 12 miesięcy od ich odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych artykułów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany łącznej ilości dostaw poszczególnych artykułów. Jednocześnie zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w co najmniej 60 % wartości. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez zamawiającego lub wyższe. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy w załączniku nr 1 do umowy podać nazwę artykułu lub nazwę producenta. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach należy traktować jako wzorzec jakościowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo Handlowa ANNA - Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187863,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233426,27

  • Oferta z najniższą ceną: 210834,90 / Oferta z najwyższą ceną: 233426,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.