eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO ( NARZĘDZIA HYDRAULICZNE, POMPY, KOMPRESORY, AGREGATY I INNE)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Grudziądz: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO ( NARZĘDZIA HYDRAULICZNE, POMPY, KOMPRESORY, AGREGATY I INNE)
Numer ogłoszenia: 96559 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych-Wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO ( NARZĘDZIA HYDRAULICZNE, POMPY, KOMPRESORY, AGREGATY I INNE).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych sprzętu pożarniczego ( narzędzia hydrauliczne, pompy, kompresory, agregaty i inne), zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 60P, 2060 PU Core, DPU 61 P20;ZADANIE NR 2: Przegląd okresowy pompy Lukas GO-3T i narzędzi hydraulicznych;ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy aparatów powietrznych AERIES FENZY;ZADANIE NR 4: Przegląd okresowy kompresorów do ładowania butli aparatów powietrznych - MCH-6 Coltri, MSA 100EFI;ZADANIE NR 5: Przegląd okresowy pił spalinowych - MS-290 oraz pił spalinowych do stali i betonu TS-400;ZADANIE NR 6: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego samochodu pożarniczego (A24/10, A20/10, A32/10, A16/8, A32/8) oraz motopomp pożarniczych M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 Tohatsu, M8/8 PO-7; ZADANIE NR 7: Przegląd okresowy pomp pływających Niagara 1 M4/2, Leda M8/2, pompy szlamowej KTH 80X Honda;ZADANIE NR 8: Przegląd agregatów prądotwórczych GX 200 Honda, ED 2400 Honda GX160;ZADANIE NR 9: Wymiana żaluzji w samochodach pożarniczych typ Star 12.227, Jelcz 010,Jelcz 014. 2.Zakres wykonania usługi przeglądu serwisowego sprzętu określonego w Rozdziale III ust. 1 SIWZ dla zadań nr 1 do 9 należy wykonać co najmniej zgodnie z: Zakresem prac określonym odrębnie dla każdego z zadań wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ;Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym;Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu;Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ.Realizacja usług w zadaniu nr 1-9 odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog).Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie CSLog.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania).W przypadku gdy aby wykonać usługę Wykonawca ze względów technicznych będzie realizować usługę w swojej siedzibie lub np. u podwykonawcy, po uprzednio uzyskanej pisemnej zgodzie Zamawiającego, Wykonawca dokona transportu od i do Zamawiającego - sprzętu we własnym zakresie i na swój koszt. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku Nr 1 SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy) - dotyczy zadania nr 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w ust. 1 Rozdziału III treści SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy). Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały: 1) Dla zadania nr: 1, 2, 5, 6, 7, 8, - na okres 12 miesięcy. 2) Dla zadania nr: 9 - na okres 24 miesiące. 3) Dla zadania nr: 4, - na okres 6 miesięcy. Okres ważności przeglądu w danym zadaniu będzie zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy. Zamawiający dopuszcza wizje lokalną przez Wykonawcę w celu oględzin sprzętu, samochodów po uprzednio złożonym wniosku w tej sprawie. Wizja jest możliwa w terminie nie później niż 2 dni przed datą otwarcia w godz. 7.00-13.00, osobą kontaktową w zakresie umożliwienia i dokonania wizji jest p. Dariusz Kucharski tel. 56/458 31 83. Z przeprowadzonej wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego jak powyżej sporządza notatkę lub protokół..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca przedłoży dokumenty:Nr 1 - Formularz ofertowy; Nr 2 - Ogólne warunki umowy; Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Nr 5 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 6 - Informacja o Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) miejsca realizacji usługi o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy lub wymagają tego względy techniczne; 3) terminu realizacji , w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego. 4) pomniejszenia zakresu usługi i proporcjonalnie wynagrodzenia w wyniku wystąpienia przyczyn i okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. nieprzewidziane awarie sprzętu) Zmiany jak powyżej pkt 1 - 4 (z wyjątkiem pkt. 2) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak powyżej, z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz-7zł, na wniosek- wysyłka 14,15 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 07:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz(pom.7bud.1)-osobiście lub przesyłka, Wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dotarcie bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH SPRZĘTU POŻARNICZEGO ( NARZĘDZIA HYDRAULICZNE, POMPY, KOMPRESORY, AGREGATY I INNE) - sprawa nr 23/2012 nie otwierać do dnia 11.05.2012 r. do godziny 8.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).3. Oferta w terminie, o którym mowa w ust. 1, z dokładnością do wskazanej godziny i minuty musi być złożona w kancelarii Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje przyjmowania ofert na biurze przepustek. Wymóg ten dotyczy również przesyłek nadawanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej.Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 60P, 2060 PU Core, DPU 61 P20;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy narzędzi hydraulicznych Holmatro - DPU 60P, 2060 PU Core, DPU 61 P20:Nazwa czynności:wymiana filtrów powietrza,wymiana świec zapłonowych, sprawdzenie układu rozruchu silnika,sprawdzenie parametrów pracy silnika,sprawdzenie szczelności zwijadeł,sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł,sprawdzenie szczelności króćca zaworu,sprawdzenie szczelności kości przyłącza,sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy,sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi,sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa,sprawdzenie ciśnienia maksymalnego,sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi,wymiana oleju hydraulicznego-6 zestawów,Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd okresowy pompy Lukas GO-3T i narzędzi hydraulicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy pompy Lukas GO-3T i narzędzi hydraulicznych Nazwa czynności:wymiana filtrów powietrza,wymiana świec zapłonowych,sprawdzenie układu rozruchu silnika,sprawdzenie parametrów pracy silnika,sprawdzenie szczelności zwijadeł,sprawdzenie szczelności przyłączy kości zwijadeł,sprawdzenie szczelności króćca zaworu,sprawdzenie szczelności kości przyłącza,sprawdzenie szczelności szybkozłącza pompy,sprawdzenie szczelności szybkozłączy narzędzi,sprawdzenie szczelności zaworu bezpieczeństwa,sprawdzenie ciśnienia maksymalnego, sprawdzenie sił nacisku i rozwarcia narzędzi,wymiana oleju hydraulicznego-1 zestaw Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd okresowy aparatów powietrznych AERIES FENZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy aparatów powietrznych AERIES FENZY:inspekcja maski i aparatu-30 szt.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd okresowy kompresorów do ładowania butli aparatów powietrznych - MCH-6 Coltri, MSA 100EFI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy kompresorów do ładowania butli aparatów powietrznych - MCH-6 Coltri, MSA 100EFI:Nazwa czynności:wymiana filtra oczyszczania powietrza, wymiana filtra wstępnego powietrza,wymiana oleju,sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa,sprawdzenie czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021, 2 szt.-kompresor do ładowania butli aparatów powietrznych -MCH-6 Coltri, 1 szt-.kompresor do ładowania butli aparatów powietrznych - MSA 100EFI Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd okresowy pił spalinowych - MS-290 oraz pił spalinowych do stali i betonu TS-400.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy pił spalinowych - MS-290 oraz pił spalinowych do stali i betonu TS-400:11 szt.piła spalinowa MS-290-nazwa czynności:wymiana filtra powietrza,wymiana świec zapłonowych,sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika,sprawdzenie parametrów pracy silnika,sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa,wymiana smoczka,ostrzenie łańcucha,regulacja naciągu łańcucha,regulacja pracy silnika,4 szt.piła spalinowa do stali i betonu TS-400- nazwa czynności:wymiana filtra powietrza,wymiana świec zapłonowych, sprawdzenie działania układu rozruchowego silnika,sprawdzenie parametrów pracy silnika,sprawdzenie działania hamulca bezpieczeństwa,wymiana smoczka,weryfikacja paska klinowego,sprawdzenie mocowania tarczy tnącej,regulacja pracy silnika. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego samochodu pożarniczego (A24/10, A20/10, A32/10, A16/8, A32/8) oraz motopomp pożarniczych M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 Tohatsu, M8/8 PO-7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno pianowego samochodu pożarniczego (A24/10, A20/10, A32/10, A16/8, A32/8) oraz motopomp pożarniczych M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 Tohatsu, M8/8 PO-7:11 szt. autopompy i układy wodno pianowe samochodu pożarniczego (A24/10, A20/10, A32/10, A16/8, A32/8)-nazwa czynnosci:sprawdzenie szczelności autopompy,przegląd autopompy - smarowanie,przegląd skrzyni napędowej autopompy, przegląd wału napędowego autopompy,przegląd urządzenia zasycającego,przegląd zaworu głównego,przegląd zaworów tłocznych,przegląd manometrów i manowakuometrów,sprawdzenie instalacji elektrycznej i automatyki sterowania pompy ,próba sprawności podzespołów wodno-pianowych, ciśnienia i wydajności autopompy. 8 szt.motopompy pożarnicze M8/8-1 silnik Kohler, M8/8 Tohatsu, M8/8 PO-7-nazwa czynności:sprawdzenie szczelności pompy,przegląd elektroniki silnika ,sprawdzenie regulatora obrotów,przegląd pompy,przegląd pompy zasysającej ,wymiana oleju w regulatorze obrotów,sprawdzenie gaźnika,wymiana świec zapłonowych,wymiana filtra powietrza,dokonanie próby szczelności i ciśnienia,przegląd trokomatów,wymiana filtrów paliwa.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przegląd okresowy pomp pływających Niagara 1 M4/2, Leda M8/2, pompy szlamowej KTH 80X Honda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd okresowy pomp pływających Niagara 1 M4/2, Leda M8/2, pompy szlamowej KTH 80X Honda:nazwa czynności-przegląd elektroniki silnika,wymiana świec zapłonowych,wymiana filtra powietrza,wymiana oleju,sprawdzenie wydajności pompy 2 szt.-pompy pływające Niagara 1 M4/2,1 szt.-Leda M8/2, 1 szt.-pompa szlamowa KTH 80X Honda .Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przegląd agregatów prądotwórczych GX 200 Honda, ED 2400 Honda GX160.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd agregatów prądotwórczych GX 200 Honda, ED 2400 Honda GX160. Nazwa czynności:przegląd elektroniki silnika,wymiana świec zapłonowych,wymiana filtra powietrza,wymiana oleju w silniku,wymiana filtra oleju,sprawdzenie parametrów pracy silnika,sprawdzenie parametrów prądu pod obciążeniem (moc max.), sprawdzenie zabezpieczenia prądnicy,kontrola gniazd wtykowych poboru energii 4 szt.-agregat prądotwórczy GX 200 Honda1 szt.-agregat prądotwórczy ED 2400 Honda GX160.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wymiana żaluzji w samochodach pożarniczych typ Star 12.227, Jelcz 010, Jelcz 014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana żaluzji w samochodach pożarniczych typ Star 12.227, Jelcz 010, Jelcz 014:nazwa czynności-Wymiana żaluzji w samochodach pożarniczych typ żaluzji A-VISTA kolor żaluzji srebrny, żaluzje aluminiowe 1 szt.-samochód pożarniczy typ Star 12.227, 1 szt.-samochód ratowniczo-gaśniczy Jelcz 010 GCBA 5/32 1994, 1 szt.-samochód ratowniczo-gaśniczy Jelcz 014 GCBA 5/32 1997 .Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.