eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Świadczenie usług sprzętemkoparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Oleśnica: Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 96554 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75988 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2015 roku. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 45.50.00.00-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje świadczenie usług sprzętem: koparko - ładowarka kołowa, koparka kołowa wraz z obsługą operatora dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy, w tym: zadanie nr 1 - dotyczące sprzętu dla Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Sycowie oraz zadanie nr 2 - dotyczące sprzętu dla Obwodu Drogowego w Sycowie. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie z zastrzeżeniem, że Wykonawca dysponujący jednym sprzętem wraz z obsługą może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie. 4. W ramach poszczególnych zadań, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia sprzęt wraz z obsługą operatora. 5. Usługi będą polegały m. in.: na wykonywaniu robót ziemnych - budowa chodnika, ścinka poboczy, karczowanie pni, wykopy rowów, roboty rozbiórkowe, roboty porządkowe na drogach powiatu oleśnickiego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych jednostek sprzętowych co do miejsca wykonywania zadania - obwodów / obwodu drogowych / drogowego, a także do ograniczenia ilości godzin pracy sprzętu oraz ilości sprzętu. 7. Przedmiot umowy będzie realizowany na terenie działania Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Obwodu Drogowego w Sycowie. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował na poszczególne części niżej wymienionym sprzętem wraz z obsługą operatora: ZADANIE NR 1: Koparko - ładowarka kołowa; Parametry: pojemność łyżki czołowej minimum 0,8 m3, łyżka do skarpowania - szerokość minimum 1,5 m, łyżka tylna - szerokość 25÷30 cm, 40÷50 cm, 80÷90 cm, widły do palet - szt. 1 Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godzin): praca do 300 godz. ZADANIE NR 2: Koparka kołowa wraz z zestawem niskopodwoziowym; Parametry: szerokość łyżki do skarpowania 1,5 ÷ 2 m, łyżka 50÷100 cm, masa sprzętu minimum 15 ton - szt. 1 Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy i w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godzin): praca do 500 godz. ZADANIE NR 3: Koparko - ładowarka kołowa; Parametry: pojemność łyżki czołowej minimum 0,8 m3, łyżka do skarpowania - szerokość minimum 1,5 m, łyżka tylna - szerokość 25÷30 cm, 40÷50 cm, 80÷90 cm, widły do palet - szt. 1 Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godzin): praca do 200 godz. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przeglądu (oględzin) sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy, który posłuży do realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotową usługę w ilości godzin j. w.: określona ilość godzin jest ilością szacunkową i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej za jedną roboczo-godzinę świadczenia usług ww. sprzętem wraz z obsługą dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 13. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 14. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Zakres świadczonych usług będzie ustalany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatora na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu maksymalnie 12 godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie ze strony Zamawiającego będzie odbywało się za pośrednictwem pisemnego (faks) lub ustnego (telefonicznego) zlecenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 17. Od dnia podpisania umowy sprzęt wraz z obsługą operatora podane w ofercie winny być przygotowane do dyspozycji Zamawiającego. 18. Zakres, czas pracy w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. 19. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprawnego sprzętu wraz z obsługą operatora na wskazane przez Zamawiającego miejsce, dzień i godzinę. 20. Czas pracy sprzętu wraz z obsługą operatora będzie liczony od momentu przybycia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, do czasu zakończenia prac. Koszt dojazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz koszt powrotu ponosi Wykonawca. 21. Czas świadczenia usług potwierdza pracownik ZDP w Oleśnicy na kartach drogowych, lub drukach potwierdzeń wykonania pracy. 22. Sprzęt powinien być oznakowany i oświetlony zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 23. W sytuacji awarii sprzętu, Wykonawca natychmiast powiadomi Zamawiającego pisemnie podając przyczynę awarii i czas naprawy. W tym czasie do zleconych prac udostępni sprzętu o parametrach równoważnych wg zaleceń Zamawiającego. 24. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanych robót, zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie robót itp.). 25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 26. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 27. UWAGA: 1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. 2. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. 28. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 1A do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8, 45.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano - Montażowy Krzysztof Lentka, ul. Broniewskiego 30, 56-500 Syców, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19434,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19434,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.