eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-07

Poznań: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 96544 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68924 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Poznaniu Radio "Merkury" Spółka Akcyjna, ul. Berwińskiego 5, 60-765 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6644900, faks 061 8660310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - rozgłośnia regionalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 Artykuły biurowe i papiernicze 1. papier kserograficzny ( do ksero i drukarek komputerowych) A4 80-90g, typu polspeed lub równoważny ilość - 110 ryz 2. koperty ochronne (z wewnętrzną warstwą folii bąbelkowej): - 240 x 275 - 200 szt. - 290 x 370 - 100 szt. - 320 x 455 - 100 szt. - 200 x 175 - 500 szt. 3. skoroszyty (okładka przeźroczysta z miękkiego PCV, tylna sztywna kolorowa z paskiem do opisu ) różne kolory -20 szt. 4. koszulka na dokumenty A 4 bezbarwna do wpinania z otworem na dokumenty na górze 100 szt. 5. koszulka na dokumenty A 5 bezbarwna do wpinania z otworem na dokumenty na górze 100 szt . 6. koszulka na dokumenty A4 bezbarwna do wpinania otwierana z boku 50 szt. 7. teczka z gumką lakierowana A 4(różne kolory) - 100 szt. 8. długopisy jednorazowe - 25 szt. 9. . segregator A4 2 szer. 7,5cm 5 szt. 10. ofertówka L otwierana z góry i z boku A4 - 20 szt. 11.teczka wiązana kartonowa A4 -20 szt. 12. ołówki drewniane - 20 szt. 13. ołówki drewniane z gumką - 20 szt. 14. ołówki automatyczne 0,5 mm - 20 szt. 15.zakreślacze żółte - 10 szt. 2-5mm 16.zeszyty A4 w twardej okładce - 5 szt. 17. zeszyty A4 w miękkiej okładce - 5 szt. 18.zeszyty A5 w twardej okładce - 10 szt. 19. zeszyty A5 w miękkiej okładce - 10 sz. 20.notes samoprzylepny 75x75 mm,100 kart. - 20 szt. 21.korektor w taśmie 5 mm - 2 szt. 22. korektor w długopisie 2 szt. 23. korektor z pędzelkiem - 5 szt. 24. foliopis na CD 1 mm - 5 szt. 25.markery suchościeralne 2,5 mm różne kolory 5 szt. 26.zszywki 24/6 - 10szt. a 1000szt. 27. taśma przeźroczysta typ colex 10 szt. 19 mmx 33m CZĘŚĆ 2 Materiały eksploatacyjne do drukarek, oryginalne - pochodzące od producenta sprzętu komputerowego: 1. HP cardridge 1200 C7115X - 5 szt. 2. HP color laser Jet bęben 2500/1500 C 9704A - 1 szt. 3. HP color laser Jet cartridge 2500/1500 black C9700 - 2 szt. 4. HP color laser Jet cartridge 2500/1500 cyan C 9701 - 1 szt. 5. HP color laser Jet cartridge 2500/1500 yellow C 9702A - 1 szt. 6. HP color laser Jet cartridge 2500/1500 magenta C 9703 - 1 szt. 7. OKI taśma microline 320 - 24 szt. 8. HP color laser 2600 N black Q6000A 2 szt. 9. HP color laser 2600 N cyan Q6001A 1 szt. 10. HP color laser 2600 N yellow Q60002A 1 szt. 11. HP color laser 2600 N magenta Q6003A 1 szt. 12. HP color laser 3800 N black Q 6470A 2 szt. 13. HP color laser 3800 N cyan Q7581A 1 szt. 14. HP color laser 3800 N yellow Q7582A 1 szt. 15. HP color laser 3800 N magenta Q7583A 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92 - 21.12.56.92 21.12.56.00 - 21.12.56.00 21.23.36.00 - 21.23.36.00 21.23.23.00 - 21.23.23.00 25.24.71.00 - 25.24.71.00 25.24.72.20 - 25.24.72.20 30.21.70.00 - 30.21.70.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7841,45

  • Oferta z najniższą ceną: 7841,45 / Oferta z najwyższą ceną: 9457,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.