eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KSEROKOPIAREK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Poznań: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KSEROKOPIAREK
Numer ogłoszenia: 96529 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KSEROKOPIAREK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego (drukarek, kserokopiarek) w maksymalnych ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym; 2. Zamawiający określając przedmiot zamówienia w załączniku nr 3 podał znaki towarowe posiadanego sprzętu. Zamawiający eksploatuje sprzęt firmy Hewlett Packard, Canon, Epson, Gestetner, Kyocera, Lexmark, Konica -Minolta, OCE, Oki, Panasonic, Samsung, Seikosha, Sharp, Xerox. 3. Użyte w formularzu cenowym zadania I - załącznik nr 3 określenia Toner, Tusz oznaczają odpowiednio Kaseta z tonerem i Wkład (kartridż) atramentowy tj. produkt do zainstalowania w urządzeniu danego producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    5. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca w przypadku zaoferowania zamienników spełniających warunki opisane w pkt. 4 ppkt. a, b, f (dotyczy produktów nowych w 100% wytworzonych bez użycia materiałów pochodzących z recyclingu)dostarczy: a. zaświadczenie od producenta/głównego dystrybutora, o posiadaniu przez producenta certyfikatu ISO9001 co najmniej w zakresie dystrybucji materiałów eksploatacyjnych lub towarów branży teleinformatycznej. W tym przypadku można dostarczyć kopię certyfikatu/certyfikatów/zaświadczeń które prezentowane są na stronach internetowych producentów potwierdzając je za zgodność z oryginałem. b. zaświadczenie od producenta lub głównego dystrybutora w sieci handlowej o tym iż producent/producenci zamienników wyprodukowali je zgodnie z wymogami Systemu Zarządzania jakością według normy ISO 9001 i systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001 c. zaświadczenie od producenta lub głównego dystrybutora w sieci handlowej, że oferowane materiały eksploatacyjne (wkłady/kasety z tonerem, wkłady/kartridże atramentowe) są testowane zgodnie z ISO 19752, ISO 19798, 24711, 24712. - tj. zaświadczenie że wkłady atramentowe/kartridże testowane są zgodnie z wymogami ISO 24711 (która określa metodologię badania wydajności) oraz normą ISO 24711 (zawierającą wytyczne dotyczące stron testowych). Wydajność wkładów z tonerem do drukarek laserowych monochromatycznych badana jest zgodnie z wytycznymi normy ISO 19752 a wydajność wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z normą ISO 19798. d. raport z testów co najmniej dla trzech oferowanych wkładów z tonerem danego producenta i trzech oferowanych kartridży kolorowych do drukarek atramentowych. danego producenta (jeżeli raporty prezentowane są na stronach internetowych producenta wystarczy je wydrukować i potwierdzić za zgodność) e. oświadczenie , iż Wykonawca pokrywa koszy naprawy urządzenia w przypadku jego uszkodzenia powstałego na skutek użytkowania materiału przez niego dostarczonego f. oświadczenie w przypadku dostarczenia produktów równoważnych o przejęciu na siebie obowiązków gwaranta tj. serwis na następujących zasadach: gwarancja 24 miesięcy, nieodpłatne naprawy w miejscu uszkodzenia sprzętu, czas reakcji 7 dni od momentu zgłoszenia awarii, czas naprawy do 14 dni od chwili zgłoszenia awarii - dotyczy zadania nr 1 pozycja 106-112. 2) Wykonawca w przypadku zaoferowania zamienników spełniających warunki opisane w pkt. 4 ppkt. a, c (dotyczy tonerów wytworzonych w procesie produkcyjnym z użyciem materiałów pochodzących z recyclingu)dostarczy : a. kopie certyfikatów ISO9001, 14001 producenta w zakresie projektowania, produkcji, dystrybucji materiałów eksploatacyjnych ze strony internetowej producenta potwierdzając je za zgodność z oryginałem, b. zaświadczenie od producenta lub głównego dystrybutora w sieci handlowej, że oferowane materiały eksploatacyjne (wkłady/kasety z tonerem, wkłady/kartridże atramentowe) są testowane zgodnie z ISO 19752, ISO 19798, 24711, 24712. - tj. zaświadczenie że wkłady atramentowe/kartridże testowane są zgodnie z wymogami ISO 24711 (która określa metodologię badania wydajności) oraz normą ISO 24711 (zawierającą wytyczne dotyczące stron testowych). Wydajność wkładów z tonerem do drukarek laserowych monochromatycznych badana jest zgodnie z wytycznymi normy ISO 19752 a wydajność wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych testowana jest zgodnie z normą ISO 19798. c. raport z testów co najmniej dla trzech oferowanych tonerów danego producenta (jeżeli raporty prezentowane są na stronach internetowych producenta wystarczy je wydrukować i potwierdzić za zgodność), d. oświadczenie, iż Wykonawca zapewnia dożywotnią gwarancję na dostarczone przez siebie produkty, serwis i gwarancję w systemie door to door oraz wymianę na własny koszt wadliwych produktów w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia reklamacji przez zamawiającego. Ponadto Wykonawca zapewnia naprawę urządzenia drukującego w przypadku gdy bezpośrednią przyczyną jego uszkodzenia było użycie materiału eksploatacyjnego przez niego dostarczonego ( zał nr 1 do siwz).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularz cenowy , stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia do 20 % wartości całego zamówienia - dotyczy zadania 1 i 2 jak również zwiększenia zamówienia do 20 % wartości całego zamówienia w okresie do dnia 31.12.2010r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznań , u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, Poznań , kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 od pon-pt w godz. od 7.00-11.00 oraz od 13.30-15.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KSEROKOPIAREK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KSEROKOPIAREK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.