eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Ropczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96527 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Ropczyce: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Ropczycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 510159-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego 1, 39100 Ropczyce, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555, e-mail ropczyce@intertele.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół nr 1 w Ropczycach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ropczycach o halę sportową i część dydaktyczną, wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym i instalacjami wewnętrznymi; wodno - kanalizacyjną, c.o. gazową, wentylacyjną, elektryczną z odcinkami zewnętrznymi instalacji elektrycznej, teletechnicznej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz urządzeniami budowlanymi, w tym m.in. drogi wewnętrzne, chodniki, miejsca postojowe, przyłącza: wodociągowy i kanalizacji sanitarnej, a także przełożenie przyłącza wodociągowego, gazowego i kanalizacji deszczowej, budowa ścian oporowych, przebudowa zjazdów z ul. Wyspiańskiego i Lisa Kuli, przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr ewid. 1689/7, 1689/8, 1689/9, 2619, 1718/1, 2598, 2467/1 położonych w Ropczycach przy ul. Wyspiańskiego. 2. Obszar przeznaczony pod inwestycję obecnie jest zagospodarowany: - budynkami Zespołu Szkół Nr 1 w Ropczycach (trzy segmenty, w tym objęta przebudową sala gimnastyczna wraz z zapleczem o wym. 17,41 x 18,58 m, o max wys. 6,50 m), - budynkiem w południowej części działki podzielonym na funkcje dydaktyczną i mieszkalną, - parterowym budynkiem technicznym, - utwardzonymi wjazdami z drogi gminnej (ul. Wyspiańskiego) oraz nawierzchniami utwardzonymi, - wjazdem nieutwardzonym od strony ul. Lisa Kuli, - uzbrojeniem w sieci: energetyczną, gazową, wodociągową, teletechniczną, ciepłowniczą oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Pozostała powierzchnia to teren zielony. Teren, na którym zlokalizowane są wyżej wymienione obiekty jest ogrodzony, z bramami wjazdowymi od strony ul. Wyspiańskiego. 3. W ramach zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ n/w zakres robót: 3.1. Poprzez przebudowę i rozbudowę istniejącej sali gimnastycznej wraz z zapleczem należy wykonać nowy obiekt o kubaturze 13 955 m3, powierzchni zabudowy 1 724,55 m2 i powierzchni użytkowej 1 990,47 m2, w formie litery "L" w rzucie, posiadający dwie wyraźnie oddzielające się funkcje: dydaktyczną i sportową. W strefie przebudowywanej należy wykonać część dydaktyczną w formie dwukondygnacyjnego budynku krytego stropodachem, ze strefą wejściową, 3 salami dydaktycznymi, w tym jedną komputerową, siłownią, zespołem szatniowym, sanitariatami, kotłownią, komunikacją w tym klatką schodową wyposażoną w windę przystosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych. Część sportową nowego obiektu, przylegającą do części dydaktycznej od strony północno zachodniej, należy wykonać jako budynek jednokondygnacyjny o wymiarach zewn max 45,0 x 46,47 m, kryty dachem dwuspadowym. W rozbudowywanej części należy wykonać halę sportową z widownią, drugi zespół szatniowy, strefę socjalną i magazynową, pomieszczenie techniczne. Nowy obiekt winien być kompletnie wykończony z projektowanymi instalacjami i urządzeniami. 3.2. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia pracy i eksploatacji tych urządzeń. 3.3. Dostawa i zainstalowanie dźwigu osobowego (windy o udźwigu 630 kg) o parametrach określonych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacja dostawy dla wyposażenia budynku. Montaż dźwigu należy wykonać z zachowaniem wymagań nałożonych przez Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. (Dz.U. 2016 poz.811 z późn. zm.) w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa dla dźwigów. W ramach zamówienia Wykonawca własnym kosztem i staraniem m.in. dokona czynności rejestracji dźwigu, umieści na dźwigu znak CE, wystawi dla niego deklarację zgodności WE, udostępni dźwig po raz pierwszy użytkownikowi oraz przekaże mu certyfikat kontroli końcowej oraz dokumentację techniczną urządzenia. 3.4. W ramach zagospodarowania terenu wokół nowych budynków należy wykonać m.in.: - przebudowę zjazdu z ul. Wyspiańskiego zlokalizowanej na działkach nr ewid. 1718/1 i 2619 na teren szkolny zlokalizowany na działce nr ewid. 1689/7, - budowę zjazdu utwardzonego z ul. Lisa-Kuli zlokalizowanej na działce nr ewid. 2467/1 na teren szkolny zlokalizowany na działce nr ewid. 2598, - utwardzenie terenu i budowę parkingów wokół budynku B Zespołu Szkół Nr 1, po stronie południowej projektowanej hali, teren zlokalizowany na działce 1689/7, - budowę utwardzonego dojścia z ul. Lisa-Kuli do budynku hali na działce nr ewid. 2598, - budowa utwardzonego dojścia z ul. Wyspiańskiego do budynku hali na działce nr ewid. 1689/7, - przebudowę bramy i ogrodzenia działek nr ewid. 1689/7 i 2598 oraz budowę bramy pomiędzy terenem szkolnym na działce nr ewid. 2598 a ul. Lisa-Kuli na działce nr ewid. 2467/1, - przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego, tj. przyłączy: wodociągowego, gazowego, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, budowę nowych tj. doziemnej części instalacji elektrycznej, teletechnicznej, zewnętrznych instalacji kanalizacji deszczowej i sanitarnej, przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 4.1. Wyposażenia obiektu dodatkowo w: - instrukcje obsługi i konserwacji, - instrukcje BHP, - instrukcje rozruchu technologicznego urządzeń dostarczanych i montowanych/instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, - instrukcje eksploatacji i użytkowania urządzeń dostarczanych i montowanych/instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, - instrukcje przeciwpożarowe zawierające schematy dróg ewakuacyjnych oraz dostawę i montaż sprzętu i wyposażenia p.poż. 4.2. Przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń. 4.3. Przygotowania niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia w tym: pozyskanie protokołów prób, odbiorów, badań i sprawdzeń, przygotowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4.4. Realizacji zamówienia w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania czynnego obiektu Zespołu Szkół Nr 1 w Ropczycach oraz nie powodujący ponadnormatywnych uciążliwości osób zamieszkujących w obrębie i sąsiedztwie terenu robót a także do odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia obiektu w elementy nie ujęte w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, w tym dostawy wyposażenia w meble, w sprzęt sportowy ani wyposażenia siłowni w urządzenia do ćwiczeń. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter pomocniczy/orientacyjny. Zamawiający udostępnia przedmiary robót w wersji PDF oraz w wersji ath. z zaznaczeniem, że pierwszorzędne znaczenie ma wersja PDF. Przedmiary w wersji ath. mają charakter pomocniczy. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Zamawiający planuje, że w ramach zadania zostaną zafakturowane w 2017 r. roboty do wartości nie wyższej niż 1 800 000,00 zł brutto. 9. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 10. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 12. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia - 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia - 2 lata. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.