eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowica › Najem pomieszczeń i wyposażenia oraz prowadzenie stołówki i kuchni szkolnej w Gimnazjum w ŁUKOWICY z możliwością świadczenia usług gastronomicznych dla ludności oraz realizację programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania - przygotowanie posiłków dla osób uprawnionych na terenie Gminy ŁUKOWICA.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Łukowica: Najem pomieszczeń i wyposażenia oraz prowadzenie stołówki i kuchni szkolnej w Gimnazjum w ŁUKOWICY z możliwością świadczenia usług gastronomicznych dla ludności oraz realizację programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania - przygotowanie posiłków dla osób uprawnionych na terenie Gminy ŁUKOWICA.
Numer ogłoszenia: 96521 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łukowica , Łukowica 334, 34-606 Łukowica, woj. małopolskie, tel. 018 3301521, faks 018 3335411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem pomieszczeń i wyposażenia oraz prowadzenie stołówki i kuchni szkolnej w Gimnazjum w ŁUKOWICY z możliwością świadczenia usług gastronomicznych dla ludności oraz realizację programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania - przygotowanie posiłków dla osób uprawnionych na terenie Gminy ŁUKOWICA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Oferent zobowiązany będzie do prowadzenia stołówki na następujących zasadach1/codzienne przygotowanie /zgodnie z normami żywieniowymi/ i wydawanie obiadów dla żywienia zbiorowego dla uczniów Gimnazjum w Łukowicy,2/dożywianie uczniów szkół szczegółowe zasady w tym zakresie zawiera pkt.3.3.1.do 3.38. niniejszej SIWZ.3/dla osób innych niż uczniowie w ustalonych godzinach i wg odrębnej kalkulacji. Po wydzierżawieniu pomieszczeń kuchni, stołówki oraz wyposażenia Oferent zobowiązany będzie do1/uiszczania miesięcznej stawki czynszu w kwocie 1330 zł brutto.2/poza czynszem, będzie uiszczał opłaty stałe za liczniki oraz koszty opłat eksploatacyjnych takich jak energia elektryczna/licznik/,woda/licznik/,ścieki/wg wskazań licznika zużycia wody/,wywóz nieczystości/50% wartości faktur wystawionych przez wykonawcę usług/,c.o./wskaźnik zużycia ciepła w szkole /m2 dla ogrzewanej powierzchni dzierżawionej,tj.445.m2 ustalony na podstawie kosztów zużycia ciepła za poprzedni sezon grzewczy/związanych z prowadzeniem działalności gastronomicznej z terminem płatności do 10 każdego miesiąca.3/utrzymania czystości i porządku na terenie stołówki i kuchni zgodnie z wymogami odpowiednich służb, 4/doposażenia na własny koszt wynajętego pomieszczenia w urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej /urządzenia te pozostają przez okres trwania umowy i są po jej wygaśnięciu własnością Oferenta/,przeprowadzania na własny koszt konserwacji, remontów bieżących i kapitalnych urządzeń wydzierżawionych z częstotliwością zgodną z technologią użytkowania tych urządzeń,6/przeprowadzania na własny koszt niezbędnych napraw i remontów dzierżawionych pomieszczeń w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły,7/do oddania po zakończeniu umowy przez komisyjny odbiór dzierżawionych przez oferenta pomieszczeń i wyposażenia,8/przestrzegania zapisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.2.Strony zastrzegają sobie prawo wcześniejszego rozwiązania umowy, za uprzednim 3 miesięcznym wypowiedzeniem.3.Zamawiający przewiduje prowadzenie działalności gastronomicznej i handlowej z możliwością organizowania imprez przez Oferenta w dni nauki po godz.15.00 i w dni wolne od nauki. W zakresie udostępnienia szatni i toalet do tej działalności Oferent zawrze odrębną umowę z Dyrektorem Gimnazjum.4. Łączna powierzchnia kuchni, stołówki wraz z pomieszczeniami pomocniczymi wynosi 445,37 m2.Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem usług zawarte jest załączniku nr 9 do SIWZ.5.Szczegółowy wykaz sprzętu i wyposażenia znajdującego się w wynajmowanych pomieszczeniach zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ.3.1.Realizacja programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania przygotowanie posiłków, dostarczanie i podawanie dla osób uprawnionych na terenie Gminy Łukowica.3.3.Przedmiotem tej części zamówienia jest dożywianie około 340 osób uprawnionych na terenie Gminy Łukowica, które obejmuje 3.3.1/ Przygotowanie ciepłych jednodaniowych posiłków z programu pomoc państwa w zakresie dożywiania dla osób objętych programem dożywiania w placówkach oświatowych a/Szkoła Podstawowa Jadamwola 30 osób, orientacyjna odległość od stołówki 3,8 km, b/Szkoła Podstawowa Świdnik 27 osób, orientacyjna odległość od stołówki 3,5 km, c/Szkoła Podstawowa Stronie 22 osoby, orientacyjna odległość od stołówki 3,6 km, d/Szkoła Podstawowa Roztoka 33 osób, orientacyjna odległość od stołówki 4,2 km, e/Szkoła Podstawowa Nr 2 Przyszowa 23 osoby, orientacyjna odległość od stołówki 9,6 km, f/ Szkoła Podstawowa Młyńczyska 65 osób, orientacyjna odległość od stołówki 10 km, g/ Szkoła Podstawowa Jastrzębie 34 osoby, orientacyjna odległość od stołówki 3,0 km, j/ Gimnazjum Łukowica 100 osób.3.3.2/ Posiłek jednodaniowy gorący składający się z a/zupa z wkładką mięsną, + chleb lub bułka na deser jogurt lub owoc 2 razy w tygodniu b/mięso /ryba/ lub jego porcja + ziemniaki, kasza, ryż, makaron + surówka lub warzywa gotowane/ Wykonawca może zaplanować dodatek w formie klusek śląskich/kopytek zamiast kaszy/ryżu/ziemniaków/- 3 razy w tygodniu. W przypadku podawania II dania obiadowego Zamawiający wymaga dodatkowo kompotu lub soku.3.3.3/ustala się obowiązującą gramaturę posiłku zupa 350 gram z wkładka mięsna 100gram chleb 2 kromki lub bułka 80 gram mięso lub jego porcja 100 gram, ziemniaki 200 gram lub kasza, ryż, makaron, surówka lub warzywa gotowane 150 gram, sos 50 gram. raz w tygodniu posiłek mogą stanowić placki ziemniaczane ze śmietaną, krokiety, pierogi, naleśniki z serem i słodkim sosem, mięsem lub powidłami lub danie z makaronem o minimalnej gramaturze 400 gram. kompot 200 ml lub napój lub sok w kartoniku.3.3.4/Posiłki nie mogą się powtarzać w danym tygodniu.3.4. Do szkół wymienionych poniżej wykonawca będzie dowoził posiłki w opakowaniach jednorazowych przystosowanym transportem, w tym napoje lub soki w kartoniku /uprawnienia do cateringu/ i je wydawał. Posiłki będą wydawane zgodnie z zasadami sanitarno epidemiologicznymi przez pracownika wykonawcy dysponującego uprawnieniami do tego rodzaju pracy. Posiłki nie mogą być przetwarzane /krojone, nalewane itp./w miejscach podawania posiłków w wymienionych szkołach w pkt.3.3.1 litera a do g.Szkoły posiadają miejsce do spożywania posiłków za przygotowanie, których zgodnie z ustawą o ustanowieniu programu wieloletniego /Pomoc państwa w zakresie dożywiania/ są odpowiedzialni Dyrektorzy szkół. 3.5.Posiłki muszą posiadać wymagalną przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej dla żywienia zbiorowego i z przepisami prawa oraz dostarczane i wymagane z normami sanitarno epidemiologicznymi. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany odbierać pojemniki jednorazowe, w których dowozi posiłki do szkół, w których nie ma stołówek ani punktów wydawania posiłków i utylizować je na swój koszt.3.7.Zamawiający wymaga sporządzania list osób dożywianych w poszczególnych szkołach w danym miesiącu i dołączenia do rachunku za dany miesiąc, który Wykonawca przedkłada w GOPS w Łukowicy do ostatniego dnia każdego miesiąca, ponieważ jest to wydatek z danego miesiąca i musi być zrealizowany w danym miesiącu, wprowadzenie do systemu informatycznego informacji o realizacji dożywiania za dany miesiąc jest niezbędne do sprawozdawczości z wydatkowania środków na dożywianie. 3.8. Szacunkowa ilość dni od września 2015r do czerwca 2016r, w których będą dzieci dożywiane wynosi 180 dni tj. 10 mcy roku szkolnego szacunkowa ilość w okresie trwania umowy /przewidywana ilość dni może ulec zmianie w przypadku zobowiązania Wykonawcy przez Zamawiającego do realizacji dożywiania w dni wolne, święta i ferie /Wykonawca ma obowiązek wykonać usługę również w te dni, jeżeli taka będzie wola Zamawiającego/.3.9.Wytwarzanie i dostarczanie posiłków do szkół podstawowych wymienionych w pakt.3.3.1 odbywać się będzie od godziny 10.00 do godziny 11.30., w Gimnazjum od 11.00 do 13.00. Szczegółowy harmonogram dostarczania posiłków do poszczególnych szkół zostanie ustalony z Wykonawcą. 3.10.Ilość osób korzystających z posiłków może ulec zmianie /zwiększeniu i zmniejszeniu/i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany.3.11.Wytwarzanie i serwowanie posiłków dla uczniów nieobjętych Pomocą państwa w zakresie dożywiania, które nie będą finansowane w ramach niniejszego zamówienia, będzie wykonywane na zasadach określonych w umowie stanowiącej zał.do SIWZ.3.12.Do obowiązków Wykonawcy należało będzie zapewnienie naczyń jednorazowych i sztućców dla uczniów w szkołach wymienionych w pkt.3.3.1 lit. a do g.3.13. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania posiłków, mycia termosów i innych pojemników wielokrotnego użytku w wynajmowanych kuchniach w specjalnie przystosowanych basenach.3.14. Zamawiający wymaga dostarczenia jadłospisów na dany miesiąc najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca poprzedzającego, z podziałem na następujące dane kaloryczność, gramatura gotowego posiłku z podziałem na części składowe wyrażone w gramach.3.15.W wyjątkowych sytuacjach w przypadku konieczności dokonania zmian w jadłospisie przez Wykonawcę, zobowiązany jest on do przekazania takiej informacji wraz z uzasadnieniem Zamawiającemu za pośrednictwem faksu lub pisemnie, celem zaakceptowania jej przez Zamawiającego.3.16.Dostawa posiłków odbywać się będzie środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt i ryzyko. Wykonawca dołączy do oferty wykaz środków transportu dopuszczonych do przewozu posiłków przez Inspekcję Sanitarną wraz z dokumentem, z którego wynika zgoda Inspekcji Sanitarnej na przewóz posiłków. Każdorazowo na prośbę zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Książki kontroli sanitarnej samochodu.3.17.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad wynikających z systemu HACCP oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej żywności, a także za przestrzeganie zasad dotyczących przygotowania i dostarczania posiłków zgodnie z wymogami i przepisami sanitarno epidemiologicznymi.3.18.Naczynia transportowe, w których przewożona jest żywność muszą być czyste, bez uszkodzeń, bez znaczących zmian fizycznych mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego, a pojemniki /termosy, opakowania jednorazowe/ zamykane szczelnie tak, by podczas transportu posiłki w formie płynnej nie uległy rozlaniu.3.19.Wykonawca będzie dostarczał posiłek do szkół, w których nie ma punktów wydawania posiłków w pojemnikach przeznaczonych tylko do tego celu, zapewniających utrzymanie właściwej jakości i temperatury potraw, a także własnym transportem, spełniającym wymagania sanitarne, który musi być dopuszczony decyzja właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego.3.20.Wykonawca musi dostarczać posiłki do szkół, w których nie ma punktów wydawania posiłków odpowiednio zabezpieczone przed skażeniem, utratą wartości odżywczych i temperatury. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłową temperaturę posiłków tj: zupy co najmniej75oC, drugie danie co najmniej 63oC, a surówki nie wyższej niż 4oC.3.21.Osoba dostarczająca posiłki musi posiadać aktualne badania lekarskie i ubranie robocze/fartuch/.3.22.Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku i wniesienia posiłków do budynku w wskazane przez Zamawiającego miejsca. 3.23. Przed przyjęciem posiłków Zamawiający w szkołach, w których nie ma punktów wydawania posiłków sprawdzi czy zgadza się ilość potraw. W razie stwierdzenia braków lub niezgodności w dostawie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki zgodnie z zamówieniem w ciągu godziny.3.24.Posiłki będą wydawane przez pracowników Wykonawcy.3.25.Zamawiający nie dopuszcza wykonania posiłków z półproduktów.3.26.Odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi wykonawca.3.27.Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję /zezwolenie, opinię, protokół/ lub inny dokument właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu do przygotowania posiłków i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu, w tym zezwolenie do prowadzenia cateringu.3.28.Wykonawca odpowiedzialny będzie za właściwe przechowywanie środków spożywczych, utrzymanie temperatury i innych warunków przechowywania, stan opakowań itd., higienę produkcji, sposób transportu posiłków.3.29.Posiłki oraz miejsce ich przygotowania muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /tj. Dz. U. z 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm./ wraz z aktami wykonawczymi.3.30.Koszty leczenia ucznia, jakie powstaną na skutek zatrucia pokarmowego z winy wykonawcy, a także związane z zatruciem roszczenia odszkodowawcze ucznia, będą obciążały całkowicie wykonawcę.3.31.Zamawiający będzie miał prawo do przeprowadzenia kontroli żywienia uczniów pod względem gramatury, jakości, sposobu i warunków przyrządzania posiłków itp. Reklamacja, co do jakości posiłków będzie składana pisemnie.3.32.Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia podczas kontroli dokumentów potwierdzających dopuszczenie przez Inspektora Weterynarii wyrobów i artykułów mięsnych.3.33.Wykonawca musi posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel oraz doświadczenie w żywieniu zbiorowy.3.34.Wszelkie reklamacje, co do wadliwego wykonywania usługi, nieterminowej realizacji zamówienia oraz innych zawinień leżących po stronie wykonawcy wskazujących na nienależyte wykonanie umowy składane będą pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną.3.35.Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek potraw w zakładzie, w którym potrawy te zostały wyprodukowane. Pobierane próbki są udostępniane organom Państwowej Inspekcji Sanitarnej na żądanie tych organów. 3.36. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego odbierania odpadów pokonsumpcyjnych raz dziennie.3.37.Ze względu na specyficzne położenie Szkół, do których maja być dostarczane posiłki oraz zdarzające się w okresie zimowym trudności z przejazdem, dopuszcza się na ten czas niewielkie opóźnienia w dostawie do 30 minut. O ewentualnym opóźnieniu, Zamawiający musi bezwzględnie zostać odpowiednio wcześniej poinformowany.3.38.W wyjątkowych sytuacjach /nieprzewidziane poważne awarie, katastrofy, itp./w przypadku braku możliwości przygotowania posiłku przez Wykonawcę, jest on zobowiązany zapewnić posiłki o wyznaczonym czasie i nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zwiększenie o 20% ilości posiłków

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 5.000,00 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży koncesję, zezwolenie lub licencję zezwalającą na prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie o charakterze porównywalnym za zakresem niniejszego zamówienia , UWAGA: Poprzez zamówienie o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć: świadczenie usługi gastronomicznej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu jednodaniowych posiłków dla podobnej liczby osób dziennie /340 osób/, średnio min. 5 razy w ciągu tygodnia prze okres min. 6 miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca dołączy do oferty wykaz środków transportu dopuszczonych do przewozu posiłków przez Inspekcję Sanitarną wraz z dokumentem, z którego wynika zgoda Inspekcji Sanitarnej na przewóz posiłków, w sprawie osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 100 000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, 2/w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 3/ w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 4/ wykonawca dołączy do oferty propozycję jadłospisu /programu żywienia/ na miesiąc wrzesień / od 07.09.2015 do 30.09.2015/ z uwzględnieniem sezonowości wraz z wyliczeniem kaloryczności i wartości odżywczej i gramatury dla każdego posiłku, 5/ oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - doświadczenie - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1/ wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron, 2/ wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. 3/ wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących /osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego/. 4/ wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, 5/ wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, 6/ wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łukowica 334, 34-606 Łukowica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łukowica 334, 34-606 Łukowica, piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.