eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów do prowadzenia doświadczeń dla projektu Geokompozyty sorbujące wodę- innowacyjne technologie wspomagające wegetacje roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Wrocław: Dostawa materiałów do prowadzenia doświadczeń dla projektu Geokompozyty sorbujące wodę- innowacyjne technologie wspomagające wegetacje roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-181/09-00 Cześć nr I - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego, Cześć nr II - dostawa podłoża, Cześć nr III - dostawa różnych narzędzi ogrodniczych. Nr sprawy RAP/11/2010
Numer ogłoszenia: 96505 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67992 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do prowadzenia doświadczeń dla projektu Geokompozyty sorbujące wodę- innowacyjne technologie wspomagające wegetacje roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-181/09-00 Cześć nr I - dostawa różnego sprzętu ogrodniczego, Cześć nr II - dostawa podłoża, Cześć nr III - dostawa różnych narzędzi ogrodniczych. Nr sprawy RAP/11/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cześć nr I Dostawa różnego sprzętu ogrodniczego. I.2.1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1a do s.i.w.z. I.2.2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego, c) Wykonawca udziela 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony towar, d)Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywnie zapotrzebowanie na dostawę produktów do jednostek UP we Wrocławiu na terenie Wrocławia oraz do Stacji Badawczo Dydaktycznej Roślin Warzywnych i Ozdobnych w Psarach k. Wrocławia określając każdorazowo ich rodzaj i ilość, e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Pierwsza dostawa musi być wykonana w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy, pozostałe w ciągu 5 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia faxem lub mailem po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy, g) Zamawiający przewiduje, iż w pierwszym roku realizacji umowy zgłosi Wykonawcy zapotrzebowanie na dostawę nie mniej niż 70% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, h) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia, i) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. h, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7 dni roboczych od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. j) ceny jednostkowe podane w ofercie są niezmienne i obowiązują w okresie trwania umowy, k) zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, l) termin płatnosci wynosi 21 dni od daty złoenia prawidłowo wypełnionej faktury. Cześć nr II Dostawa podłoża. II.2.1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1b do s.i.w.z. II.2.2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 12 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii produktów do Zamawiającego, c) Wykonawca udziela 12 miesięcy gwarancji (okresu ważności) i rękojmi na dostarczony towar. d) Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywnie zapotrzebowanie na dostawę produktów do jednostek UP we Wrocławiu na terenie Wrocławia oraz do Stacji Badawczo Dydaktycznej Roślin Warzywnych i Ozdobnych w Psarach k. Wrocławia określając każdorazowo ich rodzaj i ilość, e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Pierwsza dostawa musi być wykonana w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy, pozostałe w ciągu 5 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia faxem lub mailem po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy, f) Zamawiający przewiduje, iż w pierwszym roku realizacji umowy zgłosi Wykonawcy zapotrzebowanie na dostawę nie mniej niż 70% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, g) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia, h) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit g, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7 dni roboczych od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. i) ceny jednostkowe podane w ofercie są niezmienne i obowiązują w okresie trwania umowy, j) zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, k) termin płatności wynosi 21 dni od daty złożenia prawidłowo wypełnionej faktury. Cześć nr III Dostawa różnych narzędzi ogrodniczych. II.3.1. Zestawianie materiałowo-asortymentowe - załącznik nr 1c do s.i.w.z. II.3.2.Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 13 do s.i.w.z. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ilościach i rodzajach zgodnych z każdorazowym zamówieniem Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta, zdatnych do użytku, c) Wykonawca udziela następującej gwarancji na dostarczony towar: - 24 miesięczna obejmująca asortyment: świdry glebowe, glebogryzarki, kosy spalinowe, kosiarki, świdry ręczne, pompy ogrodowe, -12 miesięczna na pozostały asortyment. Wykonawca udziela 12 miesięcznego okresu rękojmi na cały dostarczony asortyment. d) Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywnie zapotrzebowanie na dostawę produktów do jednostek UP we Wrocławiu na terenie Wrocławia oraz do Stacji Badawczo Dydaktycznej Roślin Warzywnych i Ozdobnych w Psarach k. Wrocławia i określając każdorazowo ich rodzaj i ilość, e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Pierwsza dostawa musi być wykonana w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy, pozostałe w ciągu 5 dni roboczych od złożenia przez Zamawiającego zamówienia faxem lub mailem po stałych cenach określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy, f) Zamawiający przewiduje, iż w pierwszym roku realizacji umowy zgłosi Wykonawcy zapotrzebowanie na dostawę nie mniej niż 70% asortymentu będącego przedmiotem zamówienia, g) Zamawiający będzie pisemnie zgłaszał reklamacje dotyczące: braku ilościowego, braku ilościowego towaru w oryginalnym opakowaniu, dostarczenia asortymentu innego niż objęty zamówieniem w terminie 4 dni od daty odbioru, a w przypadku wad (jakościowych) - w terminie do 30 dni od ich ujawnienia, h) W przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w lit. g, Wykonawca ma obowiązek dokonania uzupełnienia brakującego asortymentu lub dostarczenia produktów wolnych od wad w terminie 7 dni roboczych od otrzymania pisemnej reklamacji od Zamawiającego. i) ceny jednostkowe podane w ofercie sa niezmienne i obowiązują w okresie trwania umowy, j) zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, k) termin płatności wynosi 21 dni od daty złożenia prawidłowo wypełnionej faktury..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 09.11.22.00 - Torf 44.51.12.00 - Narzędzia ogrodnicze 44.51.11.00 - Szpadle i szufle 44.51.13.00 - Motyki, kilofy, grace, widły i grabie oraz grabki plażowe 44.16.51.00 - Węże 42.12.20.00 - Pompy 43.81.20.00 - Piły 18.14.20.00 - Okulary ochronne 43.61.23.00 - Napinacze 16.31.00.00 - Kosiarki 16.12.00.00 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki 44.33.30.00 - Drut 44.61.40.00 - Beczki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Geokompozyty sorbujące wodę - innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-181/09-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów do prowadzenia doświadczeń dla projektu Geokompozyty sorbujące wodę - innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-181/09-00 Cześć nr II - dostawa podłoża.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HORTICO S.A., ul. Giełdowa 12H, 52-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96132,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19919,12

  • Oferta z najniższą ceną: 19919,12 / Oferta z najwyższą ceną: 19919,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów do prowadzenia doświadczeń dla projektu Geokompozyty sorbujące wodę - innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-181/09-00 Cześć nr III - dostawa różnych narzędzi ogrodniczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HORTICO S.A., ul. Giełdowa 12H, 52-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96132,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48618,53

  • Oferta z najniższą ceną: 48618,53 / Oferta z najwyższą ceną: 48618,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.