eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Uzupełnienie wykonanego w roku 2004 Projektu Planu Ochrony dla Krajeńskiego Parku Krajobrazowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Więcbork: Uzupełnienie wykonanego w roku 2004 Projektu Planu Ochrony dla Krajeńskiego Parku Krajobrazowego
Numer ogłoszenia: 96496 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajeński Park Krajobrazowy, ul. Pocztowa 2, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3896485, 0509371266, fax 0-52 3896485.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie wykonanego w roku 2004 Projektu Planu Ochrony dla Krajeńskiego Parku Krajobrazowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie wykonanego w 2004 roku projektu Planu Ochrony dla Krajeńskiego Parku Krajobrazowego. Przedmiotowa dokumentacja wykonana w roku 2004 znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3.1 Plan ochrony Krajeńskiego Parku Krajobrazowego powinien być wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w art. 18-20 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. Nr 92, poz. 880 z późn. zm) i rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 maja 2005 r. w sprawie sporządzenia projektu planu ochrony parku narodowego, rezerwatu przyrody i parku krajobrazowego, dokonywania zmian w tym planie oraz ochrony zasobów, tworów i składników przyrody ( Dz. U. nr 94 poz. 794 ). 3.2 W planie ochrony należy uwzględnić następujące punkty ww. rozporządzenia.: - §§ 4, 5, 6 i 7, - § 14 i § 15 - § 16, § 17, §18 oraz §33i 34. 3.3 Plan ochrony powinien uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy prawne w zakresie: ustawy o ochronie przyrody, ustawy o lasach, prawa ochrony środowiska, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, prawa wodnego, umów międzynarodowych, a także zobowiązań wynikających z prowadzenia Wspólnej Polityki Rolnej. 3.4 Plan ochrony Krajeńskiego Parku Krajobrazowego powinien uwzględniać: - wojewódzkie i miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz wytyczne dotyczące sposobów zagospodarowania konkretnych terenów, - plany związane z wdrażaniem programu rolno - środowiskowego, - występowanie obszarów o znaczeniu międzynarodowym, - plany urządzania lasu danych nadleśnictw, - uwarunkowania społeczne, - podstawowe problemy społeczne utrudniające ochronę przyrody, - walory historyczno - kulturowe, - informacje zgromadzone w dotychczasowych opracowaniach i projekcie Planu Ochrony w celu przedstawienia ewentualnych zmian procesów zachodzących w przyrodzie, 3.5 Wykonawca projektu planu ochrony po przedstawieniu przez właściwe Urzędy Gmin opinii do projektu planu ochrony, w razie wniesienia zasadnych uwag merytorycznych lub odnoszących się do celu ochrony naniesie w dokumentacji stosowne poprawki. Konsultacje z poszczególnymi gminami mogą być prowadzone na etapie tworzenia planu ochrony. O prowadzeniu konsultacji z danym Urzędem Gminy Autor planu ochrony poinformuje wojewódzkiego konserwatora przyrody i zaprosi na wspólne spotkanie. 3.6. W razie występowania na terenie parku krajobrazowego gatunków roślin i zwierząt oraz grzybów i porostów, zbiorowisk roślinnych bądź tworów przyrody nieożywionej wyjątkowo cennych, nie objętych inną formą ochrony, w planie ochrony powinny znaleźć się wytyczne dla zachowania tych obiektów. 3.7. W wykonanym Planie Ochrony dla Krajeńskiego Parku Krajobrazowego powinny znaleźć się zdjęcia fotograficzne zasobów przyrodniczych i kulturowych oraz zdjęcia fotograficzne ilustrujące aktualny stan Krajeńskiego Parku Krajobrazowego, a mapy tematyczne powinny być wykonane w formie cyfrowej z wykorzystaniem systemu informacji przestrzennej (GIS) w państwowym systemie odniesień przestrzennych, o którym mowa w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2000r. w sprawie Państwowego Systemu Odniesień Przestrzennych. A także zgodnie z § 14/1/12 ocenę przewidywanych skutków planu w tym oszacowanie jego kosztów realizacji. 3.8. Przygotowanie Rozporządzenia Wojewody w sprawie planu ochrony dla Krajeńskiego Parku Krajobrazowego skonsultowane z Ministerstwem Środowiska. 3.9. Plan ochrony należy wykonać w 4 jednakowych egzemplarzach: - w języku polskim, - rozmiar czcionki 12, - czcionka Times New Roman, - format A 4, - 3 oprawione w sposób trwały (gwarantujący ich trwałość w okresie obowiązywania Planu Ochrony tj. 20 lat), 1 oprawiona w sposób umożliwiający łatwe wyjmowanie kartek (np. segregator), - 4 kopie na nośnikach elektronicznych CD lub DVD.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia lub dokumentów o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Warunek dodatkowy: Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który w swojej ofercie nie dochowa wymaganego terminu realizacji zamówienia, a oferta takiego wykonawcy zostanie odrzucona. Ocenę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi z wykorzystaniem formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ): 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), 2.2. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz, że zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w SIWZ i zobowiązuje się, w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2.3. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany z niniejszą oferta przez okres 30 dni od terminu składania oferty. 3. harmonogram rzeczowo - finansowy prac z zakresu opracowania projektu planów ochrony dla poszczególnych rezerwatów przyrody objętych zamówieniem, z podaniem ceny netto, podatku VAT i ceny brutto poszczególnych etapów prac oraz ceny całkowitej przedmiotu zamówienia, terminu rozpoczęcia i zakończenia prac. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do wykazu osób, o których mowa w pkt. 4. SIWZ załącznik Nr 3. 5. Wykaz zamówień odpowiadających swym rodzajem pracom objętym niniejszym zamówieniem zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat realizacji i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - zgodnie z § 1 ust. 2, pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U. Nr 87 poz. 605), zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się co najmniej jednym zamówieniem odpowiadającym swym rodzajem pracom objętym przedmiotem niniejszego zamówienia. UWAGI: 1. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie musi być dokonane imienną pieczątką(-kami) i podpisem(-ami) osoby(osób) uprawnionej(-ych) do składania wszelkich oświadczeń i występowania w imieniu wykonawcy lub innych osób upoważnionych stosownym pełnomocnictwem wraz z datą i napisem za zgodność z oryginałem). 2. Zamawiający zastrzega, iż może zażądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii stosownych dokumentów w celu potwierdzenia ich prawdziwości. 6. Złożenia przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt. 2 Pzp).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krajenskiparkkrajobrazowy.lua.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajeński Park Krajobrazowy, ul. Pocztowa 2, 89-410 Wiecbork.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Krajeński Park Krajobrazowy, ul. Pocztowa 2, 89-410 Więcbork.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.06.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.