eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie
Numer ogłoszenia: 96463 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79619 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania, wsparcia dla switchy oraz przedłużenie umów serwisowych i gwarancji dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia: Drukarka monochromatyczna A4 przystosowana do pracy w sieci - 24 sztuki z dodatkowymi tonerami (30 sztuk). Do urządzenia należy dołączyć przewód zasilający i USB 2.0 o długości co najmniej 3 m oraz dokumentację (instrukcja obsługi) w języku polskim; Część II zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 przystosowane do pracy w sieci - 8 sztuk, z dodatkowymi tonerami (8 sztuk). W zestawie z urządzeniem należy dostarczyć przewód zasilający i USB 2.0 o długości co najmniej 3 m oraz dokumentację (instrukcja obsługi) w języku polskim, a także oprogramowanie do pełnej obsługi skanera ; Część III zamówienia: Access Point - 3 sztuki; Część IV zamówienia: Licencja na oprogramowanie antywirusowe NOD32: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 2 lat począwszy od dnia 17.10.2015 r.; Część V zamówienia: Wsparcie dla switchy CISCO na poziomie 8x5xNBD na okres 1 roku począwszy od 15 lipca 2015 roku dla poniższych urządzeń: model -WS-C2960G-48TC-L, numer seryjny - FOC1236V179; model - WS-C2960G-48TC-L, numer seryjny - FOC1236V18J; model - WS-C2960G-48TC-L, numer seryjny -FOC1236V168; model - WS-C2960G-48TC-L, numer seryjny - FOC1335W1XP; model - WS-C2960S-48TS-L, numer seryjny - FOC1443X2AD; model - WS-C3560G-48TS, numer seryjny - FOC1417Z0AE; model - WS-C3560G - 48TS, numer seryjny - FOC 1229Y4WT; Część VI zamówienia: Przedłużenie umowy serwisowej na UTM-y: 1. Aktualizacja licencji (FortiCare 8x5 Bundle Renewal) dla klastra 2 urządzeń FortuGate 200B o numerach seryjnych: FG200B3911600674 oraz FG200B3911600442 na okres 12 miesięcy od dnia 03.08.2015 r. obejmująca: a) Aktualizację oprogramowania systemowego oraz oprogramowania i sygnatur dla modułów antywirusowego, wykrywania i blokowania włamań (IPS), antyspamowego, filtracji stron WWW. b) Usługi wsparcia telefonicznego lub online świadczone w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu wraz z dostępem do stron producenta. c) Gwarancję na urządzenia od dnia 03.08.2015 r. na okres minimum 12 miesięcy. 2. Aktualizacja licencji (8x5 Enhanced FortiCare) dla urządzenia FortiAnalyzer 100C o numerze seryjnym FL100C3911000433 na okres 12 miesięcy od dnia 22.11.2015 r. obejmująca: a) Aktualizację oprogramowania systemowego wraz z dostępem do stron producenta. b) Usługę wsparcia telefonicznego lub online świadczoną w trybie 8x5 tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu. c) Gwarancję na urządzenie od dnia 22.11.2015 r. na okres minimum 12 miesięcy; Część VII zamówienia: Przedłużenie gwarancji i umowy serwisowej na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE oraz switche SAN zgodnie z poniższymi P/N, datą obowiązywania umowy oraz S/N urządzenia dla którego jest przeznaczony: a) U0J46PE - 17.07.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym CZJ024006W), b) UE723PE - 28.12.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym CN8947A0A8), c) UE723PE - 28.12.2015 (dla urządzenia o numerze seryjnym CN8947A09K), d) UE492PE - 14.01.2016 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE1N), e) U0J46PE - 14.01.2016 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE23), f) U0J46PE - 14.01.2016 (dla urządzenia o numerze seryjnym GB8950CE2B); Część VIII zamówienia: Wsparcie Basic dla programu VMware vSphere Essentials Plus na okres 2 lat od dnia 12.10.2015 w wymiarze 12 godz. x 5 dni w tygodniu w dni robocze w godzinach 7:00 - 19:00, bez limitu zapytań, z dostępem w trybie on-line do zasobów baz wiedzy, z aktualizacjami i podnoszeniem wersji systemu; Część IX zamówienia: Roczna subskrypcja począwszy od dnia 27.11.2015 r. dla oprogramowania AuditPro w zakresie aktualizacji oprogramowania i bazy danych.; Część X zamówienia: Akcesoria komputerowe: 1) Taśmy magnetyczne do streamera w technologii LTO4 wielokrotnego zapisu, o minimalnej pojemności po kompresji 1.6 TB - 30 sztuk. 2) Wtyk RJ45 na kabel UTP (linka /drut) z nakładką (kapturkiem) przezroczysty bezbarwny - uniwersalna końcówka służąca do łączenia różnego typu sprzętu sieciowego (routerów, switchy, itp.) grubość złocenia styków min. 6 ?m 8 styków - ilość: 100 sztuk 3) Pamięć RAM 8GB do laptopa Fujitsu EM D9510. Dopuszczamy konfigurację z dwoma modułami (2x4GB) - 2 komplety. 4) Bateria do laptopa Fujitsu EM D9510 z co najmniej 6 miesięczną gwarancją - 2 sztuki 5) Hub USB aktywny - 10 sztuk - Zgodny z normą USB 2.0 przy czym napięcie dostarczane przez każdy port musi być nie mniejsze niż 5V (bez względu na napięcie uzyskiwane z portu USB komputera) - Minimum 4 porty USB typu AF - Zabezpieczenie przed przepięciami magistrali na każdym porcie - Plug & Play - Zgodny z MS Windows 7/8 - Dołączony zasilacz; 6) Płyty Blu-Ray - 50 sztuk - Pojemność pojedynczej płytki: 50 GB - Prędkość zapisu danych co najmniej 6x - Płyty z warstwą ochronną przed zanieczyszczeniami i zadrapaniami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Licencja na oprogramowanie antywirusowe NOD32: Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe ESET Endpoint Antywirus NOD32 dla stacji roboczych i serwerów plików dla 200 użytkowników oraz konsolę administracyjną na okres 2 lat począwszy od dnia 17.10.2015 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESET - PC Wojciech Kondratowicz - Kucewicz i Adam Zams Spółka jawna, ul. Ochotnicza 6, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19189,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Przedłużenie gwarancji i umowy serwisowej na okres 12 miesięcy na serwery typu BLADE, półkę BLADE oraz switche SAN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOMEX Sp. z o. o., ul. wesoła 19B, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18480,36

  • Oferta z najniższą ceną: 18480,36 / Oferta z najwyższą ceną: 25584,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.