eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresieGlazurnik dla 15 osób, Monter-konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej dla 24 osób w II grupach po 12 osób, Pracownik remontowo-budowlany dla 30 osób w II grupach po 15 osób, Kucharz małej g

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Chełm: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresie: Glazurnik dla 15 osób, Monter-konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej dla 24 osób w II grupach po 12 osób, Pracownik remontowo-budowlany dla 30 osób w II grupach po 15 osób, Kucharz małej gastronomii dla 36 osób w III grupach po 12 osób, Cukiernik dla 15 osób
Numer ogłoszenia: 96461 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie , Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627697, faks 082 5627668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.chelm-samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresie: Glazurnik dla 15 osób, Monter-konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej dla 24 osób w II grupach po 12 osób, Pracownik remontowo-budowlany dla 30 osób w II grupach po 15 osób, Kucharz małej gastronomii dla 36 osób w III grupach po 12 osób, Cukiernik dla 15 osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego kod CPV 80530000-8 Szkolenia będą realizowane dla osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy oraz Europejskiego Funduszu Społecznego Wymagania zamawiającego: Zajęcia powinny odbywać się: - w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, - w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, - w godz. 8.00 - 18.00 ( 6 godzin zegarowych zajęć dziennie) - w formie zajęć teoretycznych i praktycznych - na terenie Miasta Chełm Każdy kurs musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym Terminy szkoleń każdorazowo będą ustalane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu, harmonogram szkolenia (sporządzony wg podanego wzoru) na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu. Wskazane terminy realizacji w opisach szkoleń są tylko terminami przewidywanymi a niewiążącymi. Wiążący termin rozpoczęcia szkolenia grupowego to 10 dni od dnia przekazania informacji Wykonawcy o rozpoczęciu szkolenia a termin zakończenia wynika z harmonogramu przedstawionego na trzy dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji (wg otrzymanego wzoru) obejmującej: - indywidualne listy obecności uczestników szkolenia; - dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; - imienne indywidualne potwierdzenie otrzymanych posiłków - imienny wykaz potwierdzający odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych przez uczestników szkolenia; - rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia; - protokół z egzaminu Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do wynagrodzenia za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: - nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie; - przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych; - innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: - oryginału ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; - imiennych wykazów osób, które ukończyły szkolenie; - imiennych wykazów osób, które nie ukończyły szkolenia; - list obecności - kserokopii protokołu z egzaminu poświadczonych za zgodność z oryginałem; - kserokopii wszystkich zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczonych za zgodność z oryginałem; - oryginału imiennego wykazu potwierdzającego odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych przez uczestników szkolenia; - oryginału imiennych potwierdzeń otrzymanych posiłków - innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy ,tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć. W przypadku, gdy instytucja szkoleniowa nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych na terenie Miasta Chełm, należy dołączyć do formularza ofertowego dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć. Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem kursu. Osoba ta musi przebywać (przez okres trwania kursu) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym. Kierownikiem - koordynatorem nie może być osoba prowadząca zajęcia podczas kursu. Wymagany program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 winien zawierać informacje określone w rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315),tj.: - nazwę i zakres szkolenia; - czas trwania i sposób organizacji szkolenia; - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; - cele szkolenia; - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych - sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Program szkolenia opracowany w zgodzie z powyższymi założeniami przedstawia wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na dwa dni przed podpisaniem umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 3 szkolenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączeniu dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie: - dla kursu glazurnik: maszyna do cięcia glazury 2 szt., poziomica 2 szt., szpachelki 5szt, kielnia 5 szt., wiertarka z mieszadłem 2 szt., wiertarki udarowe 1 szt., -dla kursu monter konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej: gwintownica do rur 2 szt., piłki do cięcia 3 szt., klucze do rur 2 komplety, -dla kursu pracownik remontowo-budowlany: maszyna do cięcia glazury 2 szt., poziomica 2 szt., szpachelki 5szt, kielnia 5 szt., wiertarka z mieszadłem 2 szt., wiertarki udarowe 1 szt., łaty aluminiowe, łaty prowadzące drewniane -dla kursu kucharz małej gastronomii: sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, będący wyposażeniem pracowni gastronomicznej, m.in.: szafa mrożnicza, stanowisko ze zlewem do wstępnej obróbki warzyw, stół do czystej obróbki warzyw, stół do obróbki wyrobów mącznych, stół do obróbki ryb , stół do obróbki mięs, kuchnie gazowe czteropalnikowe z piekarnikami konwekcyjnymi, lodówko - zamrażarki, regał ociekowy na umyty sprzęt kuchenny, basen do mycia garnków i sprzętu kuchennego, zmywarka gastronomiczna z wyparzaniem z podstawą i pompami dozującymi płyny, garnki, patelnie, zestawy przyborów kuchennych (tarki, skrobaki do ryb, ubijaki do ziemniaków, cedzak, sito, naświetlacz do jaj, waga), zestawy noży, zestawy noży dekoracyjnych, nóż jarzyniak, tace antypoślizgowe, zastawy stołowe, zastawy szklane, robot kuchenny, maszynka do mięs, mikser ręczny -dla kursu cukiernik: sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, będący wyposażeniem pracowni gastronomicznej, m.in.: szafa mrożnicza, stół do obróbki wyrobów mącznych, kuchnie gazowe czteropalnikowe z piekarnikami konwekcyjnymi, lodówko - zamrażarki, regał ociekowy na umyty sprzęt kuchenny, basen do mycia garnków i sprzętu kuchennego, zmywarka gastronomiczna z wyparzaniem z podstawą i pompami dozującymi płyny, garnki, patelnie, zestawy przyborów kuchennych (tarki, cedzak, sito, naświetlacz do jaj, waga), zestawy noży, zestawy noży dekoracyjnych, tace, zastawy stołowe, zastawy szklane, robot kuchenny, mikser ręczny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla kursu glazurnik: 2 osoby posiadające wykształcenie średnie budowlane, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu budownictwa, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy -dla kursu monter konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej: 2 osoby posiadające wykształcenie średnie budowlane, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu budownictwa, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy - dla kursu pracownik remontowo-budowlany: 2 osoby posiadające wykształcenie średnie budowlane, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu budownictwa, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy -dla kursu małej gastronomii: 2 osoby posiadające wykształcenie średnie gastronomiczne udokumentowane doświadczenie wprowadzeniu szkoleń z zakresu gastronomii, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy - dla kursu cukiernik: 2 osoby posiadające wykształcenie średnie gastronomiczne udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu gastronomii, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Program szkolenia - 10
  • 3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
  • 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chelm.samorzady.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie, Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm p.172, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm p.164.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia w zakresie:Pracownik remontowo-budowlany, Kucharz małej gastronomii Cukiernik - realizowane są w ramach projektu systemowego pn. Aktywni na rynku pracy-Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie -Monter konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Monter konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej finansowane ze środków Funduszu Pracy, liczba godzin szkolenia:210 godzin zegarowych, liczba osób do przeszkolenia 24 (dwie grupy 12 osobowe).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 10
    • 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakosci usług - 10
    • 4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Pracownik remontowo-budowlany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu systemowego Aktywni na rynku pracy finansowane z EFS,liczba godzin szkolenia 320, liczba osób do przeszkolenia 30 osób w 2 grupach po 15 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 10
    • 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie-Glazurnik finansowane ze środków Funduszu Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Glazurnik finsnsowane ze środków Funduszu Pracy , liczba godzin szkolenia 150 godzin zegarowych, liczba osób do przeszkolenia 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 10
    • 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certfikatu jakości usług - 10
    • 4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kucharz małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych finansowane ze Srodków Europejskiego Funduszu Społecznego, liczba godzin szkolenia 170, liczba osób do przeszkolenia 36 osób w 3 grupach po 12 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 10
    • 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie - Cukiernik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkolenia zawodowego - Cukiernik finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, liczba godzin szkolenia 210, liczba osób do przeszkolenia 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Program szkolenia - 10
    • 3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
    • 4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.