eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Kapitalny remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Wodzisław Śląski: Kapitalny remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1.
Numer ogłoszenia: 96432 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. , ul. Szkolna 1, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4554056, faks 32 455 4056.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonomik.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kapitalny remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont wnętrza sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Szkolnej 1. Ogólny zakres robót: - Roboty rozbiórkowe: demontaż sprzętu sportowego, rozbiórka podłogi z klepki parkietowej wraz z konstrukcją ślepej podłogi, demontaż stolarki drzwiowej, skucie uszkodzonych tynków, wykucia w ścianach z cegły i posadzce betonowej, usunięcie starych powłok malarskich, demontaż wywietrzników dachowych, wywóz odpadów budowlanych, itp.; - Montaż i demontaż rusztowań ramowych warszawskich przyściennych i przesuwnych; - Roboty murarskie: ścianki osłonowe z cegły klinkierowej gr. 65 mm (273,8 m2) zbrojone i kotwione do ścian istniejących, uzupełnienia ścian z cegły pełnej, likwidacja otworów wentylacyjnych w stropodachu, wbudowanie prefabrykowanych nadproży drzwiowych, uzupełnienie tynków, gładź gipsowa na zamurowaniach i zabetonowaniach; - Montaż stolarki drzwiowej aluminiowej: drzwi jednoskrzydłowe pełne, drzwi dwuskrzydłowe - jedno skrzydło pełne, drugie przeszklone szkłem bezpiecznym, wraz z ościeżnicą, okuciami i akcesoriami, - Montaż okien z PCV w otworach widowni: trzyskrzydłowe rozwierane, przeszklone szkłem bezpiecznym, z ościeżnicą, okuciami i akcesoriami; - Malowanie antykorozyjne konstrukcji stalowej nośnej stropodachu emalią chlorokauczukową; - Malowanie pozostałych ścian i sufitu farbami lateksowymi i akrylowymi; - Skrócenie i renowacja istniejącej obudowy grzejników, drewnianej na ramie stalowej; - Wykonanie posadzki sportowej o pow. 433 m2: klepka parkietowa dębowa gr. 22 cm, klasa 1, montowana na gwoździe do ślepej podłogi z desek ułożonej na ruszcie sprężystym. Parkiet wykończony profesjonalnym lakierem do parkietów w obiektach sportowych. Malowanie linii boiskowych i loga farbą do liniowania; - Wyposażenie sali w sprzęt sportowy (dostawa i montaż): drabinki gimnastyczne podwójne, bramki drewniane do piłki ręcznej, tablice z płyty laminowanej wraz z wysięgnikami stalowymi naściennymi i obręczą z siatką do koszy, słupki aluminiowe z tulejkami i pokrywami do siatkówki wraz z siatką. - Montaż siatek ochronnych z polipropylenu na oknach i przewodach wentylacyjnych; - Malowanie renowacyjne ścian i sufitu farbami akrylowymi oraz malowanie olejne lamperii, drzwi i krat drzwiowych w korytarzu widowni; - Ułożenie posadzek płytkowych w korytarzu widowni. Pełny zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony w projekcie budowlano - wykonawczym (opis techniczny, część rysunkowa), przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy poniesienie wszystkich kosztów związanych z: a) osuszaniem istniejącego podłoża betonowego i pomieszczenia sali w celu uzyskania wymaganej przy robotach parkieciarskich wilgotności względnej i dochowania umownego terminu zakończenia robót, b) sprawdzeniem przez mistrza kominiarskiego drożności istniejącego przewodu kominowego wentylacyjnego, c) opracowaniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opracowaniem harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, e) zorganizowaniem zaplecza socjalnego i jego utrzymaniem, f) utylizacją materiałów rozbiórkowych (gruz, elementy drewniane) i pozostałych odpadów. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały oraz minimum 12 miesięcznej na sprzęt sportowy zakupiony przez Wykonawcę zgodnie z gwarancją producenta, licząc od dnia odbioru końcowego,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w terminie składania ofert, tj. do dnia 17.05.2011r. do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 (jednego) zamówienia, którego przedmiotem było wykonanie lub wymiana posadzki parkietowej o powierzchni minimum 300 m2 w obiekcie sportowym oraz co najmniej 1 (jednego) zamówienia dotyczącego wykonania ściany elewacyjnej osłonowej z cegły klinkierowej, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazana robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (np. referencje, protokół odbioru). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wykaz podstawowych materiałów budowlanych równoważnych wraz z dokumentami określającymi ich parametry techniczne oraz dokumentami dopuszczającymi je do obrotu i stosowania w budownictwie, celem potwierdzenia równoważności materiałów oferowanych przez wykonawcę z materiałami dobranymi przez projektanta;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa; 2) kosztorys ofertowy w formie kalkulacji uproszczonej; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy (w razie wymagalności).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty jedynie w trybie art. 144 ustawy Pzp pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty w niżej opisanych przypadkach: a) Zmiana terminu zakończenia realizacji umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających zewnętrznych warunków atmosferycznych trwających ponad 7 kolejnych dni (wysoka, ponad 80% wilgotność względna powietrza, wysoka temperatura powietrza ponad +30oC), mających negatywny wpływ na mikroklimat w remontowanym pomieszczeniu w zakresie w/w parametrów, i pomimo zastosowanego osuszania mechanicznego oraz działającej wentylacji mechanicznej, nie można uzyskać wilgotności i temperatury wymaganej przy prowadzeniu robót posadzkarskich z parkietu. Wartości w/w parametrów powietrza zewnętrznego powinny być udokumentowane odczytami lokalnych stacji meteorologicznych. Przedłużenie terminu wykonania umowy, o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót pod warunkiem, że utrudnienia te zostaną odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, opóźniającego lub wstrzymującego realizację robót podstawowych. Zmiana terminu wykonania robót o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót podstawowych. c) Zmiana kierownika robót pod warunkiem, że nowa osoba, której zostanie powierzone kierowanie robotami będzie spełniała wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ; Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. d) Zmiana podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia; Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. e) Wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji, gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia; Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. f) Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości, przy zachowaniu przepisu art. 148 ustawy Pzp. Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian. 2. Zmiany określone w pkt. 1 wprowadzone będą przez zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy ze wskazaniem okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych przesłanek, niezwłocznie po ich zaistnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ekonomik.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych im. O. Langego, ul. Szkolna 1, 44-300 Wodzisław Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 11:00, miejsce: sekretariat, pokój nr 7, Zespołu Szkół Ekonomicznych im. O. Langego w Wodzisławiu Śl., ul. Szkolna 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.