To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 96405 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.
Wisznia Mała: Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505468-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 85292-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznia Mała, krajowy numer identyfikacyjny
93193489700000, ul.
ul. Wrocławska
9,
55114
Wisznia Mała, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 127 025, faks
713 127 068, e-mail
s.hermann@wiszniamala.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiszniamala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIOŚ.271.10.17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała w ramach zadania: Zadanie 1*-wykonywanie remontów cząstkowych oraz budowa urządzeń BRD i prace interwencyjne, Zadanie 2* -polepszenie parametrów technicznych odcinków dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej/frezowej, ze znacznym stopniem zużycia. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: ZADANIE 1* - wykonywanie remontów cząstkowych oraz budowa urządzeń BRD i prace interwencyjne a) Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej asfaltowej/frezowej - roboty przygotowawcze b) Remont cząstkowy nawierzchni gruntowej/tłuczniowej - miejscowe uzupełnienie ubytków nawierzchni tłuczniem kamiennym do głębokości 10 cm oraz zagęszczenie mechaniczne. c) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej/frezowej poprzez zastosowanie masy bitumicznej na zimno - wyboje do głębokości 4 cm, oraz jej mechaniczne zagęszczenie. W przypadku wystąpienia większych głębokości wybojów - uzupełnienie warstwy podbudowy materiałem kamiennym. d) Wykonywanie karczowania oraz przecinki drzew i krzewów znajdujących się przy drodze i zagrażających bezpieczeństwu ruchu e) Ręczne plantowanie poboczy i skarp w celu zapewnienia odwodnienia jezdni f) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 8/10 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. g) Przestawienie krawężników kamiennych wtopionych na podsypce cementowo - piaskowej h) Wykonanie progów zwalniających gruntowych, na ławie betonowej, i) Wykonanie progów zwalniających wykonanych z kostki brukowej na ławie betonowej, ZADANIE 2* - polepszenie parametrów technicznych odcinków dróg gminnych, o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej ze znacznym stopniem zużycia. a) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV, głębokość korytowania do 20 cm b) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem c) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wraz z profilowaniem i mechanicznym zagęszczeniem - warstwa dolna o grubości 15 cm -przy użyciu materiału Wykonawcy d) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wraz z profilowaniem i mechanicznym zagęszczeniem - warstwa dolna o grubości 15 cm - przy użyciu materiału Zamawiającego, zlokalizowanego w Szymanowie e) Wykonanie podbudowy z gruzu betonowego, wraz z profilowaniem i mechanicznym zagęszczeniem - warstwa dolna o grubości 20 cm - przy użyciu materiału Wykonawcy f) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wraz z profilowaniem i mechanicznym - warstwa górna o grubości 8 cm - przy użyciu materiału Wykonawcy g) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wraz z profilowaniem i mechanicznym - warstwa górna o grubości 8 cm - przy użyciu materiału Zamawiającego, zlokalizowanego w Szymanowie h) Wywóz urobku z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość do 10 km i) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych z wypełnieniem spoin piaskiem - materiał Zamawiającego, wraz z dostawą na miejsce budowy - materiał Wykonawcy j) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych z wypełnieniem spoin piaskiem - materiał Zamawiającego, wraz z dostawą na miejsce budowy - materiał Wykonawcy 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja przetargowa: 1) Specyfikacje technicznej wykonania i odbioru robót (SST), 2) Książka przedmiarów, 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami. 4. Warunki realizacji zamówienia 1) Orientacyjną wielkość remontowanych nawierzchni podano w przedmiarze robót. 2) Rzeczywista ilość remontów nawierzchni będzie uzależniona od stanu technicznego nawierzchni. 3) Wykaz przedstawionych materiałów potrzebnych do wykonania remontu cząstkowego zawiera SST. 4) Realizacja przedmiotu umowy określonego w ust. 1 polegać będzie na każdorazowym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zleceniu Wykonawcy wykonania określonych robót, zwanemu w dalszej części umowy "zleceniem jednostkowym". 5) Każdorazowo zlecenia jednostkowe określające zakres rzeczowy robót, przewidywaną szacunkową wartość robót, miejsca ich wykonania będą przesłane do Wykonawcy za pomocą faksu, poczty elektronicznej, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub nastąpią przez odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ustalonego w zleceniu zakresu rzeczowego oraz szacunkowej wartości robót. Każde przekroczenie wartości szacunkowej o 10 % wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym 7) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 8). Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 poz. 1570 ) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) 9). Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 10) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ZADANIE 1* - wykonywanie remontów cząstkowych oraz budowa urządzeń BRD i prace interwencyjne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85682.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 97925.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE 2* - polepszenie parametrów technicznych odcinków dróg gminnych, o nawierzchni gruntowej/tłuczniowej ze znacznym stopniem zużycia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT82750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 97 924.61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WISZNIA MAŁA
więcej: przetargi WISZNIA MAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.