Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Rzeszów: Dostawa artykułów BHP (papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie) dla O/ZUS w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 96400 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów BHP (papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie) dla O/ZUS w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie dla O/ZUS w Rzeszowie szczegółowo określonych poniżej. 1. Ręczniki papierowe o wymiarach : szerokość 230mm x długość 245-230 mm; 4000 ręczników w kartonie /po złożeniu 245-230 x max 120 mm/ z papieru makulaturowego, wodotrwałego składanego w Z tj. w sposób pozwalający na samoczynne wysuwanie się z dozownika kolejnego ręcznika przy pobraniu poprzedniego. Ręczniki jednowarstwowe, gofrowane, kolor naturalny. W/w. ręczniki muszą być bezzapachowe. O/ZUS Rzeszów, Inspektoraty: Tarnobrzeg, Mielec, Leżajsk, St. Wola, Przeworsk, Jarosław, Przemyśl, BT Lubaczów - 1 896 szt. kartonów 2. Mydło toaletowe w płynie zagęszczone , naturalne pH, perłowe, w pojemnikach o pojemności 5l. Zawierające pochodne lanoliny, kolagen, i inne substancje zapobiegające wysuszaniu skóry. Posiadające atest PZH lub aktualne zezwolenie uprawniające do jego obrotu w handlu. O/ ZUS Rzeszów, Inspektoraty: Tarnobrzeg, Mielec, St. Wola, Przeworsk, Przemyśl, Jarosław, BT Lubaczów - 592 szt. pojemników 3. Papier toaletowy z papieru makulaturowego, dwuwarstwowy o ciężarze rolki min 0,40 kg ; długości min 80 mb, szer. 9 cm . Papier nawinięty na rolce fi 6 cm. Papier gofrowany, w kolorze naturalnym . Papier powinien lekko rozwijać się w pojemniku o średnicy 190 mm. O/ZUS Rzeszów Inspektoraty: Tarnobrzeg, Mielec, Leżajsk, St. Wola - 11 980 szt. 4. Papier toaletowy makulaturowy w kolorze naturalnym - jednowarstwowy, nawinięty na rolkę fi 6 cm. Długość wstęgi min.300 m. Szerokość wstęg 9cm. Waga rolki min 0,9 kg. Papier powinien lekko rozwijać się w pojemniku o średnicy 300 mm Inspektoraty Przeworsk, Jarosław, Przemyśl, BT. Lubaczów - 1 840 szt. Całość zamówienia będzie realizowana w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2014 r. Dostawy towaru będącego przedmiotem umowy będą realizowane partiami zgodnie ze zleceniem oraz zgodnie ze specyfikacją dostaw w terminie do dwóch tygodni od daty zlecenia dostawy przekazywanym w formie : elektronicznej emailem lub faksem lub pisemnej Kupujący zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostaw w poszczególnych kwartałach oraz do zmniejszenia zamawianego towaru maksymalnie o 20% w stosunku do całości zamówienia W przypadku przejęcia obowiązku dostarczania papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych przez firmę wykonującą usługi sprzątania budynków Kupującego, Kupujący zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części przedmiotu umowy bez ograniczeń. Wykonawca na dostarczony towar zobowiązany jest do udzielenia min. jednorocznej rękojmii i gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.71.19.00 - Mydło 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi dodatkowo zawierać następujące dokumenty: 1. formularz ofertę wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno - organizacyjnych w ZUS w tym np. przejęcie obowiązku dostarczania papieru toaletowego, mydła w płynie i ręczników papierowych przez firmę wykonującą usługi sprzątania budynków Zamawiającego, zmiany siedziby jednostki terenowej Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12
35-075 Rzeszów pok. Nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12 35-075 Rzeszów pok. Nr 26 Dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
- Dostawa pomp wspomagających krążenie
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Zakup sprzętu drukującego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa środków higienicznych
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.