eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa specjalistycznego samochodu do obsługi akcji związanych z wkraczaniem dzikiej zwierzyny, w tym głównie dzików na teren m.st. Warszawy wraz z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2017-06-13

Ogłoszenie nr 96397 - 2017 z dnia 2017-06-13 r.

Warszawa: Zakup i dostawa specjalistycznego samochodu do obsługi akcji związanych z wkraczaniem dzikiej zwierzyny, w tym głównie dzików na teren m.st. Warszawy wraz z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Miejskie - Warszawa, krajowy numer identyfikacyjny 14091025100000, ul. ul. Korkowa 170A, 04-549 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 612-25-60, faks 22 610-38-29, e-mail malczyk@lasymiejskie.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): https://lasymiejskie.waw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa specjalistycznego samochodu do obsługi akcji związanych z wkraczaniem dzikiej zwierzyny, w tym głównie dzików na teren m.st. Warszawy wraz z wyposażeniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.260.05.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu specjalistycznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w tzw. specyfikacji technicznej (dokument w załączeniu), w tym: a) zakup jednego samochodu, fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2017 r., b) wykonanie zabudowy specjalistycznej na ww. samochodzie, przy czym Dostawca przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest do: wykonania opracowania graficznego zabudowy i elementów wyposażenia samochodu specjalistycznego, zgodnie z parametrami technicznymi zawartymi w specyfikacji technicznej- w 4 egzemplarzach papierowych oraz w wersji elektronicznej (format pdf oraz dxf), w tym: - przekrój poprzeczny i podłużny zabudowy (ściany, dach, podłoga oraz rama pośrednia), - przekrój poprzeczny i podłużny części załadowczej zwanej schowkiem na narzędzia, - mocowanie półek i szuflad w schowku na narzędzia, - przekrój poprzeczny i podłużny schowka na broń, - przekrój poprzeczny i podłużny drzwi tylnych oraz drzwi od schowka na narzędzia, - przekrój poprzeczny i podłużny ramienia teleskopowego, - mocowanie ramienia teleskopowego, - mocowanie wyciągarki elektrycznej na wysuwanym ramieniu, - mocowanie wyciągarki elektrycznej z przodu pojazdu, - instalacja wentylatora w dachu zabudowy, - klatki do przewozu dzików. c) doposażenie auta w dodatkowe wyposażenie ww. samochodu - zgodnie ze specyfikacją techniczną. 2) Opracowanie graficzne musi zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe, kosztowe. 3) Opracowanie graficzne musi być na etapie sporządzania konsultowane i uzgadniane przez Dostawcę z Zamawiającym. 4) Wyposażenie oraz parametry techniczne oferowanego modelu samochodu nie wymienione w specyfikacji technicznej nie mogą być gorsze niż w standardowej wersji tego modelu dostępnej w ofercie publicznej. 5) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz z zachowaniem najwyższej staranności. 6) Dostawca musi uzyskać, własnym staraniem i na własny koszt, wszystkie wymagane przepisami prawnymi opinie, uzgodnienia oraz pozwolenia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34114000-9
Dodatkowe kody CPV: 34113000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243902.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CONCEPT sp. z o.o. , biuro@team-concept.pl, al. Gen. W. Andresa 591, 43-300, Bielsko-Biała, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241080,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, dlatego nie było ofert z najniższą jak i z najwyższą ceną/kosztem - negocjacje prowadzono tylko z jednym wykonawcą.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Dwa poprzednie postępowania w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zakończyły się ich unieważnieniem zgodnie z art. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w przedmiotowych postępowaniach nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Zachodzi przesłanka o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.