eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › remont dachu nad budynkiem Szkoły Podstawowej nr 12 w Piotrkowie Tryb. przy ul. Belzackiej 104/106



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Piotrków Trybunalski: remont dachu nad budynkiem Szkoły Podstawowej nr 12 w Piotrkowie Tryb. przy ul. Belzackiej 104/106
Numer ogłoszenia: 96366 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Belzacka 104/106, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6466858, fax 044 6466858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp12.switch.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dachu nad budynkiem Szkoły Podstawowej nr 12 w Piotrkowie Tryb. przy ul. Belzackiej 104/106.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu nad budynkiem Szkoły Podstawowej nr 12 w Piotrkowie Tryb. Kod CPV - 45000000-7 Lokalizacja: ul. Belzacka 104/106 w Piotrkowie Tryb., działka nr ew.11/10 obręb 28 Zakres rzeczowy obejmuje: zerwanie zużytego pokrycia papowego, reperacja podłoża, wymiana obróbek blacharskich, wymiana instalacji odgromowej, pokrycie powierzchni dachu papą termozgrzewalną. Szczegółowy zakres robót ujęto w przedmiarze robót. Wymagania ogólne wykonania robót: - przed przystąpieniem do przetargu należy koniecznie dokonać wizji lokalnej w terenie i na obiekcie w miejscu realizacji przedmiotowego zamówienia, - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym, - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: * Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. * Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - w przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową i wpłynie to na niezadowalającą jakość elementu budowli, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a roboty rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy, - w czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały niezbędne do ochrony robót, zapewniając bezpieczeństwo pieszych, - koszty zabezpieczenia terenu budowy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną, - wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i ostatecznego odbioru robót, - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Posiadają uprawnienia budowlane do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (PB art. 12) oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat nie mniej niż 3 prace o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 - Prawo zamówień publicznych (ust. 1 i 2) Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, który w wyznaczonym terminie nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeśli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty, według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg załącznika nr 1). 2. Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót do SWIZ. 3. Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz z zapłatą należności z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne (wg załącznika nr 3). 6. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4). 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (PB art. 12) oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykaz podwykonawców wraz ze wskazaniem części zamówienia, którą będzie realizował (wg załącznika nr 5). 9. Wykaz prac odpowiadających przedmiotowi i wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000 zł brutto realizowanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - min 3 prace (wg załącznika nr 5). 10. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), oferent może zastrzec, że nie mogą być one udostępniane poprzez złożenie oświadczenia (wg załącznika nr 6) Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zastały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp12.switch.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sp12.switch.pl lub sekretariat Szkoły Podstawowej nr 12, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Belzacka 104/106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej nr 12, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Belzacka 104/106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.