eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowo- budowlane w zakresie wymiany pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, wymiany umywalek, wymiany grzejników, licowanie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi w umywalniach Internatu ZSKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-01

Rzeszów: Roboty remontowo- budowlane w zakresie wymiany pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, wymiany umywalek, wymiany grzejników, licowanie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi w umywalniach Internatu ZSKU.
Numer ogłoszenia: 96315 - 2013; data zamieszczenia: 01.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego , ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 8520943, faks 0-17 8520943.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsku.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo- budowlane w zakresie wymiany pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, wymiany umywalek, wymiany grzejników, licowanie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi w umywalniach Internatu ZSKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - na piętrach +1, +2, +3 i +4 - umywalnie zbiorowe: demontaż koryt umywalkowych i wpustów podłogowych, demontaż baterii umywalkowych w remontowanych pomieszczeniach umywalni zbiorowych, odsłonięcie pionów kanalizacji sanitarnej i wodociągowych, wymiana pionów kanalizacji sanitarnej z podejściami do umywalek i wpustów podłogowych, wymiana pionu wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej z podejściami do baterii umywalkowych, wymiany grzejników c.o., rozebranie płytek i skucie posadzek, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, wykucie ościeżnic stalowych Ipiętro, wykonanie nowych posadzek wraz z izolacją i ułożenie płytek o wymiarach 30x30 cm., licowanie ścian płytkami, wbudowanie luster nad umywalkami nablatowymi, zabudowa pionów kanalizacyjnych i wodociągowych oraz wentylacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi , montaż nowych ościeżnic wraz z stolarką drzwiową I piętro, dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, montaż blatu betonowego licowanego płytkami ceramicznymi i wbudowanie w blatach nowych umywalek nablatowych z bateriami czasowymi, montaż umywalek z bateriami z wysoką wylewką i montaż podejść do pralki w wydzielonych częściach umywalni, montaż wpustów podłogowych, wymiana grzejników żeliwnych na stalowe, wymiana instalacji wentylacyjnej wraz z wentylatorem dachowym i instalacją elektryczną zasilającą wentylator, wymiana i przesunięcie opraw oświetleniowych i kontaktów, montaż nowych kontaktów, dołożenie i wymiana przewodów elektrycznych - na parterze - sanitariaty ogólny i dla pracowników : wymiana rur wodociągowych z podejściami do misek ustępowych, umywalek i pisuarów, licowanie ścian płytkami, ułożenie płytek posadzkowych, montaż nowej stolarki drzwiowej, wymiana grzejników, montaż misek ustępowych kompaktowych, umywalek i pisuarów przygotowanie ścian i sufitu do malowania i malowanie pomieszczeń. - na parterze i piętrach +1, +3 - pokoje : odsłonięcie pionów kanalizacji sanitarnej i wodociągowych, wymiana pionów kanalizacji sanitarnej z podejściami do umywalek , wymiana pionu wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej z podejściami do baterii umywalkowych, rozebranie płytek i skucie posadzek, rozebranie wykładziny ściennej z płytek lub skucie tynku wg sytuacji, rozebranie części podłogi, wykonanie nowych posadzek wraz z izolacją i ułożenie płytek o wymiarach 30x30 cm., licowanie ścian płytkami w części dla zrobienia fartuchów ściennych i posadzkowych przy umywalkach, zabudowa pionów i poziomów kanalizacyjnych i wodociągowych płytami gipsowo-kartonowymi.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), - ocena spełnienia tego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), - ocena spełnienia tego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) , Dokument stwierdzający, że kierownik robót który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane , do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz przedstawi przynależność do Izby Inżynierów budownictwa, zał. nr 6 do SIWZ, - ocena spełnienia tego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) , Dokument stwierdzający, że kierownik robót który będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane , do kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz przedstawi przynależność do Izby Inżynierów budownictwa, zał. nr 6 do SIWZ, - ocena spełnienia tego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku, ubiegający się o udział w niniejszym postępowaniu musi wykazać poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz dołączy polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - ocena spełnienia tego warunku wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP Załącznik nr 12 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w przypadku wystąpienia robót dodatkowych przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowych i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na wskutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsku.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, pok. nr. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie Adres: ul. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów, pok. nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.