eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Przebudowa nawierzchni drogi biegnącej przez Piękocin wraz z odwodnieniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-19

Milicz: Przebudowa nawierzchni drogi biegnącej przez Piękocin wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 96288 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57138 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3804317, faks 71 3841119.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi biegnącej przez Piękocin wraz z odwodnieniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi biegnącej przez Piękocin wraz z odwodnieniem (dz. nr 327 i 320 AM -1 obręb Piękocin). OBIEKT: Droga gminna w Piękocinie (dz. nr 327 i 320 AM-1 obręb Piękocin). PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi - droga gminna klasy D - kategoria ruchu - KR 1 - prędkość projektowa - Vp = 30 km/h - dopuszczalny nacisk na oś - 100 kN PARAMETRY FIZYCZNE działka nr 327 - długość projektowanej drogi - 832,00 m - szerokość jezdni - 5,00 m - szerokość pobocza utwardzonego - 0,50 m - powierz. projektowanej jezdni - 4 160,00 m2 - powierzchnia zjazdów dz. nr 327 - 404,40 m2 - powierzchnia zatoki autobusowej - 86,40 m2 - skrzyżowanie - km 0+497 36,50 m2 - korytka ściekowe - 728,00 m działka nr 320 - długość projektowanej drogi - 47,00 m - szerokość projektowanej jezdni - 3,50 m - korytka ściekowe - 16,00 m ZAKRES ROBÓT: Droga Istniejącą nawierzchnię tłuczniową 0-63 mm należy uzupełnić w taki sposób aby po uwzględnieniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - gr. 4cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm i kamienia łamanego 0-31,5 mm - gr. 5,0 cm niweleta drogi przebiegała zgodnie z rzędnymi projektowanymi (założenia projektowe mogą ulec zmianie ze względu na odtworzenie drogi po pracach związanych z budową kanalizacji sanitarnej przez poprzedniego Wykonawcę). Może się to wiązać z wbudowaniem dodatkowych ilości tłucznia 0-63 mm. Na odcinkach na których nie były prowadzone roboty kanalizacyjne (cześć dz. nr 320 i 327) robotami kanalizacyjnymi należy wykonać pełną konstrukcję drogi z wykonaniem podbudowy w kamienia łamanego 0-63 mm. Po wykonaniu podbudowy drogi należy ułożyć dwie warstwy betonu asfaltowego grubości po 4 cm każda, tj. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 0/16 i warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 0/12,8. Punkty wysokościowe drogi należy dostosować do wysokości istniejących punktów stałych, wjazdów na posesję oraz w nawiązaniu do istniejących profili dróg sąsiednich. uwzględniając niezbędne jej wyrównanie masą mineralno-bitumiczną do wymaganego profilu poprzecznego i podłużnego oraz dostosowując ją do wysokości istniejącego wjazdu na posesję po lewej i prawej stronie drogi. Projektowane spadki podłużne kształtują się w przedziale od 2,75% do 0,30%. Odprowadzenie wód powierzchniowych Wykonać powierzchniowe odwodnienie jezdni z odprowadzeniem wód opadowych do rowów ściekowych poprzez ścieki betonowe. Połączenie rowów przewidziano za pomocą dwóch przepustów z PVC o średnicy 600 mm, długości 8,0 mb i o średnicy 400 mm, długości 6,0 mb w części zlewni zachodniej. W części zlewni wschodniej za pomocą dwóch przepustów z PVC, pod zjazdem przepustem średnicy 400 mm długości 8,5 mb i pod drogą w miejscu zaznaczonym na projekcie śr. 600 mm i dł. ok. 10 mb . Rozmieszczenie studzienki ściekowej pokazano na planie sytuacyjnym. Dla odprowadzenia wód z nawierzchni należy wykonać korytka ściekowe o wym. 50x50x15 oraz rowy w miejscach nie kolidujących z sieciami, oraz wykonanie utwardzonych poboczy kruszywem łamanym gr. 15 o szerokości 0,50 m. Zjazdy Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego zaprojektowano w pasie drogowym dochodzącym do granicy działki nr 327 z ukosami o wymiarach 1:1 m. Rozmieszczenie i wymiary zjazdów pokazano na planie sytuacyjnym. Konstrukcję, ukształtowanie zjazdów ilustrują przekroje konstrukcyjne części rysunkowej. W ciągu projektowanego odcinka drogi gminnej na działce nr 327 zaprojektowano 27 zjazdów na posesje i teren przyległy. W ciągu projektowanego odcinka drogi gminnej na działce nr 320 zaprojektowano 1 zjazd o nawierzchni gruntowej z przepustem o średnicy 400 mm. Regulacja studni Należy wykonać pionową regulację studzienek dla włazów kanałowych i dostosować rzędną włazu do rzędnej nawierzchni z betonu asfaltowego. Wycinka drzew Wykonawca dokona wycinki drzew zgodnie z załączoną do dokumentacji decyzją na wycinkę nr OŚ.613.36.2014 z dn. 31.08.2015 r. Całą ilość drzewna z wycinki wykonawca przekaże protokolarnie Sołtysowi wsi Piękocin (na potrzeby własne sołectwa) co potwierdzi inspektor na protokole inspektor nadzoru inwestorskiego. W protokole z przekazania drewna sołtysowi wsi Wykonawca określi ilości przekazanego drewna z podziałem na gatunki. Konstrukcja drogi: a. Konstrukcja nawierzchni drogi w działce nr 327 - warstwa ścieralna beton asfaltowy AC 0/12,8 gr. 4,0 cm, - warstwa wiążąca beton asfaltowy AC 0/16 gr. 4,0 cm, - warstwa wyrównawcza z kamienia łamanego 0-31,5 mm gr. 5,0 cm - na części drogi istniejąca podbudowa z kamienia łamanego 0-63 mm gr. 20,0 cm (grubość może ulec zmianie po wykonaniu robót kanalizacyjnych) - grunt b. Konstrukcja nawierzchni drogi w działce nr 320, - warstwa ścieralna beton asfaltowy AC 0/12,8 gr. 4,0 cm, - warstwa wiążąca beton asfaltowy AC 0/16 gr. 4,0 cm, - kamień łamany 0-31,5 mm gr. 5,0 cm - podbudowa z kamienia łamanego 0-63 mm po zagęszczeniu gr. 20,0 cm c. Konstrukcja utwardzonego pobocza o długości 2x300 mb i powierzchni 300,00 m2 - kamień łamany 0/31,5 lub destrukt bitumiczny, gr. 15,0 cm, - grunt d. Konstrukcja utwardzonego pobocza z płytami ściekowymi o długości 728 mb i powierzchni 364,00 m2 - płyta ściekowa betonowa typ. korytkowy 50/50/15 gr. 15,0 cm, - ustawione na kamieniu łamanym 0-31,5, gr. 15,0 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, e. Konstrukcja utwardzonego zjazdu o szerokości 4,00 m i powierzchni 404,40 m2 - warstwa ścieralna beton asfaltowy AC 0/12,8 gr. 6,0 cm, - podbudowa z kamienia łamanego 0-63 mm po zagęszczeniu gr. 20,0 cm Warunku mrozoodporności dla danej konstrukcji nie uwzględniano z uwagi na brak w podłożu gruntów wyraźnie wysadzinowych. Załącznikiem graficznym ilustrującym konstrukcję nawierzchni są przekroje konstrukcyjne zamieszczone w części rysunkowej dokumentacji projektowej. Urządzenia obce W ciągu projektowanej przebudowy w pasie drogowym usytuowane są urządzenia obce nie związane z gospodarką drogową: Urządzenia telekomunikacyjne Na obszarze projektu znajduje się infrastruktura telekomunikacyjna: - linia kablowa ziemna biegnąca wzdłuż nowoprojektowanej jezdni, - kable linii telekomunikacyjnych krzyżujące się z projektowaną jezdnią drogi gminnej, Urządzenia energetyczne: - Linia napowietrzna energetyczna wysokiego napięcia W projektowanej jezdni zlokalizowane są przyłącza wodociągowe śr 32 mm biegnącego wzdłuż projektowanej jezdni z przecięciami poprzecznymi co jakiś czas. Nie przewiduje się kolizji z infrastrukturą podziemną podczas prowadzonych prac. Roboty ziemne i rozbiórkowe W celu wykonania nawierzchni drogi należy wykonać wycinkę drzew i krzewów zaznaczonych i opisanych na planie sytuacyjnym po uzyskaniu odpowiednich uzgodnień. W celu wysokościowego dopasowania projektowanej nawierzchni z istniejącymi nawierzchniami zjazdów na posesje należy wykonać częściową rozbiórkę istniejących nawierzchni zjazdów i wykonanie regulacji wysokościowej. Zasadnicze roboty ziemne związane z wykonaniem koryta pod jezdnię oraz pod zjazdy i skrzyżowania wykonać mechanicznie. Wskaźnik zagęszczenia nasypów i podłoży pod warstwy konstrukcyjne winien wynosić IS=1,00. Pobocza wykonać ręcznie z części gruntu uzyskanego z wykopów pod jezdnię które po wyprofilowaniu należy obsiać trawą. Zasypywane wykopy i przekopy należy zagęścić do wskaźnika IS=1,00. Przedmiot zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: Przebudowa nawierzchni drogi biegnącej przez Piękocin wraz z odwodnieniem opracowanymi przez Zdzisława Kowalczyka prowadzącego działalność pod nazwą: Agencja Obsługi Nieruchomości COVAL 1 Zdzisław Kowalczyk, ul. Osadnicza 29, 56-300 Milicz, oraz zgodny z decyzją na prowadzenie prac archeologicznych, decyzją na wycinkę drzew nr OŚ.613.36.2014 i innymi dokumentami zezwalającymi na realizację inwestycji stanowiącymi Załącznik nr 9 do Specyfikacji. Załączony przedmiar, stanowi część dokumentacji projektowej i jest materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Z uwagi na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotowego zadania, dokumentacja projektowa będąca integralną częścią Specyfikacji, nie obejmuje przedmiaru robót zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Przedmiar robót, wchodzący w skład Załącznika nr 9 do Specyfikacji, określa wyłącznie zakres i wielkość zadania. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót uzupełniających. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można należycie wykonać przedmiotowego zamówienia. Wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną i warunkami technicznymi realizacji zamówienia. Wejście na teren budowy uzależnione będzie od zakończenia prac przez poprzedniego Wykonawcę wykonującego kanalizację sanitarną w przedmiotowej drodze. Przewiduje się, że zakończenie prac kanalizacyjnych nastąpi najpóźniej do połowy maja 2016 roku. W przypadku wystąpienia możliwości wcześniejszego przekazania terenu budowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem o tym fakcie i przekaże plac budowy. Zamawiający załącza do przetargu mapy ze wskazaniem przebiegu kanalizacji sanitarnej. Na fragmentach drogi poza zakresem prac związanych z budową kanalizacji sanitarnej przewiduje się wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych zgodnie z dokumentacją projektową.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe DROGBUD - Gostyń Sp. z o. o., Grabonóg 69b, 63-800 Gostyń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 785031,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 389534,28

  • Oferta z najniższą ceną: 389534,28 / Oferta z najwyższą ceną: 446437,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.