Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-10
Warszawa: Świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (Nr ref. sprawy: ZP/01/12)
Numer ogłoszenia: 9625 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 69 400, faks 22 55 69 403.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. mcs-przychodnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (Nr ref. sprawy: ZP/01/12).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pomocy prawnej na rzecz Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie polegające w szczególności na: 1)przeprowadzanie procedury udzielania zamówień publicznych w trybie przepisu art. 15 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawa Pzp; 2)nadzór formalno - prawny nad prowadzonymi postępowaniami, ze szczególnym uwzględnieniem umów z zakresu zamówień publicznych; 3)sporządzanie opinii prawnych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego; 4)konsultacje prawne w szczególności dotyczące zagadnień z zakresu Prawa zamówień publicznych, także z wykorzystaniem środków komunikacji bezpośredniej, w szczególności telefonicznie i drogą elektroniczną; 5)wykonywanie usługi także w siedzibie Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające obejmują zwiększenie częstotliwości świadczenia usług prawniczych do wartości 15% kwoty zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 00,00 PLN (słownie: 00/100) Wykonawcy składający oferty nie są zobowiązani do wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uprawnienia osób do realizacji pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych oraz przepisów ustawy z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze, a także przepisów regulujących świadczenie pomocy prawnej przez prawników zagranicznych - zgodnie z dopuszczonymi w tych przepisach formami prowadzonej działalności; Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaz usług pomocy prawnej wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług bieżącej obsługi prawnej (między innymi poprzez środki przekazu bezpośredniego) zakładów opieki zdrowotnej lub spółek prawa handlowego wykonujących działalność leczniczą, w zakresie zamówień publicznych, w okresie trwania, co najmniej 24 miesięcy (z zachowaniem ciągłości 24 miesięcy), o wartości powyżej 100 tys. pln brutto; 2. Wykaz usług pomocy prawnej wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ramach, której świadczyli pomoc prawną w zakresie przygotowania i prowadzenia minimum 3. postępowań o zamówienie publiczne w imieniu i na rzecz Zamawiającego w trybie przewidzianym w trybie przepisu art. 15 ustawy, w tym co najmniej jedno powyżej wartości o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy; 3. Wykaz usług pomocy prawnej wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę pomocy prawnej w zakresie zastępstwa procesowego przed sądem powszechnym na rzecz zakładu opieki zdrowotnej w przedmiocie zatrzymania wadium w wyniku którego powództwo zostało oddalone; 4. Wykaz usług pomocy prawnej wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w ramach, której świadczyli pomoc na rzecz Zamawiającego, w co najmniej 3 postępowaniach wszczętych wniesionym odwołaniem do KIO zakończonych pozytywnym wynikiem dla zakładu opieki zdrowotnej oraz w co najmniej 1 postępowaniu przed sądem okręgowym uzyskując wyrok zgodny z interesem Zamawiającego; 5. Wykaz usług pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego - w rozumieniu ustawy, wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przy co najmniej 1 przekształceniu formy organizacyjno - prawnej zakładu opieki zdrowotnej z publicznego na niepubliczny lub przy co najmniej 1 zmianie formy organizacyjno - prawnej poprzez likwidację samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej i przejęcie działalności medycznej przez spółkę prawa handlowego prowadzącą działalność leczniczą; 6. Wykaz usług pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego - w rozumieniu ustawy wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w co najmniej 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, polegającego na wdrożeniu informatyzacji zakładu opieki zdrowotnej, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007r. Nr 14, poz. 89 z późn. zm.) Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaz posiadania minimum 1. komputera przenośnego wraz z aktualnym oprogramowaniem zawierającym system informacji prawniczej; 2. Wykaz posiadania podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu; Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaz personelu Wykonawcy, który świadczył pomoc prawną wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegającą na udziale w negocjacjach ze związkami zawodowymi oraz reprezentowaniu pracodawcy w toczącym się sporze zbiorowym; 2. Wykaz personelu Wykonawcy, który świadczył pomoc prawną wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegającą na zastępstwie Zamawiającego przed sądami powszechnymi (w dwóch instancjach) oraz Sądem Najwyższym w postępowaniu toczącym się na skutek wniesienia powództwa dot. błędu w sztuce lekarskiej, z wynikiem pozytywnym dla Zamawiającego, tj. ze skutkiem oddalenia albo odrzucenia powództwa; 3. Wykaz personelu Wykonawcy, który świadczył pomoc prawną wraz z załączeniem dokumentu/dokumentów potwierdzającego/potwierdzających, że usługi w ww. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegającą na udziale w posiedzeniach Rady Nadzorczej spółki prawa handlowego przez minimum 24 miesiące (z zachowaniem ciągłości usługi); 4. Wykaz personelu Wykonawcy: adwokat/radca prawny, koordynator obsługi u Zamawiającego (minimum 1 osoba), która spełnia następujące wymagania: a) posiadający wpis na listę radców prawnych lub adwokatów; b) wykonujący zawód adwokata/ radcy prawnego, co najmniej 5 lat; c) posiadający, co najmniej 5-letnie doświadczenie, jako radca prawny w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz Zamawiających - zakładów opieki zdrowotnej lub spółek prawa handlowego realizujących działalność leczniczą; d) w okresie ostatniego roku uczestniczył, w prowadzonym postępowaniu o zamówienie publiczne przez pełnomocnika w trybie art. 15 ustawy - wykonując czynności zastrzeżone dla kierownika Zamawiającego, w co najmniej 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; e) uczestniczył w okresie ostatniego roku w negocjacjach w imieniu Pracodawcy ze związkami zawodowymi oraz reprezentował Pracodawcę w toczącym się sporze zbiorowym zgodnie z właściwymi przepisami o rozwiązywaniu sporów zbiorowych; f) w ostatnich 3 latach reprezentował, w co najmniej 10 postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, Zamawiającego, w sprawach zakończonych oddaleniem albo odrzuceniem odwołania, w tym w co najmniej dwóch w imieniu zakładów opieki zdrowotnej; g) w ostatnich 3 latach reprezentował, w co najmniej 1 postępowaniu przed sądem okręgowym w postępowaniach toczących się na skutek wniesienia skargi na wyrok Krajowej Izby Odwoławczej, Zamawiającego, w sprawach zakończonych oddaleniem albo odrzuceniem skargi; h) w ostatnim roku reprezentował osoby obwinione w trybie przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przy czym w co najmniej jednym postępowaniu ze skutkiem uniewinnienia albo na etapie postępowania przed rzecznikiem dyscypliny finansów publicznych - zaniechania skierowania sprawy do komisji orzekającej. 5. Wykaz personelu Wykonawcy: adwokat/radca prawny (minimum 2 osoby), którzy spełnią następujące wymagania: a) radca prawny/adwokat, posiadający wpis na listę radców prawnych lub adwokatów - wykonujący zawód radcy prawnego/adwokata, co najmniej 5 lat oraz posiadający, co najmniej 5 - letnie doświadczenie jako radca prawny/adwokat w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz spółek prawa handlowego, w tym poprzez udział w posiedzeniach organów spółki (przy czym co najmniej przez 24 miesiące w sposób ciągły) oraz brała udział w co najmniej jednym przekształceniu zakładu opieki zdrowotnej w spółkę prawa handlowego lub brała udział przy co najmniej jednej zmianie formy organizacyjno - prawnej poprzez likwidację samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej i przejęcie działalności medycznej przez spółkę prawa handlowego prowadzącą działalność leczniczą; oraz: b) osoba posiadająca wyższe wykształcenie prawnicze, z co najmniej 3 - letnim doświadczenie zawodowym związanym z pomocą prawną na rzecz podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Żadna ze wskazanych przez Wykonawcę osób do realizacji zamówienia nie może pełnić więcej niż 1 funkcji wymienionej przez Zamawiającego. Wykonawca powinien wykazać dysponowanie, co najmniej 3 osobami. Na potwierdzenie powyższego Zamawiający wymaga złożenia pisemnego oświadczenia; w przypadku koordynatora wraz z informacją o postępowaniach, w których brał udział, ze wskazaniem odpowiedniej sygnatury akt lub nazwy ww. postępowań. Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualna opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych); Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 45
- 2 - Usługi zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ - 35
- 3 - Usługi zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1, Prawa zamówień publicznych dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację Umowy, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 4) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 5) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, które nie były znane na etapie wszczynania postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs-przychodnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa Opłata za SIWZ 48,80 zł (brutto).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2012 godzina 08:30, miejsce: 18.01.2012 godzina 08:30, miejsce: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa. Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.