eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Dostawa i montaż wyposażenia kina Bajka w Kluczborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Kluczbork: Dostawa i montaż wyposażenia kina Bajka w Kluczborku
Numer ogłoszenia: 96245 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73525 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluczbork, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4183864, faks 077 418 22 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia kina Bajka w Kluczborku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż niżej wymienionego wyposażenia kina Bajka w Kluczborku: 1) zespół ekranowy w tym: 1 ekran projekcyjny 9x5, 1 automat kurtyny formatowej, 1 kurtyna formatowa, 1 pulpit sterowniczy wraz z montażem, regulacją i szkoleniem obsługi; 2) projektor cyfrowy 3D w tym: 1 projektor cyfrowy, 1 obiektyw projekcyjny, 1 lampa ksenonowa, 1 panel dotykowy, 1 podstawa do projektora, uniwersalna, 1 procesor, 1 serwer kinowy, 1 przystawka 3D, wraz z montażem, regulacją i szkoleniem obsługi; 3) aparatura nagłaśniająca w tym: 1 procesor, 1 monitor kontrolny, 6 wzmacniaczy mocy, 3 głośniki zaekranowe, 1 głośnik superbasowy, 12 głośników surroundowy, 3 wózki pod głośniki z blokadą, 1 szafa metalowa wraz z montażem, instalacją elektroakustyczną, regulacją i szkoleniem obsługi; 4) dostawa i montaż 181 foteli tapicerowanych z numeracją miejsc i rzędów. 5) sprzęt nagłaśniający w tym: 10 kolumn szerokopasmowych - aktywnych, 6 kolumn niskotonowych - aktywnych, 6 kolumn odsłuchowych - monitorów scenicznych, 1 kpl mikser frontowy, 1 kpl mikser monitorowy, 6 mikrofonów wokalowych dynamicznych, 6 mikrofonów dynamicznych uniwersalnych, 2 mikrofony bezprzewodowe, 2 kpl radiotelefonów, 6 Di Box aktywnych, 1 kpl okablowania, 4 skrzynie transportowe kablarki, 2 cyfrowe stageboxy, 4 statywy mikrofonowe niskie, 10 statywów mikrofonowych wysokich, 1 statyw mikofonowy z wysiegnikiem z przeciwwagą, 2 wciągarki łańcuchowe, 1 podwójny odtwarzacz cd-mp3- usb, 1 drabina wraz z montażem, regulacją i szkoleniem obsługi; 6) sprzęt oświetleniowy w tym: 4 głowice ruchome typu wash, 4 głowice ruchome typu spot, 4 reflektory teatralne, 1 interfejs do sterowania oświetleniem, 1 splitter dmx do podziału sygnału wejściowego dmx na 8 wyjść, 1 dimmer, 1 okablowanie, haki, 1 komputer przenośny wraz z montażem, regulacją i szkoleniem obsługi; Szczegółowy zakres zamówienia został określony w projekcie technicznym, przedmiarach robót, wykazach sprzętu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert częściowych. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 38.65.20.00 - Projektory filmowe 38.65.21.00 - Projektory 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Awaco Project Sp. z o.o., Al. Niepodległości 124, 02-577 Warszawa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 871020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1080816,99

  • Oferta z najniższą ceną: 479476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1080816,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.