Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Krosno Odrzańskie: PRZETARG NIEOGRANICZONY
na roboty budowlane - wykonanie konserwacji pomieszczeń w budynku biurowym
w kompleksie koszarowym w Krośnie Odrzańskim. Sprawa nr 15/PN/2013.
Numer ogłoszenia: 96240 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Budżetowa instytucja wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na roboty budowlane - wykonanie konserwacji pomieszczeń w budynku biurowym w kompleksie koszarowym w Krośnie Odrzańskim. Sprawa nr 15/PN/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji pomieszczeń w budynku biurowym nr 20 w kompleksie koszarowym ul. Obrońców Stalingradu 10 w Krośnie Odrzańskim. Budynek nr 20, zlokalizowany jest w kompleksie wojskowym w Krośnie Odrzańskim, piętrowy , podpiwniczony, murowany, kryty dachówką karpiówką. Zakres robót i usług do realizacji: 1). Rozbiórka ścianki działowej 2). Wykonanie ścianki działowej - zamurowanie otworów 3). Skucie glazury ze ścian 4). Wykonanie tynku na ścianach 5). Rozbiórka posadzki cementowej 6). Wylanie i równanie posadzki cementowej 7). Wykucie otworu drzwiowego 8). Wymiana drzwi wewnętrznych 9). Wykonanie gładzi gipsowej sufitów i ścian 10). Malowanie farbą emulsyjną sufitów i ścian 11). Ułożenie paneli podłogowych 12). Montaż opraw oświetleniowych 13). Montaż przewodów i gniazd elektrycznych 14). Montaż wyłącznika ppoż. Instalacji elektrycznej 15). Wykonanie sieci hydrantowej w budynku Podstawowe potrzeby i wymagania, które należy uwzględnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia: z uwagi na to, że w trakcie realizacji prac obiekt nie może być wyłączony z eksploatacji, należy zachować szczególną ostrożność w trakcie wykonywania, prac a także zwrócić szczególną uwagę by nie uległy uszkodzeniu elementy nie podlegające wymianie w przeciwnym wypadku elementy te należy przywrócić do stanu pierwotnego lub wymienić na nową na koszt wykonawcy. Kod CPV: 45432114 - 6 - roboty budowlane Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki do SIWZ: Załącznik Nr 1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 Przedmiar.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.14-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art.22.ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Formularz ofertowy, 2). Oświadczenie w przedmiocie wskazania robót powierzonych podwykonawcom załącznik nr 5. 3). Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 6 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5286
ul. Obrońców Stalingradu 10
66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Zwiększenie efektywności energetycznej oraz modernizacja zabytkowego budynku szpitala w Gubinie
- Dostawa samochodu osobowego typu BUS do przewozu osób - 9 miejsc (8 osób + kierowca)
- "Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego do przewozu sprzętu i środków do ograniczania skażeń chemiczno-ekologicznych typu pickup z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wężyskach"
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- Wykonanie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych oraz opracowanie dokumentacji technicznej wraz z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Utworzenie Klubu Dziecięcego na terenie Miasta i Gminy Wiślica
- Modernizacja podłogi sportowej w Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Św. Jadwigi 1A w Oleśnicy.
- Remont dachu oraz remont parkietu w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 21 w Krakowie
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej, rewitalizacja obszaru miasta Nowa Sarzyna oraz modernizacja infrastruktury turystycznej i społecznej
- Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie i adaptacja pomieszczeń szkoły na sale do zajęć
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.