To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Chełm: Przebudowa ulicy Trubakowskiej w Chełmie na odcinku od ulicy Lubelskiej do ulicy Piwnej
Numer ogłoszenia: 96216 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19977 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Trubakowskiej w Chełmie na odcinku od ulicy Lubelskiej do ulicy Piwnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Trubakowskiej w Chełmie na odcinku od ulicy Lubelskiej do ulicy Piwnej. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, a) rozebranie krawężników betonowych ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej z wywozem gruzu, rozkruszeniem, dowozem na miejsce wbudowania, wbudowaniem na drogach gruntowych i zagęszczeniem (2 200,00 m), b) rozebranie chodników z płyt betonowych ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej z wywozem gruzu, rozkruszeniem, dowozem na miejsce wbudowania, wbudowaniem na drogach gruntowych i zagęszczeniem (2 382,00 m2), c) frezowanie nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na miejsce wbudowania, wbudowaniem na drogach gruntowych i zagęszczeniem (144,40 m3), 2) roboty ziemne, a) roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do miejsca rozładunku na odległość do 15 km, grunt kat. III z udziałem robót ręcznych 30% (390,00 m3) 3) jezdnia, a) ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-12/15, na podsypce cementowo-piaskowej (1 980,00 m), b) mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z transportem masy na miejsce wbudowania (272,00 t), c) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni wykonanej z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości warstwy średnio 4 cm z transportem masy na miejsce wbudowania (7 450,00 m2), d) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni wykonanej z mieszanek mastyksowo-grysowych SMA o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm z transportem masy na miejsce wbudowania (7 450,00 m2), 4) chodnik, a) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na ławie betonowej z oporem z piasku stabilizowanego cementem Rm=5 MPa (2 570 m), b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm (2 700,00 m2), c) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (2 700,00 m2), 5) zjazdy indywidualne do posesji, a) ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-12/15, na podsypce cementowo-piaskowej (270,00 m), b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm (46,50 m3), c) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (310,00 m2) 6) roboty wykończeniowe, a) regulacja pionowa włazów kanałowych studni kanalizacyjnych z wymianą kominów włazowych, włazów na włazy samopoziomujące przy użyciu specjalistycznych zapraw szybkowiążących (23,00 szt.) 7) oznakowanie, a) oznakowanie poziome grubowarstwowe wykonane mechanicznie zgodnie z projektem organizacji ruchu (190,20 m2) b) ustawienie poręczy z rury stalowej kolor żółty malowanych proszkowo wraz ze słupkami (88,00 m) 3. Szczegółowy zakres robót opisanych w pkt III. 1 i 2 SIWZ określa skrócona dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze skróconą dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA bezszwowo, 6) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót za wyjątkiem wykonywania robót wymienionych w pkt 5, 7) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych), 8) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 9) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 10) uporządkowanie placu budowy, 11) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 12) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 13) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 14) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w sposób zgodny i z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia. 15) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 16) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 17) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka z o.o., ul. Lubelska 62, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1592799,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1169848,22
Oferta z najniższą ceną: 1169848,22 / Oferta z najwyższą ceną: 1467431,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Zakup paliw płynnych ON i PB 95"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno- Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- ETAP I
- "Remont chodnika przy Przychodni Miejskiej nr 1, ulica Wołyńska" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. olejów, smarów, płynów itp.
- Wymiana uszkodzonych płyt betonowych oraz remont odwodnienia liniowego i uszczelnienia płyt betonowych na DPG w Hrebennem.
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Promna
- Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
- Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Kondratowice
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniu DK 11 w m. Dobrzyca
- Przebudowa dróg powiatowych Nr 3741E oraz 3712E
- Budowa ulicy Makowej w Kamieńczyku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.