eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Zamówienie uzupełniające do umowy nr 932/11/14 z dnia 25.11.2014 r. do zadaniaBudowa świetlicy w Moskorzynie - roboty uzupełniające nr 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Polkowice: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 932/11/14 z dnia 25.11.2014 r. do zadania: Budowa świetlicy w Moskorzynie - roboty uzupełniające nr 2
Numer ogłoszenia: 96187 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92233 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 932/11/14 z dnia 25.11.2014 r. do zadania: Budowa świetlicy w Moskorzynie - roboty uzupełniające nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie uzupełniających robót budowlanych w ramach zadania pn. Budową świetlicy w Moskorzynie - zgodnie z przedmiarem robót, wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, 2) wykonanie ścianek działowych wraz robotami wykończeniowymi, 3) wykonanie posadzek wraz robotami wykończeniowymi, 4) wykonanie ścian żelbetowych, 5) wykonanie chodnika, 6) roboty elektryczne. Wykonawca udzieli 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych BUDREM Spółka z o.o., Łagoszów Wielki 14A, 59-160 Radwanice, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92794,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 112999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112999,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W/w roboty w ramach zamówienia uzupełniającego nie przekraczają 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego udzielonego w dniu 25.11.2014 r. wynosi 1582630,10 zł; wartość zamówienia uzupełniającego nr 1 udzielonego w dniu 21.04.2015 r. wynosi: 40000,00 zł). Zamówienia uzupełniające przewidziane były w ogłoszeniu o zamówieniu na zadanie podstawowe przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia w ramach zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zarządca sieci wodociągowej pismem z dnia 23.03.2015 r. przekazał informację, że istniejące posadowienie wodociągu O225 wymaga skorygowania przez projektanta rozwiązań projektowych ogrodzenia masywnego działki od strony północnej. Zarządca sieci pomimo pozytywnego uzgodnienia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej nie wyraża zgody na wykonanie części fundamentu nad istniejącym rurociągiem. Po konsultacji z projektantem zaproponowano zmianę formy posadowienia ogrodzenia. W miejscu podłużnej ławy żelbetowej, wykonanie podwaliny opartej na poprzecznych ścianach fundamentowych. Powyższe rozwiązanie ułatwi zarządcy dostęp do sieci wodociągowej oraz zabezpieczy fundamenty świetlicy przed podmywaniem w sytuacji wystąpienia awarii na sieci wodociągowej. W świetle powyższego wymagane jest wykonanie następujących robót uzupełniających: - wykop pod ściany żelbetowe - 1,56 m3; - ściany żelbetowe 2 szt. - 0,88 m3; - płyta żelbetowa - 0,24 m3; - zbrojenie ścian żelbetowych - 0,100 t; - zasypanie wykopu - 1,20 m3. Nie wykonanie powyższego uniemożliwia w ocenie przedstawicieli PGM Sp. z o.o. na swobodny dostęp do sieci wodociągowej i w sytuacjach kryzysowych może negatywnie wpłynąć na posadowienie fundamentów świetlicy oraz budynku gospodarczego. Z uwagi na przyjętą formę kosztorysowego rozliczenia robót Wykonawca każdorazowo po stwierdzeniu, że zakres robót określonych w dokumentacji projektowej przekracza zakres wynikający z oferty zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na wykonanie zwiększonego zakresu robót. - W ofercie w pozycji nr 165 ujęto do wykonania 210,35 m2 posadzek oraz okładzin podłogowych z rys. A2 i A3 powierzchnia posadzek 210,35 m2 +62,60 m2. - W pozycji 47 ujęto do wykonania 81,34 m2 ścianek działowych suma powierzchni ścianek z rys. A2 i A3 wynosi 119,82 m2 różnica 38,48 m2. - Pozycja nr 79 Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej długość 8,50 m całkowita długość balustrady 17,06 różnica 8,56 m. - Pozycja nr 50 licowanie ścian cegłą klinkierową gr. 6 cm wynosi 141, 41 suma całkowita 183,64 m2 różnica 42,23 m2. - Mocowanie folii/membrany separacyjnej dachowej na pełnym deskowaniu 331,53 m2. - Wykonanie instalacji elektrycznej ok. 60 m wraz z wyłącznikiem p.poż. - Roboty rozbiórkowe 48,15 m3. - Rozbudowa tarasu 5m2. - W przedmiarze robót nie ujęto izolacji poziomej z papy tarasu. Ze względu na prawidłową realizację wymagane jest wykonanie izolacji poziomej w ilości 124,00 m2. - Wykonanie chodnika od południowej strony budynku świetlicy 39,33 +18=57,33 m2. - Wykonanie wejścia do budynku świetlicy z kostki betonowej 33,95 m2. Nie wykonanie powyższego uniemożliwia wykonanie przedmiotu podstawowego umowy. Określony powyżej zakres odpowiada robotom objętym zamówieniem podstawowym i spełnia przesłanki określone ustawą dla zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych. Wykonanie powyższych robót przez dotychczasowego wykonawcę zabezpieczy należycie interes gminy w zakresie należytego wykonania robót ziemnych i odtworzeniowych na majątku gminy bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów w przyszłości. Powyższe okoliczności zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stanowią podstawę do udzielenia zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy zadania podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.