eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniewkowo › Remont budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 8 w Gniewkowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-30

Gniewkowo: Remont budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 8 w Gniewkowie.
Numer ogłoszenia: 96183 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70069 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o., ul. Kilińskiego 9, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3558451, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 8 w Gniewkowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i renowacji elewacji wielorodzinnego budynku wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Rynek 8 w Gniewkowie (3 - kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej, wpisany do gminnej ewidencji zabytków). 2. Zakres zamówienia obejmuje: - ułożenie rusztowań, - osłonę okien i drzwi, - rozebranie obróbek blacharskich, - wymianę pokrycia na dachówkę ceramiczną wraz z otynkowaniem kominów oraz wymianą rynien i rur spustowych, - remont elewacji frontowej budynku, - docieplenie styropianem ścian bocznych budynku głównego oraz ścian tylnych przybudówek wraz z robotami towarzyszącymi, (bez ściany tylnej budynku głównego), - wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, drewnianej - (2 szt. drzwi) - montaż domofonu, - montaż anteny zbiorczej, - remont klatki schodowej, - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe. 3. Szczegółowy wykaz prac zawarty jest w przedmiarze robót stanowiący załącznik do SIWZ. Pomocnym także będzie projekt budowlany oraz stwior (z wyłączeniem prac na ścianie tylnej budynku). 3. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą należy rozumieć projekt budowlany, przedmiar robót), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), wytycznymi określonymi w SIWZ, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą i inwentaryzację powykonawczą. 3) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 5) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. Udowodnienie, że proponowane materiały i urządzenia są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. 6) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 7) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, f) kosztorys powykonawczy. 8) Wykonawca zaopatrzy obiekty w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami (p.poż., sanitarnymi, bhp). 9) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 10) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru. 11) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów. 12) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach. 13) Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Gwarancja: Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi co najmniej 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego: 1) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia w ramach gwarancji i rękojmi wszystkich wad i usterek, o których został zawiadomiony przez Zamawiającego przed upływem okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi. 2) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad i usterek na własny koszt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego w przedmiocie wystąpienia usterek. 3) W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek w w/w terminie, od chwili upływu tego terminu Wykonawca będzie pozostawał w zwłoce co do zakończenia robót i podlegał z tego tytułu karom umownym zgodnie z postanowieniami § 12. Zamawiający ma prawo również w tym przypadku bez powiadomienia Wykonawcy usunąć wady i usterki, a poniesionymi kosztami w całości obciążyć Wykonawcę potrącając należność z zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 13 umowy. Gdy koszty usunięcia usterek przewyższają wartość zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający dodatkowo obciąży Wykonawcę poniesionymi kosztami, a Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty w terminie 7 dni od daty przekazania mu faktury. 4)Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia w ramach gwarancji i rękojmi wszystkich wad i usterek, o których został zawiadomiony przez Zamawiającego przed upływem okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi. 5)W przypadku stwierdzenia, iż w trakcie realizacji prac nastąpiło z winy Wykonawcy uszkodzenie wykonanych już robót Wykonawca dokona na swój koszt naprawy lub zostanie obciążony jej kosztami. 6)Wszelkie uszkodzenia powstałe z winy Wykonawcy na przekazanym obiekcie podlegają naprawie na jego koszt. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej (projekcie budowlanym i przedmiarze robót), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). 2)Przedmiot zamówienia będzie finansowany z następujących źródeł: a)Kredyt inwestycyjny oraz środki własne Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 8 w Gniewkowie, 3) Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4) Podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i STWiOR, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ. 5) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 6) Zapłata za fakturę końcową może następować z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez inspektora nadzoru oraz protokołu odbioru końcowego robót. 5. Dostępność dokumentacji przetargowej. Dokumentacja przetargowa została umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.pk-gniewkowo.pl. Dostępna jest także dla zainteresowanych Wykonawców w wersji elektronicznej lub za pośrednictwem poczty na płycie CD. Płyta CD z dokumentacją przetargową nieodpłatnie zostanie przesłana do zainteresowanego Wykonawcy niezwłocznie po złożeniu wniosku faxem lub e-mailem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Rynek 8 w Gniewkowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Woźniak ul. Równa 12/1 62-200 Gniezno Cena oferty brutto - 162 732,72, ul. Równa 12/1, 62-200 Gniezno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231281,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162732,72

  • Oferta z najniższą ceną: 162732,72 / Oferta z najwyższą ceną: 187797,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.