eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchań › Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w Słodkowie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-08

Suchań: Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w Słodkowie
Numer ogłoszenia: 96124 - 2008; data zamieszczenia: 08.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624015 w. 23, fax 091 5624015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.suchan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej w Słodkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia publicznego obejmuje: 1.Roboty dotyczące wykonania instalacji elektrycznej, wymienione w przedmiarze robót remontu budynku świetlicy w Słodkowie - pozycja 105 do 140 przedmiaru (instalacja elektryczna). 2.Roboty wymienione w przedmiarze robót dotyczącym przyłącza energetycznego 0,4 kV do budynku świetlicy wiejskiej - pozycja 1 do 14 przedmiaru (roboty montażowe) oraz pozycja 15 do 16 (roboty demontażowe). Szczegółowy zakres powyższych prac został określony w projekcie budowlanym na remont świetlicy wiejskiej w Słodkowie, projekcie budowlano - wykonawczym przyłącza energetycznego do budynku świetlicy wiejskiej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącej przebudowy i remontu świetlicy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącej przyłącza energetyczne 0,4 kV do budynku świetlicy, przedmiarze robót (kosztorys nakładczy) dotyczącym remontu budynku świetlicy wiejskiej oraz przedmiarze robót dotyczącym przyłącza energetycznego 0,4 kV do budynku świetlicy wiejskiej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego są zobowiązani złożyć następujące dokumenty przetargowe: 1.Formularz oferty przetargowej z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (dotyczy kierownika budowy). 3.Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Suchań ul. Pomorska 72 73-132 Suchań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 12:30, miejsce: Gmina Suchań ul. Pomorska 72 73-132 Suchań, pokój nr 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.