eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › Renowacja płyt boiska w Gorzowie i Bobrku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Chełmek: Renowacja płyt boiska w Gorzowie i Bobrku
Numer ogłoszenia: 96111 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja płyt boiska w Gorzowie i Bobrku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 przedmiotu zamówienia: Renowacja płyty istniejącego boiska treningowego w Gorzowie. 1). Przedmiot specyfikacji Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru remontu płyty treningowego boiska trawiastego. 2). Zakres robót objętych ST. W ramach prac przewiduje się wykonanie następujących robót: I. Usuwanie chwastów i nawożenie Należy stosować środki chwastobójcze i nawozy posiadające odpowiednie atesty. Nawożenie wykonać po zbadaniu PH i składników mikroelementów. II. Wertykulację - nacinanie pionowe - czyli usuwanie wierzchniej warstwy, która utrudnia dostęp wody i powietrza do warstw głębszych i powoduje znaczne osłabienie rozwoju systemu korzeniowego rodzimej murawy. III. Głębokie pionowe i poziome spulchnianie gleby na głębokości około 20-25cm dzięki czemu powstaną przestrzenie do rozwoju systemu korzennego i odbioru nadmiaru wody z powierzchni oraz zwiększy się elastyczność powierzchni trawiastej. IV. Areację - wykonanie otworów o głębokości około 6cm i średniej 1,5cm przy podstawie celem dostarczenia możliwie jak największej ilości tlenu do systemu korzennego. V. Siew nasion i włókowanie Do siewu nasion należy zastosować mieszanki o najwyższych parametrach jakościowych, które potwierdzone są świadectwem kwalifikacyjnym - mieszanki do nawierzchni sportowych (obsiewane 4 krotnie). Wraz z mieszanką traw należy wysiać nawozy sportowe. Następnie całą powierzchnię włókować wzdłuż długiej i krótkiej osi boiska. VI. Równanie powierzchni i kształtowanie profilu powierzchni płyty boiska, należy wykonać specjalistycznymi maszynami i urządzeniami. VII. Darniowanie miejsc podbramkowych darnią zakupioną lub pozyskaną na miejscu. VIII. Opracowanie harmonogramu pielęgnacji i nawożenia płyty boiska w okresie gwarancji. Część 2 przedmiotu zamówienia: Renowacja istniejącego boiska treningowego wraz z uzupełnieniem mas ziemnych w Bobrku. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 1).Przedmiot specyfikacji Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru modernizacji boiska treningowego zlokalizowanego w miejscowości Bobrek, przy ul. Jarzębinowej 2. 2). Zakres robót objętych ST. W ramach prac przewiduje się wykonanie następujących robót: - dostarczenie mas ziemnych w ilości:600 m/3 do kompleksu sportowego przy ul. Jarzębinowej 2 w Bobrku oraz przeprowadzenie kompleksowej renowacji istniejącego treningowego boiska piłkarskiego o wymiarach 60 m x 30 m. Zakres prac po stronie wykonawcy obejmuje zakup oraz dostawę mas ziemnych na miejsce inwestycji - kompleks sportowy w miejscowości Bobrek, ul. Jarzębinowa 2. Czynności które należy wykonać obejmują: Usunięcie drzewa wraz z karczowaniem, zlokalizowanego w obrębie boiska treningowego. Równanie powierzchni, zagęszczenie oraz kształtowanie profilu powierzchni płyty boiska - przy wykorzystaniu specjalistycznych maszyn i urządzeń. Siew nasion i włókowanie Do siewu nasion należy zastosować mieszanki o najwyższych parametrach jakościowych, które potwierdzone są świadectwem kwalifikacyjnym - mieszanki do nawierzchni sportowych (obsiewane 4 krotnie). Wraz z mieszanką traw należy wysiać nawozy sportowe. Następnie całą powierzchnię włókować wzdłuż długiej i krótkiej osi boiska. Wysianie nasion i nawozów poprzedzić perforacją gruntu. Usuwanie chwastów i nawożenie Należy stosować środki chwastobójcze i nawozy posiadające odpowiednie atesty. Nawożenie wykonać po zbadaniu PH i składników mikroelementów. Opracowanie harmonogramu pielęgnacji i nawożenia płyty boiska w okresie gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawca przyjmie w przypadku koniecznym wykonanie robót zamówienia uzupełniającego, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co niniejsze zamówienie i będzie dotyczyć tego samego przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.10-4, 45.23.61.19-7, 77.21.14.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5, 77.31.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy dokonaniu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych, Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia /nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz projektem umowy i przyjęciu warunków w nich zawartych, b) formularz ofertowy - uzupełniony, c) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów , d) wycenę robót/usług oddzielnie dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

8. Dopuszczalne zmiany umowy : 1) Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie dot. terminu realizacji przedmiotowego zmówienia publicznego jeżeli: a) wystąpiła konieczność realizacji robót dodatkowych skutkująca koniecznością wydłużenia terminu, b) wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające terminową realizację zamówienia, c) wystąpiła klęska żywiołowa, d) nastąpiła konieczność wykonania robót zamiennych wymagająca większych nakładów czasowych, Termin zostanie wydłużony o czas konieczny określony w oparciu o opinie Inspektora Nadzoru wyznaczonego z ramienia Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Chelmek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim - 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11, w pokoju 102 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ W KRAKOWIE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja płyty istniejącego boiska treningowego w Gorzowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiot specyfikacji Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru remontu płyty treningowego boiska trawiastego. 2). Zakres robót objętych ST. W ramach prac przewiduje się wykonanie następujących robót: I. Usuwanie chwastów i nawożenie Należy stosować środki chwastobójcze i nawozy posiadające odpowiednie atesty. Nawożenie wykonać po zbadaniu PH i składników mikroelementów. II. Wertykulację - nacinanie pionowe - czyli usuwanie wierzchniej warstwy, która utrudnia dostęp wody i powietrza do warstw głębszych i powoduje znaczne osłabienie rozwoju systemu korzeniowego rodzimej murawy. III. Głębokie pionowe i poziome spulchnianie gleby na głębokości około 20-25cm dzięki czemu powstaną przestrzenie do rozwoju systemu korzennego i odbioru nadmiaru wody z powierzchni oraz zwiększy się elastyczność powierzchni trawiastej. IV. Areację - wykonanie otworów o głębokości około 6cm i średniej 1,5cm przy podstawie celem dostarczenia możliwie jak największej ilości tlenu do systemu korzennego. V. Siew nasion i włókowanie Do siewu nasion należy zastosować mieszanki o najwyższych parametrach jakościowych, które potwierdzone są świadectwem kwalifikacyjnym - mieszanki do nawierzchni sportowych (obsiewane 4 krotnie). Wraz z mieszanką traw należy wysiać nawozy sportowe. Następnie całą powierzchnię włókować wzdłuż długiej i krótkiej osi boiska. VI. Równanie powierzchni i kształtowanie profilu powierzchni płyty boiska, należy wykonać specjalistycznymi maszynami i urządzeniami. VII. Darniowanie miejsc podbramkowych darnią zakupioną lub pozyskaną na miejscu. VIII. Opracowanie harmonogramu pielęgnacji i nawożenia płyty boiska w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.10-4, 45.23.61.19-7, 77.31.20.00-0, 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5, 77.31.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Renowacja istniejącego boiska treningowego wraz z uzupełnieniem mas ziemnych w Bobrku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 1).Przedmiot specyfikacji Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru modernizacji boiska treningowego zlokalizowanego w miejscowości Bobrek, przy ul. Jarzębinowej 2. 2). Zakres robót objętych ST. W ramach prac przewiduje się wykonanie następujących robót: - dostarczenie mas ziemnych w ilości:600 m/3 do kompleksu sportowego przy ul. Jarzębinowej 2 w Bobrku oraz przeprowadzenie kompleksowej renowacji istniejącego treningowego boiska piłkarskiego o wymiarach 60 m x 30 m. Zakres prac po stronie wykonawcy obejmuje zakup oraz dostawę mas ziemnych na miejsce inwestycji - kompleks sportowy w miejscowości Bobrek, ul. Jarzębinowa 2. Czynności które należy wykonać obejmują: Usunięcie drzewa wraz z karczowaniem, zlokalizowanego w obrębie boiska treningowego. Równanie powierzchni, zagęszczenie oraz kształtowanie profilu powierzchni płyty boiska - przy wykorzystaniu specjalistycznych maszyn i urządzeń. Siew nasion i włókowanie Do siewu nasion należy zastosować mieszanki o najwyższych parametrach jakościowych, które potwierdzone są świadectwem kwalifikacyjnym - mieszanki do nawierzchni sportowych (obsiewane 4 krotnie). Wraz z mieszanką traw należy wysiać nawozy sportowe. Następnie całą powierzchnię włókować wzdłuż długiej i krótkiej osi boiska. Wysianie nasion i nawozów poprzedzić perforacją gruntu. Usuwanie chwastów i nawożenie Należy stosować środki chwastobójcze i nawozy posiadające odpowiednie atesty. Nawożenie wykonać po zbadaniu PH i składników mikroelementów. Opracowanie harmonogramu pielęgnacji i nawożenia płyty boiska w okresie gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.10-4, 45.23.61.19-7, 77.21.14.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5, 77.31.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.